نقاط حساس زنان و مردان چیست ؟ (زناشویی)

روابط زناشویی, نقاط حساس زنان

دانستنی های نقاط حساس روحی زن و مرد را در اینجا بخوانید. با دانستن نقاط حساس زن و مرد روابط بهتر زناشویی را تجربه کنید.

 

– نقاط حساس زنان و مردان چیست ؟

در زندگی هر انسانی، نقاط حساسی وجوددارد که از تغییر ان؛ درمانده است. در زندگی زناشویی هم همین طور است، آقایان و خانم ها، نقاط حساسی دارند که اگر همسر، چه آگاهانه و چه ناخودآگاه، روی ان دست بگذارد، زندگی خود رابه سوی تباهی پیش میبرد.

 

– خیلی مراقب این حساسیت خانم ها باشید!

برای آغاز یک زندگی مشترک، پسر به خانه ی دختر می‌رود تا در وهله ی نخست، ظاهر دختر را ببیند و چنانچه در همان وهله نخست، ظاهر دختر را نپسندید، و یا دختر از قیافه آقا خوشش نیامد، پرونده ی زوجیت این دو با یک دیگر بسته می‌شود.

 

این یک اصل است، قیافه ظاهری شرط لازم برای ازدواج هست، اما شرط کافی برای ارتباط نیست، اگر چه ازدواج و تشکیل خانواده معیار های متعدد دارد، مانند:

 

تدین، اخلاق نیک، شرافت خانوادگی، عقل، سلامت جسم و روح، علم و سواد و… اما زیبایی و زیباپسندی هم نقش پررنگی در ازدواج دارد. زیبایی هر خانم، نقطه حساس روح اوست، زن دوست دارد که از همه ی زیباتر باشد، خوش اندام تر باشد و البته مورد توجه، و این موضوع پس از ازدواج اهمیت بیشتری پیدا میکند.

 

نکته قابل توجه ان است که بعد از صورت گرفتن ازدواج، حساسیت زن دقیقاً روی همین اصل است؛ او نباید احساس کند که شوهرش چیزی از ظاهر وی را نمی پسندد.

حتی اگر چاق باشد، باید شوهرش جوری رفتار کند که هیکل چاق وی را می پسندد و یا اگر دماغ بزرگی دارد، شوهر باید جوری رفتار کند که دماغ بزرگ وی را نمی‌بیند، در عوض چشمان زیبا و یا مو های ابریشمی وی را به یاد می آورد.

 

این بدان معناست که مرد در ورود به حیطه ی تذکر به ظاهر زن، باید بسیار مراقب باشد. هر تذکری در رابطه با ظاهر زن، فراموش نشدنی و بسیار برای او سنگین است و وی را به این باور می‌رساند که مرد وی را نپسندیده و بر اساس ملاحظات دیگری با او ازدواج کرده و یا به دلایلی از ازدواج با او پشیمان شده است.

 

اگر زنی بفهمد که شوهرش، ظاهر وی را دوست ندارد و وی را جزو زیبارویان نمی‌داند، باید فاتحه ان زندگی را خواند، پس آقایان دراین موضوع بسیار باهوش باشند و با دم شیر بازی نکنند.

شما روز اول که تصمیم گرفتید با همسرتان ازدواج کنید، ظاهر وی را پسندیدید و تصور چندین دهه زندگی با وی را داشتید، پس اگر همین حالا، در گذر زمان ودر زندگی با شما، از زیبایی همسرتان کاسته شده و یا بر اثر این‌که مادر فرزند شما شده، هیکل او دیگر مانند گذشته نیست، با او نامهربانی نکنید و از زشتی ها فاکتور بگیرید و زیبایی ها را چند برابر بزرگ کنید.

نقاط حساس زنان و مردان چیست ؟ (زناشویی)

و اما نقطه حساس آقایان…

البته مردها نیز حساسیت هایی دارند که زنها هنگام صحبت کردن، مخصوصا تذکر و انتقاد، باید ان ها را درنظر بگیرند. عموماً مردها نسبت به هر چه که مردانگی ان ها را نشانه می‌رود، حساس هستند شجاعت، جذبه، نیرومندی، نفوذ کلام و… از جمله این امور هستند.

 

در حقیقت همان حساسیت هایی که زن نسبت به ظاهر خود دارد، مرد به مردانگی اش دارد و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مردانگی مرد، نیروی و بنیه مالی و پول است و اگر زن بخواهد درباره ی میزان درآمد شوهر خود به وی تذکری بدهد، باید بداند که وجهی از مردانگی وی را نشانه رفته است و اگر با احتیاط و ظرافت عمل نکند، ممکن است با واکنش سختی از سوی مرد مواجه شود.

 

واضح است که داشتن پول بیشتر، بهتر از داشتن مقدار کم ان می‌باشد. مردان بر این تصورند که میزان سرمایه و قدرت مالی ان ها منعکس کننده ارزش های‌ درونیشان است.

 

بنابر این گوشه و کنایه زدن در مورد درآمد یک مرد در حقیقت لطمه زدن به غرور او محسوب می‌گردد. وقتی به شوهر خود با سخنی نیشدار می‌گویید که مثلاً تلویزیون ما کوچک ترین تلویزیون دنیاست، در وجود و ضمیر او آتشی برمی افروزید چون وی را در برابر مردهای دیگری که می شناسید، شرمنده و تحقیر نموده اید.

 

توجه داشته باشید شکاف، زمانی عمیق تر می‌شود که یک زن، بی پولی، وسایل قدیمی، عدم خرید طلا و جواهر یا خانه محقر شوهرش را مکرر به وی گوشزد میکند و نمی‌داند که با اینکار هر بار تیشه به ریشه زندگی خود می‌زند چرا که این تحقیر ها نه تنها از عشق میان ان ها می کاهد، بلکه به هیچ عنوان باعث اقدامی برای بهتر شدن وضع زندگی نخواهد شد.

نقاط حساس زنان و مردان چیست ؟ (زناشویی)

نکات مثبت زن و مرد طنز

خودمونیم تا حالا شده از جنگ بین دو جنس خسته بشید ؟! نه جدی میگم !

 

آهای خانم نیشت رو ببند ! مثلاً همین حالا جدی هستم ! جان؟! آها … حاج آقا شما هم نخند !‌ ای بابا ! جدی جدی یک بار بیاین از در صلح وارد شیم ضرر نمی کنیم که هیچ کلی هم روابط شما با همسر و مشابه الهمسر «!»

 

خود خوب خواهد شد حالا درسته زن و مرد کلا باهم فرق دارند … ؛ اما چرا به جای تاکید روی کیفیتهای منفی زن و مرد چرا روی نقاط مثبت آنان تکیه نکنیم؟ بیاییم از خانم ها شروع کنیم : زنان مهربان ؛ عاشق و دلسوزند.

 

زنان وقتی که خوشحال هستند گریه میکنند. زنان برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه کارهای کوچکی انجام می‌دهند. آنان برای دست یابی فرزندانشان به بهترین چیزها از هیچ کاری دریغ نمیکنند. زنان قدرت این را دارند که حتی وقتی بسیار خسته هستند ونمی توانند روی پای خود بایستند،لبخند بزنند.

 

آنان میدانند که چگونه یک وعده غذایی رابه فرصت تبدیل کنند. زنان میدانند چگونه از پول خود بهترین بهره را ببرند. آنان میدانند چگونه یک دوست بیمار را تیمار کنند. زنان شادی و خنده را به دنیا ارزانی میکنند. زنان صادق و وفادارند.

 

زنان در زیر ان ظاهر نرم، اراده پولادین دارند. آنان برای یاری رساندن به دوستی محتاج همه ی کار میکنند. زنان از بی عدالتی به سهولت به گریه می افتند. آنان میدانند چگونه به یک مرد احساس سلطان بودن بدهند.

 

زنان دنیا را مکانی شادتر برای زندگی می سازند. حالا نوبت مردان است: مردان برای حمل اشیای سنگین و کشتن سوسک و عنکبوتها خوبند »» !!! انگار نمیشه بین زن و مرد صلح برقرار کرد کل کل بین آقایان و خانم ها را همیشه بر قرار خواهد بود خانوما حال کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *