قاتل ستایش در ملاء عام اعدام شد

%d9%82%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%b4

پرونده قاتل ستایش با اعدام مجرم بسته شد

قاتل ستایش، دختر 6 ساله نی ریزی، که حدود شش ماه قبل پس از ربودن این دختربچه، طلاهای او را ربوده و ستایش را به قتل رسانده بود، صبح پنجشنبه اول مهر ماه در شهرستان نی ریز و در ملاءعام اعدام شد.

سعید ـ ط که با نیت ربودن طلاهای ستایش، او را بین راه مهدکودک و منزل، در روستای محل زندگیش ربوده بود، صبح پنجشنبه و پس از طی مراحل قانونی، اعدام شد.

این قاتل که گوشواره های ستایش، سرنخی برای شناسایی اش شد، پس از دستگیری به اغفال و مخفی کردن، آزار و اذیت و قتل ستایش اعتراف کرد.

متهم پرونده پس از اقرار صریح و همچنین تکمیل تحقیقات در دادگاه عمومی بخش آباده طشک و صدور قرار جلب به دادرسی و همچنین صدور کیفرخواست در دادسرای نی ریز در خردادماه امسال در دو قسمت علنی و غیرعلنی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان محاکمه شد.

شعبه اول دادگاه کیفری یک استان پس از رسیدگی به اتهامات، حکم بر محکومیت متهم و اعدام در ملاءعام از باب تجاوز به عنف، قصاص نفس از جهت قتل عمدی و پانزده سال حبس از حیث آدم ربایی و ده سال و 74 ضربه شلاق تعزیری از باب سرقت توأم با آزار، صادر کرد.

حکم صادر شده پس از فرجام خواهی وکیل متهم پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و در شعبه 24 دیوان عالی کشور با رد فرجام خواهی، حکم محکومیت تأیید و ابرام گردید.

اجرای حکم اعدام سعید ـ ط در کمتر از شش ماه پس از وقوع جنایت از حیث تجاوز به عنف و پس از صرفنظر اولیاء دم از اولویت اجرای حکم قصاص انجام شد.

قتل و آزار ستایش ـ دختر بچه 6 ساله نی ریزی ـ در فروردین ماه امسال باعث تألمات شدید روحی خانواده و اطرافیان مقتوله و همچنین جریحه دار شدن احساسات عمومی شد که دستگاه قضایی استان فارس پس از دستگیری قاتل در کوتاه ترین زمان نسبت به مدیریت پرونده، رسیدگی قانونی و مجازات عامل این جنایت اقدام کرد.

قاتل ستایش در ملاء عام اعدام شد

منبع : ایسنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *