وحشت کارگران محلی با دیدن مار شاه کبرای غول پیکر! +فیلم

وحشت کارگران محلی با دیدن مار شاه کبرای غول پیکر! +فیلم

وحشت کارگران محلی با دیدن مار شاه کبرای غول پیکر! +فیلم

مار شاه کبرای غول‌پیکری که وارد یک منطقه مسکونی در هندوستان شده بود ساکنان محلی را به وحشت انداخت.

  مار شاه کبرای غول‌پیکری که وارد یک منطقه مسکونی در هندوستان شده بود ساکنان محلی را به وحشت انداخت. این مار شاه کبرای ۱۴ فوتی ( ۴ متری ) که وارد منطقه «آسام ناگائون» شده بود ابتدا توسط تعدادی کارگر که در باغ چایی مشغول کار بودند مشاهده شد. بلافاصله ساکنان محلی از یک مارگیر کمک خواستند و او با گرفتن این مار آن را به جنگل بازگرداند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است در حالی که این به مار به دام مارگیر محلی افتاده دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که ساکنان محلی در اطراف مارگیر جمع شده‌اند او با گرفتن دم مار تلاش می‌کند او را به کنترل خود درآورد. سرانجام این مارگیر با کمک یک چتر توانست این مار را بگیرد و به یک منطقه جنگلی در منطقه «سووانگ» منتقل کند.

رویت این مار شاه کبرا در این منطقه از هندوستان در حالی موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد که حدود سه هفته پیش نیز ورود ناگهانی یک مار شاه کبرای غول‌پیکر دیگر به یک منطقه مسکونی در این کشور موجب وحشت ساکنان محلی شده بود. این مار شاه کبرای ۴.۵ متری که وارد آشپزخانه یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های منطقه «رایاگادا» واقع در شرق هندوستان شده بود توسط یک مارگیر به جنگل بازگردانده شد.

صحنه وحشتناکی که کارگران هندی با آن روبرو شدند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *