کاهش درد رفع موهای زائد با شمع

موهای زائد

کاهش درد رفع موهای زائد با شمع

خیلی ها به خاطر دردی که موقعه استفاده شمع (Waxing) برای رفع موهای زائد ، دارد می ترسند لذا برای زدن موهای زائد به کرم های مخصوص از بین برنده موی زائد و ماشین های اصلاح رو می آورند منتهی شمع از این روشها متمایز می شود به اینکه پوست را نرم و لطیف می کند و سطح پوست از سلول های مرده پاکسازی می شود و تاثیرش در بلند مدت نسبت به سایر موارد دوام خواهد داشت.

کاهش درد رفع موهای زائد با شمع

سایت teenvogue توصیه هایی برای کاهش درد رفع موهای زائد با شمع دارد که در واقع از بین گفته های متخصصین جمع آوری شده است…

 

آماده کردن پوست برای از بین بردن موهای زائد با شمع ؛ خوبه که با استفاده از پودر قهوه و شکر و روغن زیتون پوست را برای از بین بردن موهای زائد با شمع آماده کنیم می توانید این مواد را با هم مخلوط کرده و یک روز در هفته و یا دو روز قبل از استفاده از شمع به پوست خود بزنید.

 

نوع مناسب شمع ؛ نوع سفت و سخت شمع درش کمتر و عملکرد خوب و نسبت به شمع نرم نیز بهتر خواهد یود .

 

پرهیز از شمع در دوره قاعدگی ؛ یا حداقل یک هفته قبل از دوران قاعدگی و حیض از استعمال شمع بپرهیزید چرا که در دوران قاعدگی پوست بیشتر از قبل حساس خواهد شد لذا درد بیشتری احساس خواهید کرد.

 

نوشیدن آب ؛ در روزی که می خواهید از شمع استفاده کنید زیاد آب بنوشید چون آب بدن و پوست شما را مرطوب می کند و خشک نیست در نتیجه بهتر و راحت تر موهای زائد کنده خواهند شد.

 

روییدن مو به حد کافی ؛ بگذارید موها به حد کافی رشد کنند بعد از شمع برای کندن موهای زائد استفاده کنید اگر موهای زائد به اندازه ایی نرسیده باشند که بتوان کند نتیجه این خواهد شد که کاری که می کنید فقط عذاب آور خواهد بود و هیچ نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

 

معین کردن وقت رفع موی زائد ؛ ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر بهترین وقت برای کندن موهای زائد با شمع میباشد چرا که در این محدوده زمانی قدرت تحمل درد بیشتر است .

 

نفس عمیق کشیدن ؛ حتما تاثیر خواهد داشت موقعه کار با نوار شمع چون کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشید و با اعصاب راحت این کار را انجام دهید و تمرکزتان روی درد کمتر خواهد شد.

 

استفاده در دراز مدت ؛ حتما سعی کنید مدت زمانی که از شمع استفاده می کنید یعنی دوره های استفاده از شمع کمتر از ۴ الی ۶ هفته نباشد این یکی از توصیه های مهم متخصصین میباشد.

 

پرهیز از ورزش ؛ بعد از کندن مو با شمع حداقل به مدت یک روز اصلا ورزش نکنید چرا که اصطکاک ناشی از ورزش روی پوست و سوزش آن تاثیر خواهد داشت.

 

 

منبع :نیوحرف – تصویر زندگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *