عکس نگار جواهریان در کانادا

عکس نگار جواهریان در کانادا

جنجال جدید رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا | انتشار عکس بی حجاب نگار!

 انتشار یک عکس بی حجاب از نگار جواهریان در کانادا در حالی که در کنار همسرش مشغول خرید و گردش است جنجال زیادی به راه انداخته است!

صبح امروز عکسی منتسب به رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در کانادا آن هم به صورت بی حجاب منتشر شده که با واکنش های زیادی همراه بوده است. گفتنی است حضور این زوج هنری مشهور در کانادا برای تولد فرزندشان در چند روز اخیر جنجال های گسترده ای را به همراه داشته است. این ماجرا در فضای مجازی داغ شد اما منجر به پاسخگویی از سوی او که یکی از مجری های معروف ایرانی است و همسرش نگار نشد!

عکس بی حجاب نگار جواهریان در کانادا

عکس منتسب به نگار جواهریان را در زیر این نوشته ببینید.

رامبد-جوان-و-نگار-جواهریاندر-کانادا-

رامبد جوان و نگار جواهریان

امیرمهدی ژوله و سوسن پرور از چهره‌هایی بودند که از اقدام رامبد جوان برای تولد فرزندش در کانادا حمایت کردند.

زایمان‌ نیم‌میلیاردی نگار جواهریان در کانادا

رامبد جوان و همسرش اخیرا به کانادا سفر کرده‌اند. در ابتدا این سفر با عنوان اکران «قانون مورفی» مطرح شد؛ اما با‌‌توجه‌به مرحله بارداری خانم جواهریان و محدودیت سفر هوایی طولانی در این دوره از حاملگی، به‌عقیده بسیاری از کاربران فضای مجازی، تنها دلیل پذیرفتن ریسک این سفر طولانی، وضع حمل در کاناداست.

روزنامه «خراسان» تلاش کرده هزینه ریالی این اتفاق را بررسی کند. این روزنامه نوشته است: «برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو»، شهر محل سکونت رامبد پرسیدیم.

هزینه زایمان نگار جواهریان در کانادا

اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود: پنج‌هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰میلیون تومان. هر بلیت اکونومی پرواز تهران – تورنتو و برعکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم.

بلیت‌های بیزنس و فرست‌کلاس هم هست که طبعا گران‌ترند؛ بنابراین، چهار بلیت پرواز برای رفت‌و‌برگشت دو نفر، به‌طورمیانگین ۱۰۰میلیون تومان آب می‌خورد. طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰میلیون تومان می‌شود.

ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند. با‌توجه‌به زمان ضبط «خندوانه»، برگزاری نمایشگاه کتاب و مدت اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت خواهند کرد.

هزینه سه ماه اقامت در آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به‌طورمیانگین ماهی سه‌هزار دلار کاناداست که درمجموع، ۹هزار دلار، یعنی ۹۰میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهارهزار دلار کاناداست که با احتساب زندگی معمولی و نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه، سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰میلیون تومان هزینه دارد. خلاصه آنکه تولد فرزند این سینماگر در کانادا، درمجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰میلیون تومان هزینه دربر خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر سرسام‌آور است و در‌صورتی‌که به هر دلیلی اقامت بیش‌ازحد معمول لازم باشد، طبعا به‌طور چشمگیری هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

آخرین خبر/خبرآنلاین/پرشین وی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *