جزئیات جدید از تجاوز چهار مرد افغان به دختر فرانسوی در فرحزاد

دختر-فرانسوی-فرحزاد
228
دسته‌بندی نشده

دادگاه دختر فرانسوی فرحزاد

توریست فرانسوی که در منطقه فرحزاد تهران مورد تعرض چند مرد افغان قرار گرفته بود، بعد از صدور حکم اعدام متهمان از سوی دادگاه اعلام گذشت کرد.

این توریست جوان 28 شهریور 94 با مراجعه به مأموران کلانتری فرحزاد گفت:14 شهریور از طریق مرز زمینی ارمنستان وارد ایران شدم. روز گذشته در حال کوه نوردی در فرحزاد بودم که هم زمان با غروب، هوا توفانی شد. درحالی که خسته شده بودم در بین مسیر با چهار مرد روبه رو شدم و آنها برای استراحت من را به باغی که در کوه پایه بود، دعوت کردند.

من هم همراهشان به باغ رفتم، اما آنها من را مورد تعرض قرار دادند. به این ترتیب، با شروع تحقیقات پلیسی دو نفر از متجاوزان دستگیر شدند. اما دو متهم فراری از مرز تایباد گریختند.

متهمان با حضور وکلایشان و وکیل مدافع دختر فرانسوی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. متهمان در جلسه رسیدگی هریک تعرض به زن فرانسوی را به گردن دیگری انداختند و حاضر به پذیرش اتهامشان نشدند.

متهمان مدعی بودند چون اتاقک تاریک بود، ندیده اند چه کسی دقیقا به این زن تعرض کرده است هرچند هر دو قبول کردند تعرض اتفاق افتاده است، اما گفتند:«ما در این ماجرا دخیل نبودیم و شاید کار دو فردی بوده که متواری شده اند».

این در حالی بود که متهم دیگر پرونده که به زن فرانسوی کمک کرده بود تا از محل فرار کند، به قضات گفت:من واقعا ندیدم چه اتفاقی افتاد وقتی وارد اتاقک شدم دیدم زن جوان مورد تعرض قرار گرفته و لباس هایش پاره است و وضعیت بسیار بدی دارد. دوستانم به من گفتند تو هم می توانی به او تعرض کنی، اما من خیلی دلم برای او سوخت و کمکش کردم که از اتاقک بیرون بیاید و بعد هم از محل دورش کردم. این گفته ها مورد تأیید زن فرانسوی در مراحل بازجویی هم قرار گرفته بود.

این زن گفته بود:یکی از مردان افغان به من کمک کرد از محل فرار کنم و تا جایی که مردم بودند و خیابان ها شلوغ می شد، همراهی ام کرد. بعد هم مسیر کلانتری را به من نشان داد و من هم تصمیم گرفتم شکایت کنم.

با پایان جلسه رسیدگی، قضات دو متهم اصلی را به اعدام محکوم کردند و متهم سوم نیز تبرئه و آزاد شد. درحالی که پرونده با اعتراض متهمان به حکم اعدام آماده ارسال به دیوان عالی کشور می شد، وکیل مدافع توریست فرانسوی که در جلسات دادگاه توضیح داده بود به دلیل اینکه موکلش به شدت تحت تأثیر حادثه قرار گرفته دیگر در ایران نماند و بعد از مطرح کردن شکایت و بیان جزئیات تصمیم گرفت به کشورش برگردد، روز گذشته دوباره به دادگاه مراجعه کرد.

او رضایت نامه کتبی موکلش را که مورد تأیید سفارت فرانسه هم قرار گرفته بود، روی پرونده قرار داد و بیان کرد با توجه به اینکه حکم اعدام برای متهمان صادر شده است، موکلش تصمیم گرفته آنها را ببخشد و دیگر شکایتی ندارد.

هرچند متهمان به حکم صادره پیش از این اعتراض کرده بودند، اما این رضایت نامه نیز می تواند موردتوجه قضات دیوان عالی کشور حین بررسی اعتراض متهمان قرار گیرد و آنها را از اعدام نجات دهد.

جزئیات جدید از تجاوز چهار مرد افغان به دختر فرانسوی در فرحزاد

منبع : شرق

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *