ماسک از بین بردن کبودی دور چشم

ماسک از بین بردن کبودی دور چشم

بعد از دم کردن چای دو کیسه کوچک را از چای پر کنید.چشمانتان را ببندید و کیسه ها را به مدت ۲۰ دقیقه روی پلک قرار دهید…کم کردن چروک های صورت و گردن

۵۰ گرم تفاله ی قهوه و ۱ عدد لیموترش را با ۳ عدد سفیده ی تخم مرغ زده شده مخلوط کنید تا خمیر نرمی درست شود. روی پلک هایتان پنبه ی مرطوبی قرار دهید تا ماسک به چشمانتان برخورد نکند. به مدت ۲۰ دقیقه ماسک حاصل را روی پوست صورت و گردن قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

کاهش پف زیر چشم

صورتتان را با آب سرد بشویید. یک عدد سیب زمینی را درشت رنده کنید و روی چشمتان قرار دهید. همچنین می توانید کمپرسی از آب سیب زمینی روی پلک قرار دهید.

بستن منفذهای باز شده ی پوست

این ماسک بیشتر برای پوست های خشک استفاده می شود:

کیسه ی کوچکی از مخمر شیرینی را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید و یک قاشق روغن زیتون به آن اضافه کنید. خمیر را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت قرار دهید.

همچنین می توانید تخم مرغی را به خوبی بزنید تا کف کند. آن را بر روی صورت بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید: ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد صورت را آب کشی نمایید.

ماسک برای از بین بردن چربی پوست

سفیده تخم مرغ را به خوبی هم بزنید و چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست بگذارید. از استفاده ی  ماسک در اطراف چشم خودداری کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *