کشف 67 کیلو هروئین خالص از بدنه لندکروز+عکس

نبرد پلیس با قاچاقچی بزرگ تهران
کشف 67 کیلو هروئین خالص از بدنه لندکروز+عکس
نبرد پلیس,قاچاقچی,بزرگ تهران

سرهنگ مطهری در تشریح درگیری و دستگیری قاچاقچی بزرگ تهران بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد شبانه روزی جاد‌ه‌های ورودی به شهر تهران سعی می‌کنند از ورود هرگونه مواد مخدر جلوگیری کنند.

رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در این خصوص ماموران زبده و تیز هوش مبارزه با مواد مخدر در حین رصد خودرو‌های ورودی به یک دستگاه خودرو لندکروز صفر در حوالی عوارضی قم مشکوک شده و در بررسی متوجه می‌شوند که راننده از قاچاقچیان تحت تعقیب می‌باشد.

وی افزود: لذا سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات پلیس بدون هیچگونه خساراتی خودرو را وادار به توقف کرده و دور تا دور آن را محاصره می‌کنند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: این مرد خطرناک در حالی یک قبضه کلت کمری در دست داشت از ماشین پیاده شد و در حال تهدید ماموران بود که یکی از عوامل با اصل غافلیگیری وی را خلع سلاح و زمینگیر می‌کند.

سرهنگ مطهری با اشاره به ضبط کلت کمری و یک خشاب حاوی 12 تیر جنگی گفت: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو توانستند در بدنه لندکروز مقدار 67 کیلو گرم هروئین خالص  کشف و ضبط کنند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین در بازرسی از منزل متهم که صبح امروز انجام شد ماموران یک قبضه اسلحه شاه کش با 5 تیر جنگی و یک عدد شوکر کشف و ضبط کردند.

گفته می‌شود تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد.

 

khabareno.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *