رنگ مد سال 2014

303
دسته‌بندی نشده

رنگ مد سال 2014  – خاکستری از رنگ‌هایی است که موسسه پنتون (سازمان جهانی رنگ) برای پاییز و زمستان امسال در نظر گرفته‌است، البته به عنوان رنگی ترکیبی که در کنار رنگ‌های آبی و بنفش تیره، قرمز متمایل به زرشکی و رنگ آجری که از رنگ‌های اصلی این فصول هستند با قدرت تمام خود‌نمایی می‌کند!

 رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014

پیشنهادهای ما هم نگاهی است به ترکیب خاکستری با همین رنگ‌ها؛ ترکیب‌هایی که به شما اجازه می‌دهد به سبک خودتان لباس بپوشید.

خاکستری کمی هم آبی!
ترکیب خاکستری با آبی‌تیره از آن ترکیب‌هایی است که همیشه جواب می‌دهد. اما حتما شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که اعتبار این ترکیب وقتی پیشنهاد موسسه پنتون باشد چند برابر می‌شود!

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014

برای متفاوت بودن قاعده نخ‌نمای کیف و کفش یک رنگ را از ذهن‌تان پاک کنید. حالا مثل نمونه پیشنهادی ما می‌توانید رنگ خاکستری را به کیف‌تان اختصاص بدهید و رنگ آبی‌تیره را به کفش‌تان!

اگر خاکستری را به عنوان رنگ غالب ظاهرتان انتخاب می‌کنید حتما به اکسسوریس آبی( دستبند، گوشواره، کمربند و…) البته از نوع تیره‌اش فکر کنید.

زرشکی را دست کم نگیرید
یک تونیک بلند خاکستری و یک شلوار جین راسته البته از نوع تیره‌اش می‌تواند به سادگی شما را با قوانین رنگ دنیای طراحی و مد همراه کند  وبه خصوص وقتی که شما همسو با توصیه‌های پنتون، در پوشش‌تان جایی هم برای رنگ زرشکی در نظر می‌گیرید!

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014

برای آنکه به سردی رنگ خاکستری غلبه کنید می‌توانید بسته به مدل تونیک‌تان به دستمال گردن، شال یا یک گردنبند مثل نمونه پیشنهادی ما فکر کنید!

انتخاب یک کیف زرشکی با دسته‌های کوتاه مطابق با طراحی‌های دنیای مدنشان می‌دهد شما قواعد به‌روز پوشیدن را بلدید.

کفش شما هم مثل نمونه پیشنهادی ما می‌تواند ترکیبی از رنگ‌های طوسی و زرشکی باشد.

خاکستری به سبک خودتان!
آجری از نوع کدرش یکی دیگر از پیشنهادهای پنتون برای پاییز امسال است. این هم پیشنهاد ما برای اینکه برای خودتان یک ترکیب متفاوت از این رنگ بسازید:

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014

به ترکیب یک شومیز آجری با دامن راسته خاکستری فکر کنید. برای متفاوت‌تر شدن کت سفید را هم فراموش نکنید.

اما در این ترکیب اتفاق اصلی وقتی رخ می‌دهد که شما برای کیف و کفش و اکسسوریس انتخابی‌تان به رنگ قهوه‌ای و طلایی فکر کنید!

خاکستری، سرمه‌ای و کمی هم صورتی!
حتی برای یک مهمانی کاملا رسمی هم می‌توانید به ترکیب رنگ خاکستری و سرمه‌ای فکر کنید!

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014

پیشنهاد ما به شما یک پیراهن ساده سرمه‌ای است و ترکیب آن با یک کت پاییزه خاکستری البته از نوع تیره!

برای اینکه خوش‌پوشی‌تان را به رخ بکشید به رنگ صورتی چرک هم فکر کنید. پیشنهاد ما به شما در این ترکیب کفشی است دقیقا به همین رنگ.

بهتر است به جای فکر کردن به زیورآلات طلایی یا سفید درست مثل نمونه پیشنهادی مابه زیورآلاتی با ته مایه صورتی فکر کنید مثلا به زيورآلاتي طراحی شده با سنگ کوارتز و ترمالین صورتی!

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *