ماجرای دختر باکره با علائم بارداری

ماجرای عجیب دختر باکره با علائم بارداری

ماجرای عجیب دختر باکره با علائم بارداری

 

ریلی ذختر 18 ساله ایست که با علائم بارداری به متخصص زنان مراجعه کرد اما انچه او شنید شوکه کننده بود . پس از اینکه این دختر 18 ساله با گره های لنفاوی متعدد در کشاله ران خود مواجه شد و به گزارش ایران ناز دردهای زیر شکمی امانش را برید به پزشک زنان مراجعه کرد و از تورم شکمش شکایت نمود.

 

ماجرای عجیب دختر باکره با علائم بارداری +تصاویر

 

همه چیز از اواخر سپتامبر 2015 شروع شد . به گزارش ایران ناز پس از مراجعه این دختر به پزشک متخصص زنان برای وی تست بارداری نوشت . ریلی میگوید نمیدانم چرا چنین تستی برای من نوشت در حالیکه من رابطه جنسی نداشته ام اما نتیجه آزمایشات ما را شوکه کرد . اما همه به این تصمیم اعتراض کردند چرا که دختر را باکره و بیگناه میدانستند . تست بارداری دخترک منفی شد شواهد نشان از یک سرطان عفونی و پیشرفته تخمدان میداد .

 

ماجرای عجیب دختر باکره با علائم بارداری +تصاویر

این دختر ۱۸ ساله به متخصص گفت که ۵ ماه است درد شدیدی در شکم حس می‌کند و به همین خاطر به متخصص مراجعه کرده و به دنبال این موضوع پزشک برای او سونوگرافی تجویز کرد با جواب سونوگرافی مشخص شد  این دختر مبتلا به سرطان تخمدان بود و باید هر چه سریع‌تر درمان‌ها را آغاز می‌کرد.

 

دخترک و خانواده اش با کمک فیس بوک از مردم تقاضای کمک مالی کردند .ریلی به منظور انجام این عمل نیاز به پول زیادی داشت و به همین دلیل صفحه‌ای بازکرد تا از مردم برای انجام هیسترکتومی درخواست کمک کند. به کمک کمک‌های مردمی جان این دختر نجات پیدا کرد.

 

ماجرای عجیب دختر باکره با علائم بارداری +تصاویر

هر دو تخمدان او در طی یک عمل جراحی برداشته شد .به گزارش ایران ناز  ریلی میگوید اگر چه خدا را شکر میکند که پول این عمل فراهم شد و همه چیز خوب پیش رفت اما میگوید حال روحیش پس از عمل جراحی بسیار خراب شد و مدتها گریه میکرده است .چرا که از بچگی دوست داشته روزی صاحب کودکان زیادی شود و حالا میداند حسرت مادر شدن را خواهد کشید

 

ریلی 18 ساله به همجنسهای خود میگوید :دختران مراقب باشید من دیگر رحم و تخمدانهایم را از دست داده ام و دیگر نیمتوانم فرزندی برای خودم داشته باشم.شما مراقب باشید و در صورت مشاهده هر علائمی سریعا به دکتر بروید من 5 ماه تعلل کردم و سرطان پیشرفته به مرحله سوم رسید و حالا بدون تخمدان مانده ام.اگر شما کوچکترین علائم غیر نرمالی دیدید به متخصص زنان مراجعه کنید تا اتفاقی که برای من افتاد برای شما تکرار نشود

 

اختصاصی ایران 16– مترجم اعظم خسروگردی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *