چیدمان شیک و جادار برای سرویس بهداشتی

394
دسته‌بندی نشده

دکوراسیون سرویس بهداشتی,چیدمان سرویس بهداشتی
برای روشویی سرویس بهداشتی خود نوعی روشویی را انتخاب كنید كه علاوه بر مناسب بودن با سایز و مدل روشویی شما دارای حداكثر تعداد فضای ذخیره سازی از قبیل كشوها و كمدها باشد
وجود فضاهای ذخیره سازی در دكوراسیون سرویس بهداشتی یك باید است و بسیار ضروری و لازم است و هر سرویس بهداشتی با هر ساختی كه باشد می تواند به مقدار كافی از فضای ذخیره سازی بهره مند باشد. در این مطلب سعی شده تا ایده های مفید  در  خصوص فضاهای ذخیره سازی در سرویس بهداشتی مطرح شود تا بتوانید با كمك آن ها در سرویس بهداشتی خانه خود فضای ذخیره سازی ایجاد كنید.
استفاده از فضای پشت در
می توان به راحتی و با قرار دادن آویز لباس مخصوص پشت در در قسمت بالای آن و یا نصب آویزهای بر سطح پشت در فضایی مناسب را برای آویختن حوله ها بوجود آورید.این ایده از جمله ایده های بسیار كاربردی و مفید برای ایجاد فضای ذخره سازی در سرویس بهاشتی است.
استفاده از كنج ها
در سرویس های بهداشتی نقلی و كوچك توصیه می كنیم حتما از كنج ها بیشتر استفاده كنید و با نصب طبقاتی به شكك 8 كه مخصوص نصب در كنج ها هستند در ان قسمت ها سطوح مناسب برای قرار دادن حوله های تا شده با لوله شده و هم چنین برای قرار داان صابون ها و وسایل آرایشی ایجاد كنید.
استفاده از جعبه های متعدد
از ریخت و پاش و شلوغ كردن دكوراسیون سرویس بهداشتی خود بوسیله قرار دادن وسایل بهداشتی- آرایشی كه از آن ها به صورت  روزانه استفاده می كنید در اطراف روشویی و روی طبقه زیر آینه جدا خودداری كنید. توصیه می كنیم آن ها را دسته بندی كنید و هر دسته را در جعبه ای زیبا و كوچك قرار داده و روی طبقه یا داخل كشویی قرار دهید.
استفاده از مقیاس كوچك تر
اگر سرویس بهداشتی كوچك شما با محدودیت فضا مواجه است به جای استفاده از فضاهای ذخیره سازی كمتر از مقیاس كوچك تر آن ها استفاده كنید.
انتخاب رو شویی مناسب
برای روشویی سرویس بهداشتی خود نوعی روشویی را انتخاب كنید كه علاوه بر مناسب بودن با سایز و مدل روشویی شما دارای حداكثر تعداد فضای ذخیره سازی از قبیل كشوها و كمدها باشد و هم چنین در اطراف سینك آن مقداری فضا برای قرار دادن برخی از اشیا و وسایل لازم در سرویس بهداشتی باشد.
استفاده از طبقات تا شو
با استفاده از طبقات تا شو شما دیگر محدودیت زیادی برای نصب طبقات از لحاظ تعداد ندارید زیرا می توانید آن ها را تنها در مواقع نیاز باز كرده و از آن ها استفاده كنید و در مواقعی كه نیاز ندارید آن را تا كنید.
استفاده از قسمت های فوقانی دیوار
شما می توانید با نصب طبقاتی در قسمت های بالای دیوار در سرویس بهداشتی فضای بسیار مناسبی را برای قرار دادن سبد های زیبا مهیا كنید و اشیا مورد نیازتان را در سرویس بهداشتی از قبیل حوله های اضافه، مواد شوینده و مواد بهداشتی را به تفكیك داخل سبدها روی آن طبقات قرار دهید.
توجه به رنگ
برای اینكه سرویس بهداشتی كوچك شما بزرگ تر و مرتب تر به نظر برسد برای طبقات و قفسه هایی كه بر دیوار نصب می كنید از رنگ های روشن مانند سفید یا كرم روشن استفاده كنید.
استفاده از چوب
یكی دیگر از ایده های زیبا برای طبقات و قفسه ها در سرویس بهداشتی استفاده از انواع چوبی آن ها است كه می تواند جلوه شیك و زیبایی به دكوراسیون سرویس بهداشتی شما دهد و گرما بخش فضا باشد.
مرتب و زیبا
تا حد امكان حوله ها و اشیا دیگر را روی طبقات و داخل قفسه ها مرتب و منظم قرار دهید و سعی كنید تا اشیا و وسایل ساده تر  كه دارای جلوه ای نازیبا هستند را در قسمت عقب تر و اشیا زیباتر و رنگارنگ را در ردیف های جلویی و در معرض دید بچینید و قرار دهید. در این صورت جلوه دكوراسیون سرویس بهداشتی شما شكیل تر خواهد شد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی,چیدمان سرویس بهداشتی
منبع : manzelmag.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *