واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به طراحی لباس المپیک+اینستاپست

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

لباس المپیک

روز گذشته مراسم رونمایی از لباس های ورزشکاران برای حضور در المپیک 2016 ریو برگزار شد. با گذشت چند ساعت از این مراسم، طراحی این لباس سوژه هنرمندان و ورزشکاران شد و آن ها با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود، واکنش نشان دادند.

گفتنی است؛ پس از رونمایی قرار است این لباس به تولید انبوه برسد و ورزشکاران برای رژه در افتتاحیه المپیک ملزم به پوشیدن این لباس‌ها هستند.

محمد موسوی نوشت:”مدیونید اگه فکر کنید این منما. به ترکیب رنگنش کاری ندارم ولی اون دوستی که یک ماه پیش امد و کلی با دقت اندازه گرفت فکر میکنم واحد اندازه گیریش اینچ بوده و یکم از یکم بزرگتر شده واسم یا شاید باید به بهداد سلیمی گل زنگ بزنم شاید با کت شلوار ایشون عوض شده.  پ ن : الان ٣ روزی میشه که یه گروه خبره خیاط دارن روش کار میکنن أنشالله درست میشه”.

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

شهرام محمودی با انتشار این پست اعتراض خود را به طراحی لباس المپیک نشان داد.

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

علی کریمی نوشت: “وقتى این طرح لباس کاروان ورزشى ایران رو میبینم که میخوان پا به بزرگترین رقابتها بذارن، اهمیت کار رو کاملاً حس میکنم و یاد اون شعر معروف میوفتم نه همین لباس زیباست نشان ادمیت”.
واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

رضاکیانیان نوشت:”سلام . واقعاً خجالت آور است ! به اندازه اى زشت بودند که دلم نیامد حتى عکس شان را بگذارم روى صفحه! منظورم لباس هاى کاروان المپیک ایران است!به گمانم  کمیته ملى المپیک ایران، براى طراحى لباس هاى کاروان ایران، میان بدترین طراحان لباس مسابقه گذاشته! نه ! باورکردنى نیست!چون هر طراحى هر اندازه هم که بد سلیقه باشد ، دست کم ، فقط به این دلیل که طراح است، به ناچار استانداردهایى را رعایت مى کند؛ هماهنگى در رنگ و شکل ، دوخت مناسب و دست کم نشانه هایى از ایران ! ولى این لباس ها…….بى ربط به همه چیز هستند؛ حتى به طراحى .در این سال ها که مشهورترین و گران ترین برندهاى لباس جهان از طرح هاى ایرانى استفاده مى کنند! آیا خود ایران باید براى خودش از بدترین و بى ربط ترین رنگ ها و نقش ها و طرح ها استفاده کند؟آقایان کمیته ملى المپیک !در ایران طراحان لباس بسیار خوب و خوش سلیقه اى داریم ، که سال هاست امتحان خود را در ایران پس داده اند و حتى در مجامع جهانى شناخته شده اند.چرا از آن ها براى طراحى لباس هاى کاروان ایران دعوت نکردید؟! آقایان کمیته ملى المپیک! لباس هر کاروانى ، به لحاظ دیدارى ، پرچم دوم آن کشور است! به چه حقى آبروى کشورمان ایران را به باد مى دهید؟به چه حقى بد سلیقگى خود را به ما تحمیل مى کنید؟ هنوز وقت باقى ست! در همین فرصت کم، به طراحان خوب کشورمان مراجعه کنید و این لباس ها را در خفا پنهان کنید”.

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

سعید معروف نوشت:”رویاى المپیک و لباسهـایى که بهـتر بود به جاى رونمایى،به عنوان سورپرایز در مراسم افتتاحیه دیده میشد.(البته از جنبه ى مثبتش غافل نشیم که به خاطر سایز بزرگ لباسها المپیک بعدى هم میشه پوشید)”.

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

زانیار خسروی نوشت:”تبریک میگم به همه عوامل و دست اندرکاران طراحى و تولید لباس کاروان المپیک ایران. همچنین لازمه یه تشکر کنیم از مسئولین که نزاشتن زحمات شبانه روزى این عزیزان از بین بره و این لباس رو تایید کردن. فقط داشتم فکر میکردم که اگه مثلاً دیوید بکهام مجبور میشد این لباس رو تو افتتاحیه المپیک بپوشه قطعاً یک ساعت بعد باید تمام قراردادهاى تبلیغاتیشو فسخ میکرد”.

واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

مهراب قاسم خانی نوشت: “کارى به کیفیت طراحى لباس کاروان المپیکمون ندارم، ممنون میشم اگه مسئولان طراحش رو معرفى کنن و بگن پروسه انتخابش چى بوده. یعنى چطورى فراخوان دادن و از چند طراح لباس معتبر و خوش سابقه طرح دریافت کردن و فرایند انتخاب نهایى زیر نظر کدوم اساتید انجام شده. پ.ن: اقلاً موقع انتخاب کسى که قرار بود لباس رو تن مانکن ها بکنه یکى رو انتخاب میکردین که یه آشنایى مقدماتى با آناتومى انسان داشته باشه که بفهمه پشت و روى آقایون چطوریه و دستها در حالت نرمال اونطورى نیستن و باسن معمولاً جاش اون طرف”.
واکنش ورزشکاران المپبک نسبت به طراحی لباس+اینستاپست

رامبد جوان نوشت: “آرزوى صبر و بردبارى مى کنم براى کاروانهاى المپیکمون. یعنى واقعا ماشاالله به مسئولین با این انتخاب طراحشون. ورزشکارا این همه تلاش و زحمت و افتخار…. اونوقت اعزامشون به المپیک این شکلى”.

واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به طراحی لباس المپیک+اینستاپست5704906

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *