نجفی را بخشیدند، خیلی خوب شد

نجفی را بخشیدند، خیلی خوب شد
825
دسته‌بندی نشده

نجفی را بخشیدند. خوب شد. تا وقتی جلوی چشممان راه میرود یادمان نرود چطور میتوان یک دختر جوان بی گناه را با پنج گلوله در خانه تیرباران کرد و بعد تهمت روسپی گری و جاسوسی و پرستو بودن به او زد.

علی مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

نجفی را بخشیدند. خیلی خوب شد. اگر میمرد یادمان میرفت چطور یک پیرمرد ، زن دوم میگیرد. یک زن جوان. بعد عکسهای عیش و نوش لاکچریش را همه جا پخش میکند تا فخر بفروشد و زندگی دردمندان کشورم را به سخره بگیرد. انگار نه انگار که از مسوولین بلندپایه فرهنگی اجتماعی یک کشور انقلابی است.

نجفی را بخشیدند . خوب شد. اگر میمرد یادمان میرفت چطور یک مدیر لاکچری را برای رو کم کنی شهردار پایتخت کشوری انقلابی و دینی میکنند. کسانی که از درد زخم  دو قطبی که با فتنه در شهر تهران ایجاد کرده اند هنوز هم ناجوانمردانه استفاده میکند. آن وقت همان مدیر منتخب در روزهای سخت تهران گم و گور میشود و معلوم نیست مشغول چه کار واجب تری است که نیست.

نجفی را بخشیدند. خوب شد. تا وقتی جلوی چشممان راه میرود یادمان نرود چطور میتوان یک دختر جوان بی گناه را با پنج گلوله در خانه تیرباران کرد و بعد تهمت روسپی گری و جاسوسی و پرستو بودن به او زد. و با جریان قدرتمندی از رفقا و هم حزبی ها در بین مردم پخش کرد تا جانش را که گرفتیم آبرویش را هم بگیریم باز پیش چشم همه.

نجفی را بخشیدند. خوب شد . تا ببینیم چطور یک جریان سیاسی اهل حقوق زن و حقوق اقلیتهای مذهبی میتواند خون بریزد آبرو بریزد و بعد نظام مقدس مظلوم را متهم کند. با رسانه های کثیفی که قابل رد یابی نیست و با سکوت سهمگین طرفداران مراقبت از سگها و گربه ها.

نجفی را بخشیدند. خوب شد. حالا وقتی جلوی چشم ما راه میرود یادمان نمیرود در این کشور میتوان به راحتی با پول با قدرت با ارتباطات با کمک هزار عنصر قدرتبخش دیگر نشان داد که چقدر با جامعه بی طبقه_توحیدی فاصله داریم.

بگذار این آینه دق بماند. این نماد مدیران دنیا طلب چند چهره. بگذار بماند. یوم الله ها در پیش است و امان از خشم مردم….

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *