تقلید بازیگران زن هالیوود از بازیگران زن ایرانی +عکس

تقلید بازیگران زن هالیوود از بازیگران زن ایرانی
سلفی های بی آرایش مقابل صنعت قدرتمند محصولات زیبایی؛
تقلید بازیگران زن هالیوود از بازیگران زن ایرانی +عکس
این روز‌ها جنبشی در بین زنان بازیگر هالیوود راه افتاده که با انتشار عکس‌های بدون آرایش سعی دارند تاکید کنند که اعتماد به نفس مهم‌تر از الگوهای ظاهری رسانه‌ها برای زنان است.

به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، فرقی نمی کند چه زنان بازیگر ایرانی از زنان هالیوودی کپی کرده باشند یا آنها از اینها، چالش انتشار عکس های بدون آرایش زنان هالیوودی هم به راه افتاد.

به گزارش صدای آمریکا، این روز‌ها جنبشی در بین هنرمندان زن هالیوود راه افتاده که با انتشار عکس‌های بدون آرایش سعی دارند تاکید کنند که اعتماد به نفس مهم‌تر از الگوهای ظاهری رسانه‌ها برای زنان است.

الیشیا کیز، خواننده و ترانه سرای مشهور آمریکایی در مقاله‌ای به اینکه از زنان انتظار می‌رود همواره آرایش کرده و لاغر باشند اعتراض کرده و می‌گوید می‌خواهد فرای رنگ و لعاب، قوی و با اعتماد به نفس باشد.

کیز در این مقاله نوشته هر بار از خانه خارج می‌شود نگران این است که اگر بدون آرایش باشد و کسی با او عکس بگیرد چه؟ اگر عکسش منتشر شود چه و نگرانی‌هایی که به نظر او سطحی است و فکرش را بی‌دلیل درگیر می‌کند.

او سپس عکس و ویدئویی بی‌آرایش از خودش را در توییتر و اینستاگرام منتشر کرد که تبلیغ تک ترانه جدیدش است.

آلیشیا کیز نخستین کسی نیست که تصویر بی‌آرایش خود را به نمایش عموم می‌گذارد. سیدنی کرافورد، سلما هایک، کایلی جنر، کری آندروود و تایرا بنکس هم عکس های طبیعی و بدون آرایشی از خود را منتشر کرده‌اند که برخی از آن‌ها به خاطر تفاوت زیاد با چهره‌ای که مردم به دیدنش عادت دارند، بحث برانگیز شد.

چهره بی‌آرایش تایرا بنکس، مدل مشهور

افراد عادی هم به پیروی از چهره‌های مشهور با nofilter# تصاویر بی‌آرایش خود را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

با این حال برخی شروع به کند و کاو در عکس‌ها کردند تا ببینند آیا افراد به ظاهر بی‌آرایش، واقعا آرایش ندارند یا آرایشی «نامحسوس» دارند.

سلما هایک

کمپین “بی آرایش” ، واقعی یا غیر واقعی، سبب خیر هم شد. در ماه مارس سال ۲۰۱۴ کمپینی موفق از سلفی های بی آرایش راه افتاد که هدفش جمع آوری پول برای مقابله با سرطان بود.

سلفی هایی که در شش روز توانست هشت میلیون پوند برای مرکز مطالعات سرطان بریتانیا جمع آوری کند.


گوئن استفانی

 

اما آرایش با تجمل، پیوند خورده و سود قابل توجهی به همراه دارد. در سال ۲۰۱۵ ، صنعت آرایش و زیبایی درآمدی بالای چهل و شش میلیارد دلار داشت.

 

زنان بین هجده تا سی و چهار سال ، بزرگترین خریداران محصولات آرایشی هستند. بازار فروشگاه های محصولات آرایشی نیز همواره داغ است.

 

با پیدایش پدیده های دیجیتال مانند اینستاگرام، فروش لوازم آرایش هم با افزایشی سیزده درصدی همراه بوده است.

 

در حالی است که پیام این اقدام بازیگران هالیوود آموزش زندگی همراه با اعتماد به نفس بدون آرایش به جامعه زنان در غرب است ناگهان صدای آمریکا در گیرودار به پایان رساندن گزارش خود به سراغ یک آرایشگر ایرانی ساکن نیویورک می رود و با گنجاندن یهویی نام وی تلاش می کند به زن ایرانی تفهیم کند که بدون آرایش اعتماد به نفس ناممکن است، صدای آمریکا این زن را در حالی نشان می دهد که وسایل آرایش را به اتاق زایمان برده تا با بزک چهره زن زائو اعتماد به نفس را به او برگرداند[!]

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *