نبرد آخر الزمان داعش در دشت دابق سوریه

287
دسته‌بندی نشده

نبرد آخر الزمان داعش

یک روزنامۀ انگلیسی نوشت عناصر گروه تروریستی “داعش” برای نبرد آخرالزمانی خود آماده می شوند.

روزنامه انگلیسی”دیلی اکسپرس” در گزارشی نوشت براساس اعتقادات داعش، منطقه “دابق” سوریه صحنه نبردی به نام ” دشت دابق” میان ارتش مسلمانان و ارتش های غرب است که پایان کار دنیا خواهد بود.

این روزنامه افزود بر پایۀ باورهای داعش، از آنجا که سربازان ترکیه، که مورد حمایت آمریکا هستند، درحال حاضر در فاصله سه مایلی دابق مستقرند، این جنگ نزدیک است.

داعشی ها معتقدند زمان قیامت فرا نمی رسد مگر اینکه ارتش “روم” (غرب) در دابق شکست بخورند. به همین دلیل، معتقدند که این نبرد چند روز پیش و از زمانی که توپخانه ترکیه ضرباتی را به آن ها در داخل مواضعشان درشهر یاد شده وارد کرد، آغاز شده است. عناصر تندروی داعش معتقدند که این نبرد به زودی تشدید می شود.

دابق شهر کوچکی در استان حلب، در شمال سوریه، و در فاصله 35 کیلومتری شهر حلب است. جمعیت دابق در سرشماری سال 2004 بیش از 3 هزار نفر بوده است. این شهر از سال 2014 در کنترل نیروهای داعش قرار دارد.

داعش نشریه رسمی خود را با نام دابق منتشر می کند. طبق حدیثی که در صحیح مسلم نقل شده است، پیش از آخرالزمان نبردی در این ناحیه میان سپاه اسلام و رومیان بر پا می شود که علی رغم کشته شدن تعداد زیادی از مسلمانان، به پیروزی مسلمانان منجر می گردد.

نبرد آخر الزمان داعش در دشت دابق سوریه

منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *