سو استفاده از دختران جوان برای جلب مشتری +تصاویر

arayesh_girl_estekhdam
511
دسته‌بندی نشده

سو استفاده از دختران جوان برای بعضی از شرکت‌های خصوصی بهانه جذب مشتری و در آمدزایی شده است.

arayesh_girl_estekhdam
ایران ۱۶ : شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که برای استخدام و پیدا کردن شغل مورد نظرتان به نیازمندی های روزنامه مراجعه کرده باشید. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و افزایش وسایل ارتباطات جمعی، تبلیغات و آگهی ها نیز متاثر از شرایط به وجود آمده به نوعی مدرن شده است.

علاوه بر ستون استخدام در نیازمندی های روزنامه ها و آگهی هایی که بر روی در و دیوار های سطح شهر چسبانده می شود، بسیاری از سایت ها و نرم افزار های پیام رسان نیز موجود اند که دراین زمینه فعالیت می کنند.

سو استفاده از دختران جوان برای برخی از شرکت‌های خصوصی بهانه جذب مشتری و در آمدزایی شده است.

شاید دسترسی آسان به این آگهی ها ابتدای کار را برای شما سهل کند اما با توجه به اینکه هیچ کدام از ارائه دهندگان آگهی ها سلامت و صحت تبلیغاتشان را ضمانت نمی کنند ممکن است ادامه کار برای شما دشوار شود.

اگر تا امروز نسبت به چنین آگهی هایی تردید داشته اید ، در برخی موارد شک و تردید شما کاملا درست و به جا بوده است و اگر این موضوع را نمی دانستید و از آن بی اطلاع بوده اید در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

استخدام خانم منشی با روابط عمومی بالا

از میان آگهی های یک روزنامه به یک آگهی برخوردیم که شاید شما نیز بارها و بارها با آن مواجه شده باشید و بی درنگ از آن عبور کرده باشید.
آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر

آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر
فرقی نمی کند کدام روزنامه و مجله! کدام سایت و نرم افزار پیام رسان! تنها کافیست به قسمت استخدامی های آن مراجعه کنید تا با یکی از همین تبلیغاتی که ما با آن برخورد کردیم مواجه شوید.

آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر

اما اگر کمی دقت کنید کم نیستند آگهی هایی که به کارگر، فروشنده، بازاریاب، منشی، یا هر نیروی کار خانم ، با ظاهری آراسته ، روابط عمومی بالا و در نهایت سابقه کاری نیازمند اند. شاید منظور برخی از کارفرمایان بابت چنین آگهی هایی صرفا جذب نیروی کار قوی و مسلط باشد و نیت بدی نداشته باشند ولی با این حال نمی توان به تمام آن ها مثبت نگاه کرد .

حال برداشت شما از آگهی هایی با این ادبیات و لحن چیست؟ به راستی تاکید بر ظاهری آراسته از چه جهت برایشان حائز اهمیت است؟! و اینکه آراسته بودن و نبودن یک خانم با چه مقیاس و معیاری سنجیده و از طرف چه کسانی تایید می شود؟

آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر

آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر

** از آراستگی ظاهر تا روی خوش و آرایش غلیظ

از میان چند آگهی مشابه یک آگهی را برای پیگیری انتخاب کردیم.با آن ها تماس گرفتیم و شرایط استخدام را جویا شدیم تا از زبان خودشان معنای آراستگی و البته بالا بودن روابط عمومی را بپرسیم.

از نظر این شرکت آراستگی بدین معنا است ؛ متقاضی باید خانمی با حداکثرسن ۳۰ سال ، دارای صدایی رسا و خوش برخورد باشد. همچنین موظف است لباس فرمی که شرکت برایش تهیه می بیند را بپوشد و از نظر ظاهری و آرایش نیز با دیگر کارشناسان فروش هماهنگی داشته باشد.

متصدی این شرکت به ما گفت : هر چقدر که شما از نظر ظاهری بیشتر به خودتان برسید ، به سود و منفعت خودتان است. ارباب رجوع جذب کارشناس فروشی می شود که از نظر ظاهری زیبا و آراسته باشد. به این ترتیب نیز مشتریان بیشتری جلب می کنید و در پایان، هم درصد بالاتری به شما تعلق می گیرد و هم سبب رونق شرکت است.

آرایش غلیظ تر، درآمد بیشتر!؟ +تصاویر

تشخیص حق از باطل

از آنجایی که تبلیغ کردن و در واقع آگهی دادن برای هر فردی میسر است و ضوابط و شرایط خاصی را شامل نمی شود ، تشخیص صحت این آگهی ها زیر سوال می رود.

همچنین عدم نظارت انتشار دهندگان بر آگهی ها باعث شده است میزان کلاهبردای و سودجویی از سوی چنین افرادی بیش از پیش افزایش یابد.

با وجود اوضاع نامساعدی که وجود دارد انتظار می رود برای مقابله با پیشروی این سبک سودجویی ها تمهیداتی اندیشیده شود. اما چه کسی مسئول رسیدگی به این کار است؟!
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *