صالح‌نیا به ˝GEM˝ پیوست / پیوستن بازیگران به شبکه‌های ماهواره‌ای ادامه‌ دارد

روند پیوستن بازیگران و سینما گران ایرانی به شبک‌های ها ماهواره‌ای همچنان ادامه دارد.

سرویس سینما هنرآنلاین: بعد از چکامه چمن ماه، مانی کسراییان، رابعه اسکویی، مهدی مظلومی و… حالا یک بازیگر دیگر هم به شبکه “GEM” پیوسته است.

این بازیگر زن بهارک صالح نیا نام دارد که این روزها فیلم “محمد رسوال الله (ص) را روی پرده دارد و  اخیرا در پروژه سینمایی تاریخی و پرهزینه “یتیم خانه ایران” یکی از نقش‌های زن فیلم را بازی کرده بود.

صالح‌نیای ۳۰ ساله کار بازیگری را با سریال “بی صدا فریاد کن” ساخته مهدی فخیم‌زاده با ایفای نقش افسر نیروی انتظامی آغاز کرد و در ادامه بیشتر در تله فیلم‌های مختلف ظاهر شد.

تله فیلم‌های “پیوند” و “شب سال نو” و اپیزود “شب بارانی” از مجموعه تلویزیونی “یک لحظه دیرتر” از ساخته‌های  سعید ابراهیمی‌فر هستند که بهارک صالح نیا در آنها ایفای نقش داشته است.

او در کنار فعالیت های تصویری ، فعالیت‌هایی در تئاتر هم داشت و با گروه‌هایی چون “پارکینگ” و “نیل” همکاری کرده بود.

نقش “بهارک صالح نیا” از “یتیم‌خانه ایران” حذف شد

بر همین اساس روابط عمومی فیلم سینمایی “یتیم خانه ایران” درباره حذف نقش بهارک صالح‌نیا که به شبکه ماهواره ای جم پیوست توضیحاتی به فارس ارایه داد.

روابط عمومی این فیلم سینمایی اعلام کرد: یکی از نقش های فرعی فیلم سینمایی “یتیم‌خانه ایران” را بر عهده داشته است که به علت بالا بودن زمان فیلم نقش وی در مونتاژ حذف شده و در نسخه نمایشی فیلم “یتیم‌خانه ایران” حضور ندارد.

بنا به این گزارش ساعاتی پیش این بازیگر نقش‌های متفرقه در صفحه شخصی خود از پیوستن به شبکه جم داد و عکس‌های خود بعد از کشف حجاب را منتشر نمود. این چهارمین بازیگر ایرانی است که طی چند روز گذشته به کانال تلویزیونی منافقین پیوسته است.

گفتنی است در “یتیم‌خانه ایران” بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، آهو خردمند، علی شادمان، ایمان صفا، بهار محمد پور، حمید تاج دولتی، والا شهیری، مصطفی بهشتی،مهری آل آقا، محسن حسینی، اصغر حیدری، ملیکا شعبان، مجید معافی ایفای نقش می‌کنند.

برایان تورفه از انگلیس، کامرون چاپمن از انگلیس، برت جان کورن از هلند، پاول دیونی از انگلیس، جان اتول از ایرلند، توبی هیوز از انگلیس و کلوم کوتس از انگلیس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.

“یتیم‌خانه ایران” داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های 1296 تا 1299 و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *