راز اجساد زن ۳۸ ساله و دختر ۱۳ ساله در رشت فاش شد

قاتل مادر و دختر رشتی

ایران16 :  قاتل مادر و دختر رشتی دستگیر شد و قاتل مادر و دختری که اجساد آن‌ها به‌صورت مجهول‌الهویه در رشت پیدا شده بود در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «رحیم شعبانی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت پرونده کشف جسد مادر و دختر ۱۳ ساله‌اش در پلیس Police آگاهی، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات پلیسی و با استفاده از شگردهای پلیسی، هویت مقتولان ۳۸ ساله و ۱۳ساله را شناسائی و دستگیری قاتل The Murderer یا قاتلین را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شعبانی با بیان این‌که کارآگاهان با به دست آوردن سرنخی مبنی بر این‌که مقتولان اخیراً با فردی که با خودروی پیکان تردد می‌کرد در ارتباط بوده و در محل رویت شده بودند، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در مسیر ردگیری و شناسایی هویت قاتل قرار گرفته و در نهایت متهم را در رشت دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اعلام این‌که متهم ۵۶ ساله در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مقتولان و یا ارتکاب به قتل Murder آن‌ها بود، گفت: قاتل پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک و مستندات موجود به قتل مادر و دختر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اعترافات متهم گفت: متهم مدت سه ماه مقتولان را می‌شناخت و در شب حادثه Incident آنها را سوار خودروی خود کرده بود و ضمن مشاجره و درگیری در بین راه با آنها، کنترل خود را از دست داده و با ضربات دمبل سه کیلویی و چاقو آنها را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شد.

ساعت ۲۴

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *