دروغ ستاره ها در مورد سن شان

اعتراف سن واقعی برای برخی، به خصوص خانم ها، کمی دشوار است. این موضوع میان هالیوودی ها نیز تبدیل به یک معضل شده است طوری که برخی از آنها سن واقعی شان را پشت دروغ هایشان پنهان می کنند. ما در اینجا نام برخی از آنها را برایتان آورده ایم.

1. بیانسه گفته بود که متولد 4 سپتامبر 1981 است. اما پدر او در مصاحبه ای اعتراف کرد که بیانسه همسن پینک خواننده هالیوودی است و با او به مدرسه می رفته است. اگر حرف های او درست باشد، بیانسه اکنون 36 ساله است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

2. جنیفر لوپز هم ستاره دیگری است که سن اش را کم کرده است، البته نه خیلی. هنگامی که نامزد او شان کامز در سال 1999 توسط پلیس دستگیر شد، جنیفر برای پاسخ گویی به سوالات احضار و مجبور شد تا سال واقعی تولد خود را اعتراف کند. بله، او متولد 1969 است، نه 1970. البته او با این سن هنوز هم از دخترهای 22 ساله زیباتر به نظر می رسد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

3. هنگامی که نیکول شرزینگر در گروه «Pussycat Dolls» بود، ادعا کرد که 28 سال دارد اما بعدها گفت که 2 سال از سن اش را کم کرده بود تا برای طرفدارانش جذاب تر به نظر برسد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

4. آیا باورتان می شود که پشت چهره زیبا و صدای جذاب جیمز بلانت یک دروغگو نشسته است؟ او سن خودش را 3 سال کمتر اعلام کرد تا خود را میان هوادارانش هنرمندی جوان نشان دهد. اما متاسفانه روزنامه ای راز او را فاش و هوادارانش را ناامید کرد. اگر چه او مانند آهنگ «You’re Beautiful» هنوز هم زیبا به نظر می رسد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

5. اولین باری که نیکی میناژ روی سن آمد، ادعا کرد که متولد سال 1984 است اما گزارشات پلیس نشان می دهد که او در سال 1982 به دنیا آمده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

6. برای این که ساندرا بولاک برای بازی در فیلم «Love Potion #9» نقش خود را طبیعی تر جلوه دهد، به دروغ گفت که 29 سال دارد، چیزی که در دنیای هالیوود نادر است. او در مصاحبه ای می گوید: «من گفته بودم که هیچ وقت دروغ نمی گویم، تنها یک بار مجبور به این کار شدم که آن هم به ضررم تمام شد. حال هم خودتان سن واقعی من را حدس بزنید.»

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

7. امینم یک بار در یکی از برنامه های خود که در سال 1999 پخش می شد اعلام کرد که 24 سال سن دارد در حالی که سن واقعی او 27 سال بود. او اعتراف کرد که می خواست هنرمندی جوان به نظر آید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

8. میلا کونیس نیز درست مانند ساندرا بولاک به دلیل بازی در فیلمی مجبور شد خودش را بزرگ تر از سن واقعی اش نشان دهد. اگر چه او تنها 14 سال داشت اما ادعا کرد که دختری 18 ساله است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارهای  هالیوودی

اخبار  فرهنگی  –  برترینها

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *