حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

فاقد تصویر شاخص

حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

بازارچه فروش صنایع دستی که قرار است تمام درآمد آن به نفع کودکان کار و خیابان خرج شود، در خانه باغ شخصی در محله فرمانیه تهران برپا شده است.
المیرا مددی، برگزار کننده این بازارچه که خانه شخصی خود را در اختیار اجرای این طرح قرار داده است، می‌گوید: همیشه رویای من این بوده است که برای بچه‌ها یک حرکتی انجام دهم و به نظرم رسید که کودکان کار و خیابان، بهترین‌ها هستند برای حمایت. به همین دلیل با همکاری انجمن حامیان کودکان کار و خیابان، تلاش کردم که این بازارچه فروش هنرهای سنتی و صنایع دستی راه‌اندازی شود.

haragWwW.Kamyab.IR  حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

وی ادامه می‌دهد: برای اجرای این ایده از دوستان هنرمندم هم نیز کمک گرفتم که آنها نیز برای حمایت از کودکان کار، غرفه‌هایی در این بازارچه دارند.
مددی امیدوار است که این بازارچه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود و درآمد حاصل از آن نیز کمک خوبی برای کودکان کار و خیابان باشد.
یکی از هنرمندانی که در این بازارچه، لباس‌های سنتی در حمایت از کودکان کار به فروش می‌رساند، «الهام حمیدی»، بازیگر سینما و تلویزیون است.

harag1WwW.Kamyab.IR  حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

حمیدی در این بازارچه، لباس‌های سنتی را که طراحی کرده است عرضه می‌کند و قرار است درآمد حاصل از فروش آنها را برای حمایت از کودکان کار و خیابان اختصاص دهد.

harag2WwW.Kamyab.IR  حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

خجسته حسینی پور، مؤسس انجمن حامیان کودکان کار و خیابان نیز درباره این نمایشگاه به خبرنگار فارس می‌گوید: در راستای توانمندسازی و کمک به کودکان محروم، نیازمند و خارج از بستر آموزش در سال ۱۳۸۱ از وزارت کشور مجوز راه‌اندازی این مؤسسه را گرفتیم و به مسائل تغذیه، بهداشت و درمان، آموزش، مشاوره‌های روانپزشکی و… آنها می‌پردازیم.
وی درباره راه‌اندازی این بازارچه فروش صنایع دستی در حمایت از کودکان کار نیز یادآور می‌شود که این پیشنهاد از سوی خانم مددی حدود ۲ ماه پیش، مطرح و مقدمات آن برای برگزاری نیز فراهم شد.

harag2WwW.Kamyab.IR  حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

حسینی پور درباره استقبال مردم می‌گوید: اصلاً هدفمان استقبال زیاد مردم نیست ما می‌خواهیم که توجه مردم را به این قشر جلب کنیم و می‌خواهیم به مردم درباره کودکان خیابان، شناخت بدهیم که اینها اگر به درستی راهنمایی و حمایت نشوند در بزرگسالی بر هم زننده امنیت جامعه خواهند شد.
مددی، برگزار کننده این بازارچه نیز درباره تعداد افراد جامعه هدف برای کمک نیز تصریح می‌کند: حدود ۶۰۰ کودک کار و خیابان تحت حمایت موسسه حمایت از کودکان کار است که تمام درآمد حاصل از این بازارچه برای آنها صرف خواهد شد.
بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در محله فرمانیه، خیابان اندرزگو تا جمعه برپا است.

harag3WwW.Kamyab.IR  حراج لباس‌های الهام حمیدی +تصاویر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *