کرم ضد آفتاب؛ معرفی انواع کرم‌های ضد آفتاب برای سلامتی پوست

کرم ضد آفتاب از جمله لوازم آرایشی است که بسته به نوع فصل (گرم یاسرد) و جنس پوست می‌توان از آن بهره برد. برای آشنایی بیشتر با انواع کرم ضد آفتاب، لوسیون‌ها، فلوئیدها و … همراه ما باشید.

کرم ضد آفتاب


ستاره | رپورتاژ آگهی –
کرم ضد آفتاب یکی از اصلی ترین وسایل آرایش و بهداشتی است که هر خانم یا آقایی متناسب با پوست صورت خود از آن استفاده می کند. استفاده از آن به تابستان و بهار منوط نمی شود بلکه نیاز به ضد آفتاب در تمام فصل های سال به شکل بسیار پر رنگی در زندگی ما دنبال می شود. به دلیل بیماری های بسیار خطرناک مثل سرطان پوست که ناشی از اشعه های مضر آفتاب است به شما توصیه می کنیم حتماً استفاده از کرم های ضد آفتاب را در برنامه های اصلی زندگی خود قرار دهید. این محصول سبب می شود از پوست شما در برابر آفتاب به خوبی محافظت شود و شما با کمترین هزینه خود را در برابر بیماری های مشکل ساز در آینده بیمه خواهید کرد. حال با توجه به پوست شما کرم های متناسب نیز تهیه دیده شده است بر فرض اگر پوست شما چرب است اصلاً جای نگرانی نیست به راحتی می توانید با استفاده از یک کرم ضد آفتاب فاقد چربی نیازهای خود را به منظور مراقبت از پوستتان مرتفع کنید. یا اگر پوست شما خشک است توصیه ما به شما استفاده از کرم ضد آفتابی است که چربی و آب رسانی مورد نیاز پوست شما را نیز فراهم سازد از سوی دیگر باید به شما بگویم پیر و جوان و یا حتی افراد خردسال باید با توجه به شرایط سنی خود کرم ضد آفتابی ایده ال را انتخاب کنند. بر فرض اگر تمایل دارید به عنوان یک پایه آرایشی از این محصول بهره بگیرید به شما توصیه می کنیم از ضد آفتاب رنگی کمک بگیرید یا اگر آقایان تمایل به استفاده از کرم های رنگ دانه دار ندارند می توانند از کرم ضد آفتاب بدون رنگ تنها به منظور محافظت از پوست خود استفاده کنند. برخی از ضد آفتاب های به صورت اسپری بر روی پوست شما اسپری می شوند که خاصیت ضد آب دارند و برای زمان های که شما بسیار عرق می کنید می توانید گزینه انتخابی مناسبی باشد. اما تحت هر شرایط کرم های ضد آفتاب در بیرون از محیط منزل نیاز به تمدید شدن دارند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با مزیت های استفاده از کرم های ضد آفتاب بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید در کنار زیبایی سلامتی پوست خود را تضمین کنید.

کرم ضد آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب در یک دسته بندی کلی به دو دسته فیزیکی و شیمیای طبقه بندی می شوند. در دسته فیزیکی که کرم ضد آفتاب فیزیکی نیز نامید می شود نور را به صورت فیزیکی منعکس می کند که انتخابی مناسب برای پوست های است که آلرژی دارند. کرم ضد آفتاب شیمیایی نیز با جذب نور خورشید و با طول موج بالاتر آن را ساطع می کنند. در این میان اس پی اف spf مهم‌ترین اصلی است که اندازه و حدود آن در کرم های ضد آفتاب فرایند استفاده از آن را برای افراد متفاوت تعریف می کند. عموماً افراد بر این باور هستند که هر چقدر میزان spf کرم های ضد آفتاب بیشتر باشد روند محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب بهتر به انجام می رسد. برای رد کردن این ادعا می توانیم بگویم برخی از ضد آفتاب های استاندارد که اس پی افی در حدود 30 درصد به خود اختصاص داده اند تا 98 درصد از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کنند.

 

کرم ضد آفتاب

معرفی کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب این روزها با شکل و طرح متفاوت که فرایند ساخت آن ها را با متریال های خاص دنبال کرده است تهیه و برای شما عرضه می شود. در وب سایت ما می توانید نمونه های متنوع این محصول را که به صورت تخصصی توسط کادر پزشکی مجرب ما گلچین شده است مشاهده کنید. برای نمونه می توانیم به فلوئید ضد آفتاب، اسپری ضد آفتاب، ژل ضد آفتاب، کرم ضد آفتاب در نمونه های متنوع با اس پی اف متفاوت، لوسیون ضد آفتاب، کرم ضد آفتاب رنگی، کرم ضد آفتاب بی رنگ و بسیاری گزینه های دیگر اشاره ای داشته باشیم. در ادامه سعی بر آن داریم تا به صورت مختصر پیرامون شرایط و روند استفاده هر کدام از این محصولات مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

کرم ضد آفتاب

 

فلوئید ضد آفتاب

فلوئید ضد آفتاب یکی از نمونه های بسیار پر طرفدار ضد آفتاب های ارائه شده به شمار می آید. این محصول در کنار محافظت از پوست شما در برابر آفتاب سبب می شود جوش و آکنه روی پوست شما در طی گذر زمان محو شود در نمونه های متفاوت شما می توانید این محصول را برای پوست چرب، خشک و یا مختلط مورد استفاده قرار دهید. از مزیت های استفاده از آن می توانیم به پیشگیری از بازگشت جوش، رفع جوش و آکنه، بهبود کیفیت پوست، مقاوم بودن و ضد آب بودن، غیر کومدون زا بودن، فاقد پارابن بودن محصول و در نمونه های رنگی ایده ای مناسب برای پایه های آرایشی نام برد. بهتر است پوست کاملاً خشک و تمیز باشد و سپس به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ داده شود و حداقل یک ربع قبل از اینکه در معرض تابش نور آفتاب قرار بگیرید این محصول را استفاده کنید تا تأثیر آن را مشاهده کنید.

 

کرم ضد آفتاب

 

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب با در نظر گرفتن حساسیت پوست افراد مسن و بزرگ سال تهیه و ساخته شده است. این محصول را می توانید بر روی پوست بدن و صورت خود بسته به شرایط استفاده از آن مصرف کنید. اگر می خواهید از پوست های حساس کودکان خود محافظت کنید بدون تردید این محصول به دلیل مزیت های بارزی که از آن خود کرده است ایده ال ترین انتخاب به شمار می آید. مزیت های عمده آن شامل حفاظت از پوست در برابر پرتو های uva و uvb، ترمیم کننده پوست های آسیب دیده، مقاوم در برابر آب و حاوی اسیدهای آمینه و قندهای پلی ساکارید عنوان شده است. بهتر از سی دقیقه قبل از خارج شدن از منزل مورد استفاده قرار بگیرد و هر دو ساعت یک بار تمدید شود.

 

کرم ضد آفتاب

 

ژل ضد آفتاب

ژل ضد آفتاب با ساختاری سبک و محافظت بالا حتی در منزل نیز برای شما قابلیت استفاده را فراهم کرده است. این محصول برای پوست های چرب و تحت درمان می تواند انتخابی ایده ال محسوب شود. با ساختار سبکی که دارد مانع از تأثیرات مخرب اشعه uv بر روی پوست شما می شود. از سوی دیگر پوست های که به دلیل تعرق زیاد با سرعت بالاتری جوش می زنند با استفاده از این محصول به خوبی مراقبت می شوند. مات کننده قوی پوست است و استفاده از آن برای آقایان نیز توصیه می شود زیرا به صورت بی رنگ تهیه شده است و در زمان ورزش در هوای آزاد به خوبی از پوست شما مراقبت می کند. توصیه شده است نیم ساعت قبل از خروج از منزل مصرف شود و هر دو ساعت نیز تمدید شود.

 

کرم ضد آفتاب

 

لوسیون ضد آفتاب

لوسیون ضد آفتاب را شما در هر ساعتی از شبانه روز به منظور محافظت از پوست خود در برابر اشعه های مضر می توانید مورد استفاده قرار دهید. اگر پوستی بسیار خشک و حساس دارید و گاها به دلیل اشعه های مضر دچار اگزما پوستی می شوید به شما توصیه می کنیم از کرم های ضد آفتاب که به صورت لوسیون برای شما تولید شده است استفاده کنید. این محصول برای پوست صورت و بدن شما به عنوان یک ضد آفتاب قوی بسیار مؤثر واقع می شود. بی رنگ بودن آن استفاده از آن را برای آقایان نیز ممکن ساخته است. لوسیون های ضد آفتاب حاوی لینولییک اسید هستند و از سوی دیگر فاقد رنگ دانه ها و اسانس های نگه‌دارنده شیمیای نیز هستند. این محصول برای تمام سنین حتی نوزادان نیز توصیه می شود. پوست های که دچار اگزمای آنوپیک هستند بهتر است این محصول را مد نظر قرار دهند زیرا بدون ایجاد لکه و چسبندگی به صورت یک دست بر روی پوست شما پخش می شوند. در نهایت باید بگویم جذب سریع آن در پوست مزیت بارز آن محسوب می شود. به شما توصیه می کنیم سی دقیقه قبل از خروج از منزل و هر دو ساعت یک بار این لوسیون را مورد استفاده قرار دهید.

 

کرم ضد آفتاب

 

کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگ در کلام آخر

کرم های ضد آفتاب همان طور که عنوان شد به صورت اسپری، لوسیون، ژل و کرم در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. حتی می توانید از کرم های ضد آفتاب رنگی به عنوان یک پایه آرایشی مناسب در کنار ماندگاری بالا و مراقبت از پوست خود استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب را بهتر است درکنار کرم های مرطوب کننده استفاده کنید درست است که خاصیت آب رسانی به وسیله ضد آفتاب ها برای پوست فراهم است اما این مهم را به یاد داشته باشید که هر محصول خاصیت منحصر به فرد مخصوص به خود را دارد. با امید به اینکه مطالب ارائه شده شما را به جهت انتخاب یک کرم ضد آفتاب ایده ال یاری رسانده باشد در کلام آخر خاطر نشان می کنیم که حتماً کرم های و محصولات آرایشی بهداشتی خود را از وب سایت های آنلاین معتبر خریداری کنید تا علاوه بر زیبایی سلامت خود را نیز تضمین کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *