استیضاح؛ پاسخی به اخراج داماد و همسر صیغه ای!

استیضاح ,استیضاح وزیر صنعت

استیضاح؛ پاسخی به اخراج داماد و همسر صیغه ای!

این افراد به طور صد در صد غیر قانونی در سال جاری بر خلاف ماده 124 قانون بودجه استخدام شده بودند که بر اساس این ماده قانونی مدیران قبلی استخدام کننده آنان باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرند.

در حالی که برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن در چند روز اخیر خبر از استیضاح احتمالی وزیر صنعت و معدن دادند خبرنگار ما درباره دستور اخراج بیش از 200 نفر از شهرکهای صنعتی تهران و دلیل استیضاح نعمت زاده اعلام شده اطلاعات جالبی بدست آورد.

تاکنون تنها 35 نفر از کارکنان این شرکت دولتی که قراردادشان شهریور ماه پایان یافته بوده با رضایت شخصی از شرکت جدا شده اند این افراد به طور صد در صد غیر قانونی در سال جاری بر خلاف ماده 124 قانون بودجه استخدام شده بودند که بر اساس این ماده قانونی مدیران قبلی استخدام کننده آنان باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرند.

آنچه احتمال استیضاح وزیر به دلیل غیر واقعی دستور اخراج 200 نفر از کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی تهران از سوی چند نماینده مجلس را مشکوک و معنی دار می نماید واقعیتی به نام استخدام های توصیه ای این افراد در سال های اخیر است .

طی چند سال گذشته شرکت شهرکهای صنعتی تهران بیش از 3 برابر چارت مصوب نیرو استخدام کرده درنتیجه بودجه احداث شهرکهای صنعتی به جای کمک به تولید خرج حقوق های چند میلیونی افرادی شده که بسیاری از انان با توصیه مستقیم برخی از نمایندگان مجلس  پست هاس حساس این شرکت دولتی و مهم در عرصه صنعت پایتخت را بدون هیچ تجربه ای اشغال کرده اند.

داماد 25 ساله یکی ار آقایان معاونتی مهم را بر عهده داشته و همسر موقت دیگری نیز معاون دیگر این شرکت است و البته خواهر و پسر عموی ایشان نیز استخدام هستند.

 

یک دانش آموخته مواد دانشگاه آزاد تنها 2 ماه پس از فارغ التحصیلی پست مدیریتی اشغال کرده و سپس به معاونت شرکت ارتقا یافته است. از این دست استخدام های غیرقانونی می توان به انتصاب کارشناس تربیت بدنی به مدیریت یک شهرک صنعتی دیگر در تهران و حتی به کارگیری نیروهای سیکل با معرفی نمایندگان مذکور در شرکت شهرک های صنعتی تهران اشاره کرد .

واقعیت تلخ تر اینکه بر اساس آمار رسمی حدود 70 میلیارد در سال گذشته صرف هزینه های جاری این شرکت از جمله حقوق این افراد شده است. جالب تر اینکه مدیرعامل سابق این شرکت که عمده این تخلفات در دوران وی در 3 سال گذشته اتفاق افتاده خود نیز تجربه ای در عرصه شهرک های صنعتی نداشته و حتی مقام بالاترش که معاون وزیر و مدیرعامل شهرکهای صنعتی ایران بوده با مدرک کارشناسی ادبیات و علوم اجتماعی سکان کشتی بزرگ صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور را در دست داشته است.

اکنون این سوال وجود دارد که انگیزه طرح سوال و استیضاح وزیر صنعت بیشتر ناشی از ترس چند نماینده معدود از به خطر افتادن موقعیت نزدیکانشان است یا دلسوزی برای صنعت؟

/عصر ایران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *