تازه‌‌ترین‌های گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ+تصاویر

%d8%aa%d8%a7%d8%b2%d9%87%e2%80%8c%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b8-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88
220
دسته‌بندی نشده

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گوسپل هرالد (GH)، تاریخ پا به میدان رقابت گذاشتن گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در 3 ماهه اول سال 2017 (به احتمال زیاد ماه فوریه) اعلام شده است. از حالا بازار شایعات در مورد مشخصات و قیمت این گوشی بی‌نظیر بسیار داغ است.

برای آن که دورنمای بهتری از آینده مشخصات و قابلیت‌های گلکسی اس8 به شما نشان دهیم مقایسه‌ای بین این گوشی و گلکسی اس7 به شرح زیر انجام می‌دهیم:

قیمت در زمان ورود به بازار

alt=

گلکسی اس7: این موبایل در هنگام عرضه به بازار 710 دلار قیمت‌گذاری شده بود که به‌مراتب خوش‌قیمت‌تر از اس6 بود که در زمان ورود به بازار 745 دلار قیمت داشت.

گلکسی اس8: قیمت جهانی این گوشی بین 685 الی 745 دلار تعیین شده است، که بسیار خوش قیمت‌تر از اس7 و اس8 است.

طراحی

alt=

اس7: با طراحی فلزی فوق باریک با زوایای خمیده‌اش معروف شده است. یکی دیگر از مشخصه‌های استثنائی آن این است که به یک صفحه‌نمایش کواد HD مجهز است.

اس8: خیلی احتمال دارد که اس8 هم از همان طراحی فلزی با زوایای خمیده و همان جنس مرغوب بدنه اس7 برخوردار باشد. صفحه‌نمایش اس8 باید از اس هفت 5.1 اینچی بزرگتر باشد. اس8 باید مانند تلویزیون های 4K سامسونگ که پیش از برند‌های دیگر با این رزولوشن پرده‌برداری شدند باید از نظر 4K در بین گوشی های دیگر پیشتاز باشد.

قابلیت‌های بی‌نظیر

alt=

گلکسی اس7: قابلیت ضد آب بودن این گوشی یکی از دلایل اصلی پرفروش بودن آن بود و ثابت کرد که می‌تواند کاربران زیادی را به خرید این موبایل تشویق کند.

گلکسی اس8 : انتظار می‌رود که گوشی اس8 نیز از اس7 پیروی کرده و حتما از قابلیت ضد آب بودن بهره ببرد.

فضای ذخیره داخلی

alt=

گلکسی اس7: حافظه داخلی این گوشی بدون امکان گسترش و درگاه کارت حافظه ساخته شده است.

گلکسی اس8: ممکن است گوشی نگارش جدید اس از فضای ذخیره داده (دیتا) قابل گسترش مانند درگاه کارت حافظه میکرو SD بهره‌مند بوده و با پیروی از گوشی آیفون جدید اپل از این مشخصه سودمند برخوردار باشد.

عمر باتری

alt=

اس7 : این اسمارت‌فون به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 820 یا اگزینوس 8890 مجهز است. با آن‌که اس7 طول عمر (زمان شارژدهی) باتری طولانی دارد که به خاطر فناوری شارژ سریع تطبیقی (Adaptive Fast Charging) آن است که قادر است سلامتی و طول عمر باتری را حفظ کند که همزمان می‌تواند مدت شارژ را طولانی سازد، اما بسیاری از کاربران شکایت دارند که مدت زمان لازم برای شارژ باتری این گوشی بسیار طولانی و آهسته است.

گلکسی اس8: این تلفن همراه جدید سامسونگ هم ممکن است همین مشکل شارژ آهسته باتری را داشته باشد. اما امکان دارد این گوشی با استفاده از فناوری بسیار پرسرعت شارژ باتری (Dash Charge) که یک نوآوری تازه است بتواند در حین این‌که زمان شارژ باتری را خیلی سریع می‌کند، طول عمر باتری را نیز حفظ می‌کند.

alt=

«کهدانگ جین» رئیس تجارت موبایل سامسونگ در مصاحبه مطبوعاتی گفته است: «سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایش‌های لبه دار ادج (edge) را به‌عنوان مشخصه بارز خط تولید گوشی‌های سری اس این شرکت جا بیاندازد که این صفحه‌نمایش‌ها می‌توانند از طریق نرم‌افزار و قابلیت‌های آسان برای کاربران، تفاوت‌هایی اساسی را از نظر تجربه کاربری گوشی‌های موبایل ایجاد کنند.

او همچنین تایید کرده است که تعهد سامسونگ جهت جلب مجدد اعتماد کاربران پیرو ناکامی گوشی گلکسی نوت 7 سرلوحه کارهای شرکت سامسونگ قرار گرفته است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *