پسری که به جرم کمک به پدرش، دست هایش قطع شد

پسری که به جرم کمک به پدرش، دست هایش قطع شد

پسری که به جرم کمک به پدرش، دست هایش قطع شد/بزرگترین آرزوی علی زندگی با دست های خودش است/دوست دارم فرهاد مجیدی را ببینم/به علی کمک کنیم تا دوباره روی زانوهایش بایستد

پسرک چهارده ساله ای که در اثر یک حادثه تلخ دو دست خود را از دست داده است، برای ادامه درمان خود به کمک نیکوکاران نیاز دارد و از مردم و مسئولان درخواست کمک کرده است.

داستان تلخ زندگی “علی ” از یک روز تلخ شروع شد، روزی که از پدرش خواست او را همراه خودش به محل کار ببرد. وقتی پدر موافقت کرد، علی سراسیمه و شاداب کفش و کلاه کرد و راهی شد، در حالی که نمی دانست دست روزگار چه سرنوشت تلخی برای او رقم زده  است .

پدر علی لوله کش بود و علی خیلی دوست داشت به او کمک کند . در فاصله ای که پدر دنبال کاری رفت، علی لوله ای را بلند کرد که به دوست پدرش کمک کند، میله سنگین بود و دستان کوچک علی طاقت نگاه داشتن لوله آهنین را نداشت، بناگاه میله خم شد و روی کابل برق افتاد و برق فشار قوی دو دست کوچک او را لرزاند و سوزاند و همه چیز  ناگهان تمام شد و چه تمام شدنی .

“علی هاتفی”پسرک بجنوردی به بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران منتقل شد ، اما دستان کوچکش آنقدر سوخته بود که پزشکان برای زنده ماندنش مجبور شدند هر دو دست را  از کتف قطع کنند .

حالا از آن روز تلخ و سیاه سه سال گذشته است و علی دیگر حتی نمی تواند بتنهایی لقمه ای به دهان بگذارد . همه هزینه های درمان “علی ” از سوی بانویی نیکوکار و همراهی  دلسوزانه واحد مددکاری بیمارستان شهید مطهری پرداخت شده، اما علی دستانش را می خواهد .

می گویند می توانند برای او پروتز هوشمند بگذارند، پروتزی که متحرک است و او با کمک آنها می تواند غذا بخورد، دکمه های لباسش را ببندد، کتابش را ورق بزند، قلم به دست بگیرد، درس بخواند و  زندگی کند. اما مشکل این است که این کار برای پدر علی 140 میلیون تومان آب می خورد و او چنین پولی را تاکنون در خواب هم ندیده است.

خانم نیکوکاری که پیگیر امور درمان علی است می گوید: پروتزهای ارزان تری هم هست، اما این پروتزها متحرک نیستند و فقط ظاهر داشتن دست را برای علی حفط می کنند و اصلا کاربردی نیستند، در حالی که  پروتزهای متحرک  می تواند توان انجام امور شخصی را به علی بدهد.

او از مسئولان ، ریاست جمهوری، وزارت بهداشت ، وزارت رفاه ، پزشکان خیر و همه مردم نیکوکار می خواهد علی را دریابند. او دست می خواهد تا بتواند به زانو بگیرد و برخیزد.

شماره حساب برای کمک به علی هاتفی

6104337929674743 بانک ملت- علی هاتفی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *