آزار جنسی دختر جوان توسط پسردایی با اجازه والدین دختر

آزار-جنسی

آزار جنسی دختر 19 ساله در روز خواستگاری

سمیه دختر ١٩ ساله ای است که در گفت وگو با پلیس اعلام کرده با رضایت پدر و مادرش مورد آزار پسردایی اش قرار گرفته است. او زندگی اش را تعریف کرده و گفته:١۶ ساله بودم که مادرم گفت پسردایی ام به خواستگاری ام آمده.

از شنیدن این خبر ناراحت شدم چون پسر همسایه مان به خواستگاری ام آمده بود و او را دوست داشتم اما خانواده ام به دلایلی که برای من غیرمنطقی بود او را رد کرده بودند. همه چیز از روزی شروع شد که پسردایی ام با خانواده اش به خانه مان آمدند.

آن روز پسردایی ام با اطلاع پدر و مادرم به اتاقم آمد و به من تعرض کرد. من در جواب اعتراض به این حرکت از خانه فرار کردم و به خانه مصطفی رفتم. اما خانواده او هم من را طرد کردند و مجبور شدم به خانه خودمان بروم. وقتی به خانه برگشتم پدرم کتکم زد و مادرم سرزنشم کرد. تصمیم گرفتم خودکشی کنم. مقداری قرص را با شکر مخلوط کردم و می خواستم بخورم اما پدرم به موقع متوجه شد و لیوان را از دستم گرفت.

بعد از مدتی مجبور شدم با پسردایی ام ازدواج کنم. از ازدواج با او یک بچه معلول به دنیا آوردم. از زندگی خسته شده بودم تا اینکه یک روز به خانه پدری ام رفتم و مصطفی را دیدم. شماره های مان را به هم دادیم و رابطه مان شروع شد.

قرار شد با هم فرار کنیم. با هم به خانه ای در شهر گرگان رفتیم. چند ماه آنجا زندگی می کردیم تا اینکه یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم که مصطفی نیست. ناگهان در اتاق باز شد و چند مرد وارد شدند و برای چند روز به من تعرض کردند. بعد از همه این اتفاق ها تصمیم گرفتم خودم را به نیروی انتظامی معرفی کنم.

آزار جنسی , آزار جنسی دختر 19 ساله در روز خواستگاری

منبع : میزان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *