قتل وحشتناک دختر عاشق با سیم تلفن

فاقد تصویر شاخص

قتل وحشتناک دختر عاشق با سیم تلفن

اخبار حوادث , قتل دختر جوان, قتل در رابطه دختر و پسر, رابطه جنسی

قتل

به گزارش ابران16 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یکی از روزهای اخر سال ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.
.
با حضور ماموران مشخص شد که زن جوانی به نام رویا ۲۹ ساله در خانه اش با سیم تلفن خفه شده است. بعد از اطلاع از این موضوع خیلی زود تحقیقات در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز شد.
.
در ادامه تجسس ها مشخص شد که این زن با مردی به نام محسن در ارتباط بوده و روز حادثه نیز با وی قرار داشته است. بنابراین محسن خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
.
وی در حالیکه سعی در انکار هرگونه دخالت در قتل را داشت در نهایت به کشتن رویا اعتراف کرد و گفت: چند وقتی می شد که با رویا در ارتباط بودم اما می خواستم این ارتباط را تمام کنم. رویا مخالف این قضیه بود و مرتب مرا تهدید می کرد. روز حادثه هم سر همین موضوع با رویا درگیر شدم و با یک ظرف به سرش کوبیدم. وقتی بیهوش شد از ترس اینکه مرده باشد با سیم تلفن او را خفه کردم و فرار کردم.
.
با اعتراف متهم پرونده وی پس از صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز جلسه محاکمه این مرد در همین شعبه محاکمه شد. در این جلسه خانواده مقتول درخواست قصاص کردند. متهم نیز در مقابل هیات قضایی بار دیگر به جرم خود اعتراف کرد و همان اظهارات قبلی خود را تکرار کرد.
.
بعد از اظهارات متهم قضات دادگاه کیفری وارد شور شدند تا در خصوص این پرونده حکم نهایی را صادر کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *