آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین

آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین

عشق، ازدواج و مسائل جنسی
آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین
طبق تحقیقات به عمل آمده رابطه زوجین اگر دو طرفه باشد و هر برای هر دو لذت بخش باشد تا ۸۵ درصد از مشکلات و مسائل اخلاقی آن ها به خودی خود حل و فصل می گردد. در زیر کوتاه و مفید ترین روش های لذت بردن زوجین را برای شما گردآوری کرده ایم.

۱-متداولترین نوع انجام عمل جنسی که حدود ۸۰٪ نزدیکیها به این روش انجام میشود به این ترتیب است که زن به پشت میخوابد و رانهایش را از هم بازو زانوهایش را کمی خم میکندو مرد میان دو پای او قرار گرفته و پس از فرو کردن آلت تناسلیش روی زن میخوابددر حالیکه نقطه اتکا پایین تنه او روی زانوهایش است.در این نوع عمل جنسی دخول تقریبآ کامل است ولی دهانه زهدان و کلیتوریس (برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زنان که حساسترین نقطه زن برای تحریک شدن هستند) کم تحریک می شود.این روش برای شب زفاف مناسب است ولی برای زنان حامله مخصوصآ از نیمه دوم حاملگی بعلت اینکه وزن بدن مردبر شکم زن وارد می شود مناسب نیست.

۲-در این روش زن به پشت میخوابد و پاها را روی شکم و سینه اش خم کرده و یا بر شانه های مرد می گذارد یا دور کمر او حلقه میزند. در این حالت آلت تناسلی زن (مهبل)۳ الی ۴ سانتیمتر کوتاه تر میشودو در نتیجه عمل دخول آلت مرددرفرج زن بطور کامل انجام میشود.همچنین کلیتوریس در مسیر آلت تناسلی مردقرار گرفته و با تماس آلت تحریک می شود.

در این روش بعلت دخول کامل زن و مرد هر دو ارضا می شوندو از طرفی برای حامله کردن زن امکان بیشتری وجود دارد.مردانی که مایع لذتبخششان سریع میریزد می توانند هنگام انجام عمل جنسی با زن با این روش در هر رفت و برگشت آلت تناسلی خود را کاملآ از آلت تناسلی زن خارج کرده و دوباره فرو کنندو با کم کردن حرکات مایع لذتبخششان را دیرتر درون فرج زن بریزندتابیشترین لذت جنسی را در وجودشان احساس کنند.

۳-زن روی لبه تختخواب نشسته و پاهایش را از هم باز و آویزان نموده و روی آرنجهای خود تکیه می کند.مرد بین پاهای او می ایستد و آلت تناسلیش را درون آلت تناسلی زن فرو می کند.برای انجام این نوع عمل جنسی باید چند بالش زیر باسن زن گذاشت تا آلت تناسلی مرد وزن در یک سطح و رو بروی هم قرار گیرد. در این نوع عمل جنسی کلیتوریس (برجستگی نوک بالای آلت تناسلی دختران) بخوبی تحریک می شود.همچنین این روش مناسبترین روش برای شب زفاف و پاره کردن پرده دختران است و برای مردان چاق هم نزدیکی را آسان می کند.

۴-زن به پشت خوابیده و پاها را از هم باز میکندو بعد از فرو کردن آلت مرد در آلت تناسلی خودش به آرامی پاهایش را باز کرده و رانها را بهم نزدیک میکند بطوریکه مرد کاملآ بین پاهای زن قرار میگیرد.در این حالت فشار رانها باعث تحریک لب های بزرگ آلت زن و کلیتوریس میشود.این نوع عمل جنسی برای ماههای اول حاملگی مناسب است ولی برای مردانیکه آلت تناسلی دراز دارند مناسب نیست.

۵-مرد به پشت میخوابد و پاها را به هم چسبانیده و دراز میکند.زن پاهایش را در طرفین پاهای مرد قرار میدهدو روی او مینشیندویا زانو زده و کمی به جلو خم میشودو بدستهای خود تکیه میدهدو آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو میکند.در اینحالت فعالیت و حرکات رفت و آمد با زن است و با تکانهای پی در پی که بخود میدهد موجب ریخته شدن مایع لذتبخش مرد و ترشح شدن مایع لذتبخش خود میشود.

در این روش دخول بطور کامل انجام میشود و چون فعالیت با زن است اوج لذت جنسی زن زودتر فرا میرسد.این روش برای جلوگیری از حاملگی مناسب است .چون بیشتر مایع لذتبخش مرد بعد از ریخته شدن به پایین برمیگردد.همچنین برای مردان خسته و یا کسانی که آلت تناسلیشان کاملآ راست نمیشود روش خوبی است.

۶-مرد به پشت میخوابد و زن روی او می نشیندو یا زانو زده و به جلو خم میشوداما این بار پشت زن بطرف مرد است.در این حالت زن آلت تناسلی مرد را بدرون مهبل خود فرو میکندو مانند حالت قبل خود را حرکت میدهدتا اوج لذت جنسی فرا برسد.این روش برای مردان چاق و زنان حامله مناسب است.

۷-مرد روی صندلی مینشیندو زن را از پشت در آغوش میکشدو آلتش را درون فرج زن فرو میکند.در اینحالت کلیتوریس تحریک نمیشود و طرفین زود خسته میشوند.

۸-مرد مقابل زن مینشیندو آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو میکند.در اینحالت دستها برای نوازش نقاط حساس آزاد است.

۹-زن زانو زده و به جلو خم میشودو یا سر خود را روی بالش میگذاردو مرد از عقب آلت تناسلی خود را به جلو فرو میکند.در این حالت نقطه حساس برای تحریک زن درون آلتش بعلت برخورد پی در پی با نوک آلت تناسلی مرد بشدت تحریک شده و زن در اینحالت بیشترین لذت جنسی را درون وجودش احساس میکند.

۱۰-زن و مرد مقابل هم می ایستندو عمل جنسی را انجام میدهند.دراین حالت دخول کامل انجام نمیشودولی کلیتوریس تحریک میشودو دستها برای نوازش پستانها و باسن زن آزاد است.

۱۱-مرد می ایستد و زن آلت تناسلی او را به داخل فرج خود فرو میکند و سپس دستها را به گردن او حلقه کرده و پاها را به کمر او میزند و درواقع به مرد آویزان میشود.در این حالت وحدت کامل جنسی حاصل میشود و دخول کامل صورت میگیرد.

۱۲-زن دستها و سر را روی دسته صندلی میگذاردو به جلو خم میشودو مرد مانند وقتی که میخواهند از عقب زن (معقد)با او طرف شوند آلت تناسلی خود را از عقب به جلو می راند. در اینحالت دستها برای نوازش پستانها و سایر قسمتها آزاد است.

۱۳-مرد وزن روبروی یکدیگر به پهلو دراز میکشند و زن یک پای خود را بروی پای مرد میاندازد و مرد به وسط پای او میرود و آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو میکند.

۱۴-زن به پهلو و پشت به مرد میخوابد و مرد آلت تناسلی خود را از عقب به جلو میراند. این حالت نیز برای دوران حاملگی مناسب است.

۱۵-زن به پشت میخوابدومرد یک پهلو طوری قرار میگیردکه نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر رانهای بلند شده زن قرار گیرد بطوریکه رانهای زن روی باسن مرد باشد.یکی از مزایای این روش این است که انجام آن ساده بوده و در ضمن هیچکدام سنگینی دیگری را تحمل نمیکند.در اینحالت مرد میتواند ناحیه فرج و کلیتوریس زن(برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زن) را با دست تحریک کند.

آموزش,چاق,زن,مرد,زنان,مردان,دختران,صورت,بیشترین,بزرگ,اخلاقی,جنسی,باسن,لذت,بخش,روشهای,نزدیکی,زوجین,نزدیکی زوجین,تحقیقات,عمل,رابطه,طرفه,مشکلات,مسائل

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *