آخرین وضعیت سلامتی شیخ مهدی تهرانی

آخرین وضعیت سلامتی شیخ مهدی تهرانی

آخرین وضعیت سلامتی شیخ مهدی تهرانی برگرفته از کانال شیخ مهدی تهرانی

 ولایت فقیه
هوالشافی
با عرض سلام و احترام

آخرین وضعیت شیخ مهدی تهرانی از زبان استاد محمد حسن یوسفی

سخنی با اعضای محترم کانال و کلیه ارادتمندان به حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی تهرانی که نگران وضعیت ایشان بوده و اخبار پیرامونِ این اتفاق ناگوار و دردناک را دنبال میکنند. این سایت کاملا شخصی بوده و صرفا خبری هست و اخبار مرتبط را از کانال شیخ مهدی تهرانی دنبال و به اطلاع عزیزان میرساند و وظیفه انسانی و خبررسانی دارد … نویسنده تابع ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای حفظه الله بوده و طرز تفکر شیخ مهدی تهرانی و مریدانش هیچ گونه انطباقی با تفکرات بنده نداشته و مطلب نشانه تایید تفکرات سیاسی مذهبی نیست و کاملا خبری میباشد .
️ به شایعات گوناگونی که درباره علت این اتفاق و عاملان حمله به معظم له؛ در فضای مجازی انتشار یافته است توجه نفرمایید و فقط با دعا و تضرّع در پیشگاه مقدس امام زمان ارواحنا له الفداه، شفای عاجل و بهبودی کامل معظم له را مسئلت نمایید.
️ مخصوصا از برادرانی که در مشهد مقدس و کربلای معلی حضور دارند‌، هنگام تشرّف به آستان مقدس حضرات اهل البیت علیهم السلام التماس دعای ویژه داریم.
خواهشمندیم به دعاهای خود ادامه داده و با توسلات بیشتر شفاء و عافیت کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مسئلت نمائید.
ضمنا اخباری که از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای پخش می شود، مورد تائید نبوده و تنها اخبار مورد تائیدِ بیت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی تهرانی، از طریق این سایت  به اطلاع مومنین و دوستداران می رسد.
لطفاً جهت شفای عاجل و کامل حضرت استاد، هفتاد حمد و صلوات خوانده شود.
اللهم عجل لولیک الفرج
ولایت فقیه

آخرین وضعیت سلامتی شیخ مهدی تهرانی برگرفته از کانال شیخ مهدی تهرانی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *