واکنش چهره ها به درگذشت بهرام شفیع + اینستاپست

بهرام-شفیع

بهرام شفیع مجری سرشناس تلویزیون و برنامه ورزش و مردم روز گذشته 17 مهرماه 1397 درگذشت. هنرمندان کشورمان درگذشت بهرام شفیع را در اینستاگرام تسلیت گفتند.

واکنش اینستاگرامش چهره ها به درگذشت بهرام شفیع

اگر از بیننده های تلویزیون باشید و اندکی با برنامه های ورزشی آشنایی داشته باشید حتما برنامه ورزش و مردم را دیده اید. برنامه قدیمی ورزش و مردم که همیشه اجرای آن برعهده بهرام شفیع بود یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون بود که روز گذشته با اتفاقی تلخ از حرکت بازایستاد.بهرام شفیع

بهرام شفیع

بهرام شفیع مجری پیشکسوت برنامه ورزش و مردم روز گذشته 17 مهر 1397 بر اثر سکته دار فانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. هنرمندان و چهره های کشورمان با انتشار پست هایی در اینستاگرام درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفتند.

تسلیت هنرمندان برای درگذشت بهرام شفیع

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت داریوش فرضیایی به درگذشت بهرام شفیع

داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : چه مرد باوقار و محترمی بودند …. آقای بهرام شفیع یادش بخیر ، زمانیکه در پخش شبکه اول برنامه زنده اجرا میکردم چند بار با ایشون از نزدیک برخورد داشتم، بسیار مهربون و گل بود و خدا گلچین است… روحش شاد ….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت امیرمهدی ژوله به درگذشت بهرام شفیع

امیرمهدی ژوله با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : جام جهانی نمیدونم چند داشت شروع میشد.خرداد هشتاد و یک .برای اولین شماره چلچراغ زنگ زدم به شما و چند مربی و بازیکن و کارشناس فوتبال.

سوال های غلط میپرسیدم.مثلا راجع به شانس قهرمانی تیمی که اصلا توی جام نبود.یا امکان آقای گلی بازیکنی که به خاطر مصدومیت هیچ وقت به جام نرسیده بود. شما هم خسته و دلزده از فوتبال بودید یا پرمشغله و گرفتار که خیلی در جریان امر نبودید و گول سوالهای انحرافی من را خوردید و کلی در باب شایستگی قهرمانی تیم کذایی و اقای گلی فلان بازیکن حرف زدید.

آخرش هم شوخی شوخی گفتید خوب بنویسی ها. آخرش جدی جدی عین سوالها و جواب ها را پیاده کردم.حتی انگار همین “خوب بنویسی ها” را هم نوشتم ،به انضمام یه لید تپل با این مضمون که تو رو خدا ببین گزارشگر صدا و سیما را…به همین بدجنسی!

لابد فکر میکردم چه ضایع کردم طرف رو،چه بچه باحال و تیزی م من یا نمیدانم هر چیزی برای ارضای هر بخشی از چاله چوله های شخصی م،شخصیتی م.چهارتا چه باحال بود و چه باحالی هم بارم کنند و یک تیتر ذهنی که”یادم تورا فراموش”.

آقا حلالم کنید.من شمارو نه با این شیرین کاری ژورنالیستی م ،که با پنجره ورزش و مردمتان که سالها تنها روزن دنیای کدر و طوسی ما به فوتبال جهان بود به خاطر میارم.

و شما رو با یاداوری صدای خوب و تفرعن منحصر به فردتان در گزارشگری به خاطر خواهم سپرد؛و همه متلک ها و کنایه ها و خوشمزگی هایتان در گزارشگری و اُصدوقوس(اینجوری میشنیدم) گفتن تان که مال تان بود و مال تان ماند؛و بعد.. وبعد شما از ما دور شدید یا ما از شما، مهم نیست.فقط چه بد که حتی فرصت نشد حضوری بهتون بگم “آقا حلالم کنید”

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت امیررضادلاوری به درگذشت بهرام شفیع

امیررضا دلاوری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : روحتون شاد آقای شفیع یکی از بزرگترین نوستالژیهای دوران نوجوانی من اجراهای به یادماندنی ایشون در برنامه «ورزش و مردم»بود….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت فاطمه گودرزی به درگذشت بهرام شفیع

فاطمه گودرزی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : تسلیت به مردم ورزش دوستی که خاطرات زیادی با برنامه ایشان وصدای ایشان داشتند وتسلیت به خانوا ه محترم وعزادارشان غم بزرگیست وآرزوی صبر برایشان دارم….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت احسان علیخانی به درگذشت بهرام شفیع

احسان علیخانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : چقدر راحت و ساده میروند کسانی که نسل ما تماشاگرانشان بوده است . بهرام شفیع از دنیا رفت… روحش شاد….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت آتیلا پسیانی  به درگذشت بهرام شفیع

آتیلا پسیانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : درگذشت آقای بهرام شفیع رو به جامعه ی ورزش و خانواده ی محترم ایشون تسلیت میگم.

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت محمدحسین لطیفی به درگذشت بهرام شفیع

محمدحسین لطیفی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : بهرام شفیع عزیز نیز از میان ما رفت به مکانی که به اعتقاد خود او زیباتر از آنی است که بتوان تصور کرد…….روحت شاد بزرگ مرد…..

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت پرویز پرستویی به درگذشت بهرام شفیع

پرویز پرستویی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :بهرام شفیع مجری قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون ایران (ورزش و مردم ) وگزارشگرفوتبال هم درگذشت !

درگذشت ایشان را به جامعه ورزش و همکارانش،بخصوص خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم. روحش شاد و یادش گرامی….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت شهرام فرهادی به درگذشت بهرام شفیع

شهرام فرهادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : روحت شاد و بسلامت ای همه خاطرات کودکی و نوجوانیم…. قلب ورزش و مردم ایستاد….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت نیوشا ضیغمی به درگذشت بهرام شفیع

نیوشا ضیغمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : چقدر زود و ناباورانه!!! تمام کسانیکه خاطرات خوب یک عمرمون رو ساختن یکی پس از دیگری دارن مثل برگ های پاییز میریزن … راستی که چه پاییز غم انگیزی …. روحت شاد و یادت گرامی….

درگذشت بهرام شفیع

تسلیت احمد ایراندوست به درگذشت بهرام شفیع

احمد ایراندوست با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : روحت شاد بزرگ مرد ورزش رو با مردم شروع کردی و با مردم تمام کردی قرار بود بیام تو برنامه ات گفتی موافقت هم گرفتم اما دیر شد …مرسی از بلال شیری خوبت و اندیشه زیبایی که داشتی….

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *