تازه ترین آمار تعداد کاربران اینترنت در دنیا

اخبار,اخبار اجتماعی ,تعداد کاربران اینترنت

برآوردهای اتحادیه بین‌المللی مخابرات نشان می‌دهد که تعداد کاربران اینترنت تا پایان سال 2015 به 3.2 میلیارد نفر می رسد که تقریبا برابر با نصف جمعیت جهان است.

به گزارش فارس به نقل از آی تی یو ، این اتحادیه که از زیرمجموعه های سازمان ملل متحد به حساب می آید پیش بینی کرده که از کل 7.2 میلیارد نفر ساکنان جهان 3.2 میلیارد نفر تا 7 ماه آینده به جمع جمعیت آنلاین جهان می پیوندند.

از مجموع این افراد دو میلیارد نفر در کشورهای در حال توسعه و بقیه تقریبا همگی در کشورهای توسعه یافته زندگی می کنند. در مجموع تنها 89 میلیون نفر از ساکنان کشورهای کمتر توسعه یافته مانند سومالی و نپال از اینترنت استفاده می کنند.

بر طبق این گزارش در کل دنیا 7 میلیارد نفر مشترک خدمات تلفن همراه هستند. در آمریکا و اروپا 78 درصد مردم کاربر تلفن همراه هستند و 69 درصد جهان تحت پوشش خدمات نسل سوم تلفن همراه قرار دارد. اما این خدمات تنها در 29 درصد مناطق روستایی ارائه می شود.ضریب نفوذ خدمات پرسرعت همراه در آفریقا تنها 17.4 درصد است.

علاوه بر این تا پایان سال 2015 حدود 80 درصد از خانوارها در کشورهای توسعه یافته و 34 درصد در کشورهای در حال توسعه به گونه ای به اینترنت دسترسی خواهند داشت.

در بخش دیگری از این گزارش تصریح شده که در سال 2000 تنها 400 میلیون کاربر اینترنت در کل جهان وجود داشت، اما این رقم هم اکنون هشت برابر شده است.

اخبار اجتماعی – فارس

 

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *