پشیمانی طارمی و بازگشت دوباره به پرسپولیس!

طارمی-پرسپولیس

طارمی در مسیر بازگشت به پرسپولیس

خبرهایی مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به تیم سابقش پرسپولیس این روزها زیاد به گوش می رسد. دوست نزدیک مهاجم فصل گذشته پرسپولیس جزییات موضوع مربوط به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را مطرح کرد.

شهروز پاشاکی که برخی هواداران پرسپولیس از وی به عنوان یکی از متهمان جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس یاد می کنند در پستی جزییات اتفاقات رخ داده برای او را منتشر کرد.

طارمی پرسپولیس

بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس شایعه یا واقعیت؟

در این متن آمده است:

این چند روزه درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس خبرهای زیاد و متفاوتی نقل شده.حقیقت ماجرا اما این است که مهدی توی یک شرایط خاص که حالا هرچی می خواهید اسمشو بزارید رفت ترکیه و واقعا هم تصمیم به قرارداد بستن نداشت.حالا بماند که چرا بست و چه مسائلی به وجود آمد اما در تمام روزهایی که فحش و ناسزا هم می شنید جسمش در ترکیه و روحش در پرسپولیس بود.کسی در رفتن مهدی تاثیری نداشت و حالا هم نه که امروز که چند روزه تصمیم گرفته قید ترکیه را بزنه.دلش اینجاست و حاضر شده بخاطر دلش قید خیلی چیزها را بزنه و برگرده. اینها منت نیست که منت اصلی را هوادارها سر بازیکنها دارند که حمایتشون می کنند. دل کندن از این هوادار راحت نیست.فرقی نداره.چه آبی چه قرمز. هر کی از این تیمها میره انگار از اقیانوس رفته تو برکه.

بر اساس این گزارش،وی خاطرنشان کرد:یکسری کارها در خفا انجام شد اما حالا تاحدودی همه چی برملا شده. مهمترین بخش قضیه باشگاه ریزه اسپور ترکیه است که باید اوکی بده که تا این لحظه خبری نشده. سرمربی روی مهدی حساب کرده و قطعا به راحتی اجازه جدایی نمیدن.بحث خسارت و فسخ و این چیزها هم تا این لحظه مطرح نشده و اینکه گفته میشه اون باشگاه اگه مهاجم جدید بگیره اجازه جدایی مهدی را میده واقعیت نداره چون یک مهاجم دارند که از ابتدا قرار بود جدا بشه و مهدی را جای او گرفتن.برا زوج مهدی دنبال مهاجم هستند.ریزه اسپور شنبه قراره بره اردوی اتریش.هر اتفاقی قراره بیفته تا قبل از اردو باید بیفته.

دوست نزدیک طارمی افزود:باشگاه پرسپولیس هم همکاری لازم را داشته و دارند و حاج حسین هدایتی هم در جریان کامل موضوع هست و برای بررسی شرایط جدایی یک تیم فوتبالی،حقوقی و اداری چند روزه دارند فعالیت می کنند که انشاالله به محض اینکه نتیجه بگیرند اعلام می کنند.این کل داستان است و هر کی هر چی دیگه بگه صحت ندارد.

پشیمانی طارمی و بازگشت دوباره به پرسپولیس!

منبع : کاپ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *