چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 1 : مخفی کردن نقاط تیره و لک دار صورت

در ابتدا از یک مرطوب کننده که حتما حاوی SPF باشد استفاده کرده و به صورت یک لایه روی صورت و مخصوصا روی جاهایی از صورت ، مانند زیر چشم که کمی تیره می باشد بمالید و سطح روی پوست را یکدست کنید. آرایشگر و هنرمند معروف به نام آنا ماری می گوید : در اولین نگاهی که به این صورت انداخته می شود تنها چیزی که به چشم می خورد جوش ها و نقاط تیره و لکه های روی پوست است که با مالیدن کرم مرطوب کننده ی حاوی SPF می توان تا حدودی این مشکلات را از بین برد. دقت داشته باشید که برای مالیدن این کرم ،برای زیر چشم باید از بالا به پائین آن را بمالید

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

قبل از آنکه وارد مرحله ی سوم شوید و شروع به مالیدن کرم روی سطح پوست کنید ، باید نقاطی از صورت مانند گردن و گونه ها و بالای ابرو را با یک سایه ی تیره کاملا مشخص کنید تا هنگامی که می خواهید روی صورت کرم بمالید این نقاط به رنگ تیره تری درآیند و خواهید دید که این کار چگونه باعث خواهد شد که رگه های تیره برروی چهره ی شما درخشش پیدا کرده و به هنگام انجام مراحل دیگر مانند رژ گونه زدن، کار را برایتان راحت کند.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 3 : کرم سفید کننده روی پوست

در این مرحله که یکی از مهمترین مراحل آرایش می باشد باید روی کل سطح پوست یک کرم سفید کننده زده شود. برای این کار باید با توجه به رنگ پوستتان کرم را انتخاب کرده و مثلا برای این مدلی که در تصویر می بینید ،از یک کرم نسبتا روشن استفاده شده است . دقت داشته باشید که این مرحله باید با خونسردی انجام شود تا لک های باقی مانده از مرحله اول به صورت کامل از بین رفته و در نهایت رنگ پوست آن طور که دلمان می خواهد شود. سعی کنید کرم را با انگشتان دست کاملا یکنواخت روی پوست بمالید و سطح پوست را یکنواخت کنید

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 4 : رژ گونه

استخوان های گونه را در نظر گرفته و روی آن با فرچه مقداری پودر رژگونه به رنگ مثلا قرمز بزنید و دقت داشته باشید که در این مرحله لبخند زدن را فراموش نکنید و مادامی که در حال مالیدن پودر روی گونه ها هستید سعی کنید لبخند داشته باشید تا بتوانید دقیقا رژ گونه را روی برآمدگی گونه اتان بزنید. در آخر کاملا رژگونه را روی گونه ها محو کرده و کاملا آن را بمالید تا یکدست شود.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 5 : پشت چشم

برای آرایش چشم به صورت حرفه ای ، باید پشت چشم را کاملا با یک سایه ی روشن و سفید رنگ بپوشانید .سطح پوستی که پشت چشم است باید کاملا با یک لایه سایه سفید رنگ و روشن محو گردد. اگر پوست مدل شما تیره نیست می توانید از سایه سفید نقره ای استفاده کنید و به این ترتیب هرچقدر پوست تیره تر باشد، باید از پودر روشن تری برای پشت چشم استفاده گردد. دقت داشته باشید که این لایه باید کاملا روی پوست مالیده شده و سطح پشت چشم را یکنواخت سازد و استفاده از انگشتان دست بهترین وسیله برای این کار می باشد.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 6 : سایه ی چشم

در این مرحله ، نوبت به استفاده از یک سایه به رنگ کرم تیره و طلایی است که ترکیب این دو رنگ باعث می شود چشم عمق بیشتری پیدا کند. برای مالین سایه باید از برس مخصوص سایه استفاده گردد .دقت داشته باسید که سایه ی طلایی دقیقا در گوشه های چشم و پشت پلک پیدا باشد و پوست زیر ابرو و استخوان زیر ابرو به همان رنگ سایه ی سفیدی که در ابتدا زده شد باقی بماند. در نهایت توجه داشته باشید که کل سایه به صورت یکدست روی سطح پشت چشم مالیده شده باشد و پودر سایه به صورت دون دون باقی نمانده باشد.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 7 : ریمل مژه ها و مداد ابر

در این مرحله باید از مداد ابرو استفاده کرده و مدل ابرو را به صورتی برجسته تر نشان دهید و جاهای خالی آن را با مداد پر کنید وهم چنین روی مژه ها ریمل بزنید تا چشم از حالت مریضی درآمده و روح بیشتری بگیرد و در نهایت بر زیبایی صورت شما افزوده گردد.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

مرحله 8 : رژ لب

اگر لب های شما خشک است در ابتدا کرم چربی مانند ویتامین روی سطح آن بمالید و آن را نرم کرده و سپس یک رژ لب قرمز ملایم روی لب بمالید و می توانید برای این کار از ترکیب چند رژ هم استفاده کنید و برای یکدست شدن آن باید رژ را با انگشت روی لب کاملا بمالید و پخش کنید تا کاملا یک رنگ و یکدست روی لب بماند و برآمدگی نداشته باشد.

چگونه کمتر از 5 دقیقه آرایش کنیم؟ + آموزش تصویری

منبع : سيمرغ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *