رقص مختلط جنجالی دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه (عکس)

university-students-chapel-photo

رقص مختلط جنجالی دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه (عکس)

پایگاه خبری، الکترونیکی و بسیاری از وبلاگ های عربستان سعودی امروز چندین عکس از رقص تعدادی دانشجوی دختر و پسر منتشر کرده و اعلام کردند که این تصاویر به نمازخانه دانشگاه جدید التأسیس ملک عبدالله که اخیرا افتتاح شد و اولین دانشگاه مختلط عربستان به شمار می رود، اختصاص دارد.با انتشار تصاویر رقصدانشجویان دختر و پسر در نمازخانه دانشگاه ملک عبدالله بحث، جدل و جنجال بر سر موضوع افتتاح این دانشگاه مختلط مجددا در فضای مجازی و رسانه ای عربستان سعودی، بالا گرفت.

رقص جنجالی دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه (عکس)

 

به گزارش ایران۱۶  بسیاری از پایگاه های منتشر کننده این تصاویر به طرق مختلف یا به شدت از آن انتقاد کرده و یا خواستار معرفی و بازخواست مسئولانی شدند که مانع از وقوع چنین حوادث غیراخلاقی در فضایی دانشگاه می شوند. نکته قابل توجه این است که بیشتر این دانشجویان که در حال رقص بوده اند، دانشجویانی غیرعربستانی هستند که گویا حرمت و شأن و منزلت یک نمازخانه را نمی دانند.

 

 

رقص جنجالی دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه (عکس)

 

شایان ذکر است حدود یک ماه پیش، یعنی در اولین روزهای افتتاح این دانشگاه نیز خبری در سایت های مختلف خبری جهان عرب منتشر شد مبنی بر اینکه در سایت YouTube فیلمی از دانشجویان دانشگاه ملک عبدالله عربستان پخش شده است که در این فیلم تعدادی از دانشجویان دختر و پسر در سلف سرویس این دانشگاه در حال رقص هستند.

 

 

رقص جنجالی دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه (عکس)

 

در ادامه آن خبر آمده بود: انتشار این فیلم، خشم مقامات مذهبی عربستان را به دنبال داشته است. تاسیس دانشگاه ملک عبدالله مورد موافقت و مخالفت تعدادی از مسوولان و علمای اهل سنت عربستان قرار گرفته است. موافقان این دانشگاه معتقدند می توان این اقدام را به عنوان اولین گام مثبت برای تغییرات گسترده در عربستان در نظر گرفت در صورتی که مخالفان معتقدند، این دانشگاه اخلاق اجتماعی جامعه عربستان را با تهدیدی جدی روبه رو خواهد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *