آموزش دخول و نزدیکی کردن باهمسر و هرآنچه باید بدانید

آموزش دخول و نزدیکی کردن باهمسر و هرآنچه باید بدانید

آموزش دخول در واژن

اگر فکر میکنید که که درباره نزدیکی یا مراحل دخول اطلاعات کاملی ندارید و نمیدانید دخول چیست بدانید که تنها نیستید. خیلی از ما اطلاعات اولیه را در مورد نزدیکی یا دخول داریم اما دخول چیست با عکس را می توانیم با آزمون و خطا آشنا شویم. بعضی ها با این مسئله مشکلی ندارند، اما برخی دوست دارند بیشتر راهنمایی شوند، مخصوصا با افزایش سن و اینکه بی تجربگی تبدیل به مشکل میشود. در مقاله زیر در مورد آموزش نزدیکی،بهترین حالت دخول واموزش نزدیکی با همسر مواردی مهم و اساسی را آموزش می دهیم و درباره عشق بازی و دیگر موارد سخن می گوییم.با ما همراه شوید.

کسی از یک مرد جوان انتظار زیادی ندارد، اما وقتی که به سن مشخصی میرسید، شریک شما انتظار دارد که آنچه انجام میدهید از روی آگاهی باشد. برای همین است که این آموزش را تهیه کرده ایم. همه مسائل پایه ای را پوشش میدهد به علاوه دارای نکاتی است که اعتماد به نفس شما را در رابطه جنسی با همسرتان بالا خواهد برد.

نزدیکی، به طور ذاتی، نیازمند تمرکز و زحمت زیادی است. به همین خاطر، خیلی ها متوجه اهمیت عشق بازی نیستند. اما، بدون یک آماده سازی، نزدیکی شما ناموفق خواهد بود. خب عشق بازی دقیقا چه چیزی است؟ بیشتر از بوسه و البته کمتر از نزدیکی کامل، که خیلی از مردها به کل نادیده اش میگیرند، حتی اگر متوجه آن نباشند.

هدف عشق بازی این است که هر دو نفر آماده و محیا شوند. در مورد خانم ها بهترین راه این است که به آرامی پیش روید، و در یک بازه زمانی طولانی آنها را برانگیخته کنید. این به آرامی پیش رفتن و لذت بردن از این بخش نزدیکی، برای مردان چند فایده خواهد داشت. اول این که، باعث طولانی تر شدن نزدیکی میشود، و رضایت هر دو طرف را در کل افزایش خواهد داد.

مجموعه آموزش های های ما درباره رابطه زناشویی مناسب را در رابطه زناشویی و زود انزالی بخوانید

دوما، باعث برانگیخته ای کامل خانم ها و تجربه یک ارگاسم کامل، احتمالا بیش از یکی را خواهند داشت. هدف به ارگاسم رسیدن در حین عشق بازی نخواهد بود، اما ممکن است این اتفاق بیفتد. سعی نکنید باعث ارگاسم شریکتان شوید، اما اگر این اتفاق در حال رخ دادن بود، به او کمک کنید تا یک ارگاسم عالی را تجربه کند. بیشتر خانمها میتوانند بیشتر از یکبار به ارگاسم برسند، پس به ارگاسم رسیدن در حین لمس کلیتوریس، مانع ارگاسم درحین نزدیکی نخواهد شد.

دخول یا نزدیکی { آموزش دخول در واژن }

دخول چیست و اینکه مراحل دخول چگونه می تواند در یک رابطه جنسی موثر باشد از جمله مواردی است که نکات زیادی را در خود دارد از نوع پوزیشن و حالت روانی افراد و سایر کارهایی که در ادامه توضیح خواهیم داد

توجه داشته باشید بهترین حالت دخول هنگام نزدیکی با همسر به شرایط مختلفی نظیر قصد شما برای بچه دار شدن یا عمیق ترین حالت دخول برای افزایش سطح تماس مهبل و یا در شرایط بعد بارداری همسر شما می تواند متفاوت باشد با این حال مقالات مختلف برای شرایط متفاوت در سایت موجود است که می توانید مطالعه کنید

ضمنا برای دریافت نسخه ای از کتاب آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf می توانید در زیر همین پست اطلاع دهید تا برایتان ایمیل کنیم

دقت داشته باشید که این کتاب در گام اول به آموزش بیش از 20 نوع پوزیشن جدید پرداخته است

تعداد دفعات رابطه زناشویی مناسب در هفته

تعداد دفعات مناسب برای رابطه زناشویی بستگی به شرایط در زمانی که همسر شما باردار نیست و زمانی که باردار هست می باشد همچنین دهک سنی که شما و همسرتان در آن قراردارید نیز مهم است از آنجایی که تعداد برقراری رابطه جنسی در هفته می تواند به بهبود سلامت روانی و جسمی و زوجین کمک شایانی کند لذا لازم است که در این زمینه زوجین آموزش روابط زناشویی را از قبل دیده باشند تا بتوانند به هنگام برقراری رابطه زناشویی بهتریت عکل العمل را از خود نشان دهد

عشق بازی زوجین قبل از شروع رابطه و عکس العمل آنها درهنگام نزدیکی یا عمل دخول می تواند 50 درصد در افزایش لذت آقایان و به همان مقدار در تسریع ارضا خانم ها موثر باشد چرا که آقایان بیشتر از طریق چشم و خانم ها بیشتر از طریق لمس احساس رضایت می کنند با این حال بهترین میزان برای برقراری رابطه زناشویی در هفته به گفته مختصصان اورلوژی سه بار در هفته می باشد که البته طبع گرم و یا سرد زوجین ممکن است متفاوت باشد و این تعداد کمتر و یا بیشتر باشد

برای لحظه ای آلت خود را فراموش کنید

وقتی میخواهید شروع کنید، برای لحظه ای خود را فراموش کنید تمرکز خود را بر روی شریکتان قرار دهید.
این مسئله نه تنها باعث خوشحالی او خواهد شد، که وجهه شما را هم بهتر میکند. مردانی که نیازهای شریکشان را در اولویت قرار میدهند، بسیار با ارزش تلقی میشوند. نمیدانید چگونه؟ این روش ها به شما کمک میکند

 

بگذارید انگشتانتان فعالیت کنند

دستان شما یکی از کم توجه ترین اعضای جنسی بدن شماست. بیاموزید که چگونه از آنها استفاده کنیم ،از شست و حتی کف دست، تا شریکتان را به اوج برسانید. با دستتان همه جای بدن او را لمس کنید و گهگاه کمی هم فشار دهید.
فقط پستان ها را نفشارید، به سراغ ران اوهم بروید. اجازه دهید دستان شما ماهیچه های او را ماساژدهد. نشان دهید که چقدر به بدنش علاقه دارید.

بوسیدن، زبان زدن و گاز گرفتن

می توانید از دهانتان استفاده کنید تا بگویید که چقدر دوستش دارید یا اینکه از آن برای نشان دادن علاقه خود استفاده کنید. مچ دست، پشت زانوها و انحنای باسن او را ببوسید. بگذارید تا لب هایتان برروی گردن، شانه و بازوی او حرکت کنند. این احساسات شریکتان را برانگیخته خواهد کرد و باعث میشود از شما بخواهد ادامه دهید.

در نزدیکی خجالت نکشید

خجالت نکشید و به هر چیزی که فکر میکنید، به او بگویید. با شریک خود میزان علاقه و هرکاری که دوست دارید با او بکنید را در میان بگذارید. اگر تازه شروع به زدن حرف های جنسی در حین نزدیکی کرده اید، سخت نگیرید. از هر زبانی که برایتان راحت است استفاده کنید تا با تمام احساساتی که در شما برمی انگیزد ارتباط برقرار کنید.

خانم ها ارتباط چند حسی جنسی را دوست دارند. پیس از هرچه میتوانید استفاده کنید تا به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و همینطور چقدر او را می خواهید. با استفاده از تکنیک های زبانی و لمسی میتوانید از تمام ظرفیت ها بهره ببرید. در این مرحله شما دو انتخاب دارید: میتوانید جلوتر بروید و با خوردن واژن یا انگشت کردن آن باعث ارگاسم شریکتان شوید، یا به مرحله بعدی بروید که همان دخول جنسی است.
البته، اگر اگر میخواهید قبل از نزدیکی واژینال به ارگاسم برسد الان بهترین وقت است. او به همان اندازه بعد از ارگاسم هم در مود نزدیکی خواهد بود.( حتی بیشتر)

همچنین آموزش جامع ما درباره پرده بکارت و انواع آن را در لینک زیر بخوانید

پرده بکارت و انواع آن

آموزش دخول در واژن
مجموعه پوزیشن ها در نزدیکی

همان قدر که میشود برروی توانایی گفتاری در حین نزدیکی کار کرد، شما میتوانید برروی پوزیشن ها هم کار کنید. البته که به دنبال آن پوزیشن هایی هستید که واقعی و جواب پس داده هستند و با آنها راحت هستید. بیشتر مردها با پوزیشن سنتی رودررو(missionary)مشکلی ندارند، همینطور با پوزیشن زن روی مرد به پشت یا جلو. ولی از ترکیب حالت ها واهمه دارند.

لطفا اینگونه عمل نکنید. مهمترین مسئله این است که همرا با شریکتان باشید و واکنش اورا حس کنید. اگر او از عمل دخول لذت نمیبرد، آرام تر عمل کنید و قبل از ادامه دادن او را برانگیخته کنید.

این پوزیشن ها ساده هستند اما دامنه حرکت، انعطاف پذیری و اعتماد به نفس جنسی خود را بیشتر کنید. استاد شدن در انها ، اولین قدم برای یافتن بهترین پوزیشن مناسب شماست.

پوزیشن زن روی مرد برعکس(Reverse Cowgirl)

این قدیمی ترین پوزیشن در حالت زن روی مرد است. به جای آنکه صورت زن به طرف مرد باشد، پشت به اوست. این باعث میشود که که عمق و زاویه دخول را بهتر کنترل کند، و راحت تر نقطه جی(G spot) خود را تحریک کند.

بوی بد واژن و راههای درمان آن

داگی استایل ( روش سگی)

یکی از روش های کلاسیک که خیلی ها از انجام آن شرم دارند، احتمالا به خاطر نام آن. هرچه میخواهید اسمش را بگذارید، اما دخول از عقب همراه با عشق بازی با زن باعث ارگاسم شدیدتر زن و به خاطر کاهش تحریک مانع زودانزالی مرد میشود.

پوزیشن قیچی(sexy scissors)

در شروع مانند رودررو است بعد خودتان را به عقب بکشید و پاهای شریکتان را تا ۹۰ درجه بالا ببرید و از زانو به شکل ضربدری بگیرید.
می توانید پاها را به شکل عادی برگردانید و با فاصله از هم بگیرید بعد به هم نزدیکشان کنید و دوباره ضربدری کنید تا باعث تحریک هردویتان شود.

بهتر از لپ‌دنس(lap dance)

برای این پوزیشن، به یک صندلی با پشتی نیاز دازید، میز ناهارخوری هم مناسب است. بشینید و از شریکتان بخواهید رو یا پشت به شما، خودش را پایین بیاورد. اگر پشت به شما باشد می تواند زاویه را کنترل کند که این برای تحریک نقطه جی مفید است. اگر رو به شما باشد، میتواند با استفاده از پشتی عمق و دامنه حرکت را بیشتر کند در حالی که شما میتوانید نوک پستان هایش را با بوسیدن یا لیسیدن یا گاهی با گاز گرفتن آرام تحریک کنید.

یاد بگیرید چگونه یک ارگاسم همراه با انزال به شریکتان بدهید

یکی از بهترین راه هایی که میتوانید با انجام آن، در نزدیکی فوق العاده باشید یاد گرفتن تکنیکی است که باعث ارگاسم همراه با انزال برای اولین بار برای شریکتان شود. نه تنها این یکی از بهترین و لذت بخش ترین ارگاسم هایی است که یک زن میتواند تجربه کند، بلکه تنها تعدادی کمی از مردان انجام درست آن را بلدند.

آموزش دخول در واژن

بعد از نزدیکی هم لذت ببرید

در زمان نزدیکی ، بدن تعداد زیادی هورمون مرتبط با شادابی آزاد میکند. اندورفین و دوپامین در بدن آزاد میشوند، که باعث آن حس خوب و لذت بخش بعد از نزدیکی میشود. حتی اگر میدانید که باید بلند شوید و خودتان را تمیز کنید، بازهم عجله نکنید. چند لحظه ای از این حس همراه با شریکتان لذت ببرید. با دستانتان به آرامی بدنش را لمس کنید، به شکلی که با هم احساس نزدیکی کنید. برای خیلی از زن ها، این بهترین قسمت ارگاسم است، احساس لذت بخشی که به آنها اجازه ریکاوری را میدهد.

نزدیکی برای لذت انسان است، پس اجازه ندهید نگرانیتان راجع به بی تجربه بودن جلوی این لذت را بگیرد. این راه حل به عنوان یک راه کلی برای یک تجربه نزدیکی موفق و راضی کننده است اما نباید به عنوان پایان کار تلقی شود. باید مطمئن شوید شریک جنسی شما به اندازه شما قبل از رسیدن به ارگاسم لذت میبرد. که این معمولا به این معناست شما حداقل یکبار او را به ارگاسم رسانده اید. بعد از پایان نزدیکی، زمان هم آغوشی است.

باجستجوی راه های مختلف ، درمورد رفتارها و عمل های مشخص جنسی که باعث بهتر شدن نزدیکی برای شما می شود، بیشتر اطلاع یابید.

 

آموزش دخول در واژن

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *