ازدواج الناز شاکردوست از شایعه تا واقعیت ؟!

الناز شاکردوست,همسرالنازشاکردوست,ازدواج الناز شاکردوست

 الناز شاکر دوست ازدواج کرد این اولین و آخرین باری نیست که این خبر را می شنوید خبری که خیلی کوتاه و پر مخاطب است و به مدد ظهور و بروز شبکه های اجتماعی سبب شده تا به سرعت اخبار این چنینی به سرعت منتشر و دهان به دهان بچرخد فارغ از اینکه چه اقداماتی باید شکل بگیرد برای فرهنگ سازی در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی باید اندکی کلاه خود را قاضی کنیم در عصری که تمام معادلات سنتی ازدواج بر هم خورده است آیا می توان به صرف بودن حلقه در دست یک دختر یا عکس انداختن در کنار یک مرد بیان کنیم که او ازدواج کرده است ؟!

الناز شاکردوست,همسرالنازشاکردوست,ازدواج الناز شاکردوست

چند روز گذشته مجله زندگی ایده آل با انتشار یک عکس از الناز شاکردوست و برادرش علی این گونه تیتر زد : برای عشقم جان می دهم !

همین چهار کلمه کافی بود تا بسیاری از سایت ها خبر از ازدواج الناز شاکردوست رو باز نشر کنند ولی در این بین الناز که حضوری فعال در شبکه های اجتماعی دارد و پیش از این هم که شایعه ازدواجش با علیرضا حقیقی منتشر شده بود به سرعت تکذیب کرده بود و شکایت اش را در دادگاه پیگیری کرده بود اینبار نیز  به سرعت  دست به کار شد و در صفجه شخصی خودش در اینستاگرام از ابهام های تیتر مجله زندگی ایده آل پرده برداشت تا از رفتن به حاشیه جلو گیری کند.

الناز شاکردوست در این رابطه نوشت :

توجه
١-(براى عشقم جان میدهم): کنایه از صحبتم در مورد عشقم به سینما و حادثه اى که در فیلم نزدیک بودجانم را از دست دهم!
٢-(خبر جنجالى ازدواج): یعنى تکذیب کردنم در مورد این خبر دروغین!!!
٣-(مهاجرت): یعنى سفر کوتاه مدت بنده!
درکُل یعنى یک کلاغ چهل کلاغ همیشگى مطبوعات براى جذاب کردن تیتر

الناز شاکردوست,همسرالنازشاکردوست,ازدواج الناز شاکردوست

 

پیش از این الناز شاکر دوست در مصاحبه با مجله نسل امروز بیان کرده بود که نگاه من به ازدواج نگاه متفاوتی است؛ ازدواج یکی از سخت ترین قسمت های زندگی است که سرنوشت تو را می سازد.

در چند سال اخیر موضوع پیدا کردن عکس همسر الناز شاکردوست برای ارضا حس فضولی و سر کشیدن در زندگی هنرمندان آنچنان بالا گرفته است که با جستجوی کلید واژه ” همسر الناز شاکر دوست” در گوگل به ۱,۴۸۰,۰۰۰ مورد نتیجه دروغین بر می خورید که همه خبر از رونمایی همسر الناز شاکردوست می دهند!