تخفیف 22 میلیون تومانی سایپا

241
دسته‌بندی نشده

تخفیف 22 میلیون تومانی سایپا


گویا بازار خودرو کشور به حدی در رکود فرو رفته که خودروسازان داخلی نیز مجبور به کاستن از قیمت محصولات خود شده اند.


جنوب نیوز: سرویس خودرو، همین چندی پیش بود که برخی خودروسازان چینی تخفیف هایی گزاف (تا مرز 26 میلیون تومان) را برای محصولات خود در نظر گرفتند و حالا از سایپا نیز خبر می رسد این شرکت برای یکی از محصولات چینی خود تخفیفی بزرگ را لحاظ کرده است.

 
بر این اساس،خودرو چینی “اس 300” یا همان “آریو” که پیش تر قیمتی بیش از 76 میلیون تومان در نمایندگی های سایپا داشت، حالا با 22 میلیون تومان تخفیف و کاهش قیمت مواجه شده و هم اکنون با قیمتی حدود 54 میلیون و 500 هزار تومان قابل خرید است.
 
هرچند یکی از دلایل این افت قیمت شدید ، داخلی سازی آریو است، اما سایپایی ها نیز با توجه به رکود بازار به خصوص در بخش خودروهای چینی، برای این محصول خود تخفیف لحاظ کرده اند.
 
 بنا بر این گزارش ،قطعا اگر آریو با همان قیمت قبلی فروش مناسبی داشت، سایپا اقدام به کاستن از قیمت آن نمی کرد و با این استدلال که این خودرو مونتاژی چینی در بازار جا افتاده، آن را همچنان بیش از 76 میلیون تومان یا در نهایت کمی کمتر، عرضه می کرد.
 
آریو محصولی از شرکت زوته چین است که در سایت ساوه سایپا مونتاژ می شود و تا پیش از این یکی از گران ترین چینی های بازار خودرو کشور به حساب می آمد. باید منتظر ماند و دید کاهش 22 میلیون تومانی قیمت آریو می تواند بازارش را از رکود نجات دهد، یا سایپایی ها مجبور به در نظر گرفتن تخفیفی دیگر برای این خودرو و یا کاهش تیراژ و  حتی قطع تولید آن خواهند شد.
 
 منبع/صنعت

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *