کشور رکوردار تماشای فیلم‌ غیراخلاقی

کشوری که رکوردار تماشای فیلم‌های مستهجن است

کشور رکوردار تماشای فیلم‌ غیراخلاقی

کشوری که رکوردار تماشای فیلم‌های مستهجن است

پسربچه ۱۲ سالۀ آمریکایی که پس از دیدن یک فیلم مستهجن به یک دختر ۹ ساله تجاوز کرده ….

آیا تا به حال حس کرده اید که فرزند پسرتان با فرزند دخترتان فرق دارند؟ آیا حس کرده اید، دختران آمریکایی که زنان آینده اند بیشتر از پسران ( مردان آینده ) اجتماعی هستند؟ آیا متوجه شده اید میلیونها مرد جوان آمریکائی رفتاری مثل زامبی ها دارند و کلاً پلکان اخلاقیات و رفتارهای انسانی را سر و ته طی می کنند؟

بله این ها هیچکدام اتفاقی نیست. محققان دو دامی را که نابودکننده نسل آینده مردان آمریکائی هستند را همیشه گوشزد می کنند. یکی از این دو تله ، بازی های رایانه ای است و دیگری مرگ اخلاقیات.

در گذشته پارک ها و زمین های بازی پر بود از پسربچه هایی که پس از مدرسه برای بازی به آنجا می رفتند. اما هم اکنون خلوت ترین جایی که در هر شهر سراغ دارید همین زمین های بازی است. پس این همه بچه بعد از مدرسه کجا می روند؟ بله همگی به خانه رفته و جلوی تلویزیون و رایانه اشان می نشینند. درست است که این نوع اعتیاد در میان زنان و دختران نیز وجود دارد، اما باید قبول کرد که وضع پسران به مراتب بدتر است. متاسفانه برآوردی از میزان تخریب این نوع اعتیاد در نسل بعدی مردان آمریکائی وجود ندارد. تخریبی که انتظار می رود بسیار وحشتناک باشد.

کسانی که جزء بهترین زنان و مردان این سرزمین هستند. این تنها نمونه ای از فضای فعلی آمریکاست، جاهای دیگر آمریکا یقیناً بهتر از این جا نیست.

حالا سری بزنید به سرویس امنیتی آمریکا. همین چند وقت پیش بود که عده ای از محافظان رئیس جمهور آمریکا با بدکاران کلمبیایی دستگیر شدند. آیا ما به عنوان یک ملت گند کار را بالا نیاورده ایم؟

ملت آمریکا به یک ملت بی عار تبدیل شده است که حتی وظایف انسانی و مسئولیت های مربوط به دوره بزرگسالی خود رانیز رعایت نمی کند. آنوقت از جوانانش چه انتظاری می توان داشت ؟

مردان آمریکائی، هنوز بچه اند و به سن بلوغ نرسیده اند. باید شرمنده شد وقتی شنید که مردان ۲۵ تا ۳۴ ساله آمریکائی دو برابر بیشتر از زنان با والدین خود زندگی می کنند.

حقایق جامعه آمریکائی بسیار تلخ و گزنده است. آیا می توان به آینده این کشور امیدوار بود؟

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *