کشف حجاب بازیگر زن علت حذف سکانس‎های او در فیلم ایرانی شد؟

کشف حجاب بازیگر زن باعث حذف سکانس‎های او در فیلم ایرانی شد؟

ابوالقاسم طالبی:با توجه به زمان 180 دقیقه ای فیلم ما می خواستیم فیلم رابرای نمایش کوتاه ترکنیم و به همین دلیل این نقش ها را درهمان تدوین ابتدایی حذف کردیم .

حذف نقش بهارک صالح نیا در فیلم “یتیم خانه تهران”

«ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در باره حذف نقش «بهارک صالح نیا» که به تازگی کشف حجاب کرده در گفت و گویی گفت: «بهارک صالح نیا» در فیلم «یتیم خانه ایران» یکی ازنقشهای ریز و فرعی را ایفا می کرد البته چنین بازیگرانی در فیلم ما بسیار بودند این فیلم 180 دقیقه بود و ما در تدوین ابتدایی و پیش از اینکه این بازیگر از ایران خارج شود این نقش های ریز را از فیلم درآورده بودیم.

وی افزود: با توجه به زمان 180 دقیقه ای فیلم ما می خواستیم فیلم رابرای نمایش کوتاه ترکنیم و به همین دلیل این نقش ها را درهمان تدوین ابتدایی حذف کردیم زیرا با اینکار ریتم فیلم تندتر می شد و برای نمایش مناسب تر می شد.

وی خاطر نشان کرد: تدوین این فیلم چند ماه پیش به پایان رسیده ما فقط فیلمبرداری برخی سکانس های پایانی که مربوط به زمان حال بود را انجام نداده بودیم که آن هم ربطی به بازی این فرد نداشت.

«طالبی» خاطر نشان کرد: می خواهم به این نکته تأکید کنم که تدوینگر ما در حال حاضر اصلاَ در ایران نیست و خروج این بازیگر از کشور لطمه ای به فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نزد.

گفتنی است ” بهارک صالح نیا” که اولین کار خود را با یک نقش کوچک در فیلم یتیم خانه ایران” به کارگردانی ابوالقاسم طالبی آغاز کرده بود ساعاتی پیش این بازیگر نقش‌های متفرقه در صفحه شخصی خود از پیوستن به شبکه جم خبر داد و عکس‌های خود بعد از کشف حجاب را منتشر نمود.

منبع : mizanonline.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *