باز هم حادثه

و اینبار سقوط مرگبار دختر کرجی از ساختمان بخاطر پاک کردن شیشه و دیر رسیدن آتش نشانی

سقوط مرگبار دختری مظلوم … 😔🥺

تو نظر آباد کرج، دختره داشته شیشه مغازشو پاک میکرده که یهو لیز میخوره و بعد یه ربع مقاومت (آ.تشنشا.نی نمیرسه) سقو.ط میکنه!

اینجا یکی از مردم هم سعی میکنه کمکش کنه اما زورش نمیرسه!
.
ولی بقیه حاضرین یا در حال فیلم گرفتن و یا تماشا کردن صحنه مرگ هموطن خودشون هستن …
ما به کجا رسیدیم که دیگه اینقدر سنگدل شدیم و آویزان بودن یک زن ایرانی از طبقه بالای یک ساختمان رو تماشا می کنیم دریغ از تلاش و جنب و جوش برای کمک و حداقل اوردن یک تشک و یا گرفتن پتو که پس از سقوط اون دختر بیچاره با آسفالت خیابان برخورد نکنه و مونش رو از دست نده ..

بماند که تو اون یک ربع که اون دختر با مرگ دست و پنجه نرم میکرد آ.تشن.شانی که تا اون محل دو سه دقیقه فاصله داشت چکار میکرد؟ فکرمیکرد این هم یک بازیگر و فرد مطرح هستن که ثانیه ای تو محل حاضر بشن ..
تازگی شاهد این هستیم که حتی اورژانسها هم تا پنجاه بار زنگ نزنی و پشت تلفن هزاران بار توضیح و سوال نکنن قصد کمک ندارن … انگار گرونی به قلب و عاطفه مردم هم رسوخ کرده و امداد هم فقط برای کله گنده ها و .. صرف میکنه تا وارد عمل بشه ..
.
.
.

مرگ دختر کرجی سقوط از ساختمان

.
.
.
.
#کرج #نظرآباد #نظراباد #کرجی #کرجیها #حادثه #حوادث #آتشنشانی #آتشنشان #اتشنشانی #سقوط #سقوط_آزاد #ساختمان #آپارتمان #ماه_محرم #نوحه #مداحی #یاحسین

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

دیدگاه ها

  • فرانک تیر 28, 1402 :: 2:17 ب.ظ

    آتش نشانی رسیده بود ولی بدون تجهیزات

    • yamahdi تیر 28, 1402 :: 5:57 ب.ظ

      چند نفر دیگه هم شنیدم که آتش نشانی بدون تجهیزات رسیده بوده .. فقط هرچی فکر میکنم باید به این مدل زندگی باید بخندیم یا گریه کنیم ..؟؟!!

      هرکاری میکنم نمیتونم متوحه بشم اون نیرویی که برای ی کار مشخصی اسم روش گزاشتن و دستمزد میگیره بدون تجهیزات چرا داره فعالیت میکنه ؟؟

      مگه میشه و با عقل جور درمیاد که مثلا بگی ما هرروز میریم استخر شنا میکنیم ولی تو استخری که آب وجود نداره!!!

      این فقط به جوک شبیه هست تا واقعیت ..

      اگه آتش نشانی رسیده و بدون هیچ اقدامی اون دختر مظلوم سقوط کرده و فوت شده باید از ریشه اون ایستگاه آتش نشانی رو بخاطر زیر سوال بردن آتش نشانان و نداشتن حس شغلی و عاطفی و جوانمردی به آتش کشید ..

      متاسفم …

  • زهرا تیر 31, 1402 :: 10:48 ق.ظ

    طبقه دوم شهربازی کودکان هست و تشک بادی با تحمل وزن دویست کیلو رو داشت چرااااا از تشک بادی استفاده نکردن این خانم انقدر مقاومت میکنه وقتی متوجه میشه آتش‌نشانی فاقد تجهیزاته و مقاومتش بی‌فایده است سست میشه و سقوط میکنه مردم بی‌شعور نکردن از فروشگاه کورش وسیله کارتن و چادر بزارن زیرش حداقل رو آسفالت نخوره

    • yamahdi مرداد 1, 1402 :: 5:18 ق.ظ

      خدا رحمت کنه امواتت رو منم دقیقا میگم اگه قصد کمک بود و کسی غیرت داشت از جون خودش میگذشت چه برسه به اینکه ی کارتن خالی حتی برای نجات این خانم جابجا نکردن و فقط تماشا کردن و فیلم گرفتن …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *