شباهت بازیگران ایرانی با چهره های سرشناس خارجی + تصاویر

بازیگران-ایرانی

همزاد بازیگران ایرانی در خارج چه کسانی هستند

بازیگران ایرانی هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند. هر چند ممکن است برخی از آن ها از این شباهت بی خبر باشند. البته گاهی هم ژست گرفتن برای یک عکس آن ها را بسیار به هم شبیه کرده است؛ در تصاویر زیر شباهت برخی از چهره های داخلی را با بازیگران خارج از کشور مشاهده می کنید.
به جز حسام نواب صفوی بازیگران دیگری هم هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند. این عکس ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

بازیگران ایرانی

حسام نواب صفوی و الویس پریسلی

لیلا حاتمی

شما فکر می کنید لیلا حاتمی شباهتی به بازیگرهای هالیوودی دارد؟ بله، خیلی ها معتقد هستند که لیلا حاتمی بازیگر فیلم هایی چون «چهل سالگی» و «جدایی نادر از سیمین» شباهت زیادی به نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوودی دارد.

 بازیگران ایرانی

لیلا حاتمی و نیکول کیدمن

رضا کیانیان

رضا کیانیان را می توان به آل پاچینوی معروف شبیه دانست هر چند که ممکن است خود او هیچ وقت درباره این شباهت فکر نکرده باشد.

 بازیگران ایرانی

رضا کیانیان و آل پاچینو

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که با بازی در تئاتر «دور همی زنان شکسپیر» سروصدای زیادی به پا کرده است را می توان شبیه به کلر دانس برنده گوی طلایی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در سال 2012 دانست.

بازیگران ایرانی

سحر دولتشاهی و کلر دانس


پژمان بازغی

خیلی ها بر این باورند که پژمان بازغی شبیه ترین فرد در جهان به کیوانج تاتلیتوک بازیگر و مدل ترکیه ای است.

بازیگران ایرانی

پژمان بازغی و کیوانج تاتلیتوک

لیلا اوتادی

همان زمان که لیلا اوتادی برای اولین بار مقابل دوربین رفت، بیشتر کارشناسان و اهالی سینما او را شبیه به ستاره فیلم های وودی آلن می دانستند. با گذشت سال ها، لیلا اوتادی جزو معروف ترین بازیگران سینمای ایران شد اما خیلی ها هنوز هم که او را می بینند یاد اسکارلت جوهانسون می افتند. البته عده ای هم تا او را می دیدند یاد آماندا سیفرید می افتادند.

 بازیگران ایرانی

لیلا اوتادی و آماندا سیفرید

الناز شاکردوست

برخی از علاقمندان سینما می گویند الناز شاکردوست شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد. البته برخی خانم کتایون ریاحی را هم شبیه به آنجلینا می دانند.

 بازیگران ایرانی

الناز شاکردوست و آنجلینا جولی

شبنم قلی خانی

نیکولینا کنستانتینوا دوبروا را می شناسید؟ اگر بیننده سریال خون آشام باشید حتما با چهره او آشنا هستید. درست حدس زدید؛ منظورمان همان نینا دوبرو است، بازیگر کانادایی محبوب این روزها. خیلی ها شبنم قلی خانی را به او شبیه می دانند.

بازیگران ایرانی

شبنم قلی خانی و نیکولینا کنستانتینوا دوبروا


تینا آخوندتبار

آشواریا رای از مشهورترین بازیگران بالیوودی است. می گویند تینا آخوندتبار بی شباهت به این بازیگر نیست. خودتان به عکس ها نگاه کنید، قضاوت با شما؛ البته آخوندتبار می گوید که خودش هم این شباهت ظاهری را حس کرده و قبول دارد. (برترین ها به نقل از همشهری سرنخ)

بازیگران ایرانی

تینا آخوند تبار و آشواریا رای

بازیگران ایرانی ، تصاویر همزاد خارجی بازیگران ایرانی

منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *