چرا سامسونگ گلکسی نوت ۲ اینقدر طرفدار دارد ؟

چرا سامسونگ گلکسی نوت ۲ اینقدر طرفدار دارد ؟

در طول دو ماه گذشته ، حدود ۵ میلیون دستگاه سامسونگ گلکسی نوت ۲ فروخته شده است و این تبلت فون هوشمند به یکی از محبوبترین دستگاههای بازار تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گوشی سامسونگ – گلکسی نوت ۲ حالا رسما” یک موفقیت برای کمپانی سامسونگ محسوب می شود. در تاریخ ۲۶ نوامبر یعنی دقیقا” دو ماه بعد از ورود این تبلت فون به بازار ، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که ۵ میلیون نسخه از این دستگاه فروخته شده است.

اما چرا گلکسی نوت ۲ به چنین موفقیت چشمگیری دست یافت؟ این تبلت فون چه کاری می تواند انجام دهد که سایر محصولات موجود در بازار نمی توانند انجام دهند؟

طراحی این تبلت فون بسیار عالی و ممتاز است :

سامسونگ گلکسی نوت ۲ از لحاظ طراحی یکی از زیباترین محصولات موجود در بازار است . این دستگاه یک نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و ضخامت آن فقط ۹.۴ میلی متر است بنابراین این دستگاه از بیشتر دستگاه های موجود در بازار باریکتر است.از نظر کسانی که از این گوشی استفاده کرده اند ، بزرگترین مزیت این تبلت فون نمایشگر بزرگ آن است .

قلم این تبلت فون خیلی کارایی دارد و واقعا” خوب کار می کند :

یکی از خصوصیات ویژه و متفاوت گلکسی نوت ۲ ُاین است که این تبلت فون همراه یک قلم مخصوص به بازار عرضه شده است . بنا براین شما می توانید برای انجام کارهای مختلف علاوه بر انگَشتهایتان از قلم هم استفاده کنید .

امکان بازکردن چند پنجره مختلف بطور همزمان:

نرم افزار اندروید گلکسی نوت ۲ به شما این امکان را می دهد که بطور همزمان چند پنجره را باز کنید.به عبارت دیگر شما می توانید بطور همزمان دو برنامه را روی صفحه نمایش باز کنید و در حالیکه با یکی از این برنامه ها کار می کنید ، برنامه دیگر را هم ببینید .

سامسونگ گلکسی نوت ۲ یک دستگاه کوچک قدرتمند با مشخصات بسیار بالاست:

این تبلت فون یک پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی چهارهسته ای دارد،علاوه براین ، یک تراشه گرافیکی بسیار قدرتمند نیز دارد و در نتیجه مصرف کنندگان آن می توانند کارهای پیچیده مختلفی با این تبلت فون انجام دهند./پرتال آفتاب

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *