اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (بهمن ماه)

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (بهمن ماه)

آخرین اخبار بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی را برای شما در قالب یک مجموعه آماده کرده ایم که در زیر می بینید.

 

سوال روز: کدام عزیزِ حاضر در تصویر، کلاه خود را به شیوه صحیح روی سرش گذاشته است؟

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

لوس های مامان برای هضم دلتنگی ها و غم های خود گریه نمی کنند، بلکه به نزدیک ترین پارک رفته (به همراه رفیق عکاسشان) و قدم میزنند.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

در این روز ها که کوبیدن و تخریبِ گروه های مختلف جامعه یکی از سرگرمی های رایج بین ماست و از این اقدام در جهت تایید خود و تحقیر فرهنگ و تمامیتِ جامعه استفاده می شود، مهراب قاسمخانی نگاهی متفاوت به این قضیه دارد. چرا فقط سلفی گیر ها را میبینیم و هزاران نفری که در صف اهدای خون بودند را نمیبینیم؟

 

چرا سخنی از هزاران ابراز همدردی و کمک های ارسالی به آتش نشان های عزیز شنیده نمیشود؟!در مورد پلاسکو های بالقوه که مهراب به آن اشاره کرده، تنها امیدمان، رحمِ طبیعت و گسل های تهران به حال و روز ماست!

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی

عکس صمیمی سیما مطلبی که بانو صدیقه کیانفر، بازیگر قدیمی و کاربلد سینما و تئاتر کشور را در آغوش گرفته است. آرزوی سلامتی داریم برای تمامی پیشکسوت های عزیزمان.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

حمید فرخ نژاد در اینستاگرام خود خبر داده که پارچه فروش های آذریِ بازار، چک ها و سفته های خود که از تولیدی های پلاسکو گرفته بودند را تا زمان بازیابی توان کسبه خسارت دیده، به امانت سپردند. خبری که اگر صحت داشته باشد، باید سر تعظیم در مقابل مروت و انسانیت این عزیزان فرود آورد.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)ارزش؟؟ وجود؟!
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)همدردی ها با قهرمانان گرفتار زیر آوار کماکان ادامه دارد و این پست ها همچنان حاکم بر فضای مجازی هستند. محسن چاوشی با این شعر به یاد قهرمانانمان بود.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)نیکی کریمی و همکاران در حال صداگذاری فیلم “آذر”، جدیدترین ساخته محمد حمزه ای.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)استاد عبدالله اسکندری دو نمونه از گریم های ماندگار خود که بر روی صورت استاد جشمید آریا اجرا کرده بود، به اشتراک گذاشته است. گریم های ایشان در “دلشدگان”ِ زنده یاد علی حاتمی و “مسافر ری” داوود میرباقری.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)لطفا پیش از گرفتن عکس هنری، از عدم وجود هر گونه شئ خارجی در مجاری تنفسی خود اطمینان حاصل کنید.

اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی

 

سلفی مهران احمدی در کنار همکاران عزیزش در پشت صحنه فیلم سینمایی “آکاردئون” ساخته جدید علیرضا امینی. در کنار عزیزانی چون برزو ارجمند، مجید صالحی، هادی کاظمی و سایر دوستان.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)“سریک”، کلید واژه ی کپشنِ سردار در این عکس به دو چیز اشاره دارد. اول نام اسب سردار است و دوم نام خود سردار! شاید جالب باشد بدانید که خانواده و دوستانِ سردار او را به نام “سریک” صدا میزنند. نامی که اسم اسب وی هم هست!
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)محسن یگانه هم با آتش نشانان قهرمان همدردی کرد و نشان داد که تا همیشه به یادشان است.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)عکسی از مراسم بزرگداشت استاد خسرو سینایی، فیلمنامه نویس و کارگردان نامی سینمای کشورمان که شب گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد. ممنون از تمامی عزیزان و عواملی که این مراسم را برای پاسداشت یکی از نوادر سینمای ایران تدارک دیدند. حمید فرخ نژاد که هنرنمایی اش در فیلم “عروس آتش” ساخته استاد سینایی فراموش نشدنی است، در این مراسم حضور داشت. اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)وقتی حین اجرای کنسرت، انگشت کوچک پا به پایه میکروفون میخورد.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی

 

از راست: جاسوئیچیِ مهران مدیری، فسقلیِ بی تفاوت، جواد عزتی پس از تحریمِ مسواک.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)دردِ روج و قلب و جان، به روایت بهاره کیان افشار.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)هیچ اتفاق و فاجعه ای نمیتواند مانع برخی عزیزان در انتشار عکس های آتلیه ای جدید بشود.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

بازیگران و ستاره های بی حجاب

 

مهدی احمدی در کنار همسر عزیزش. مهدی بازیگر کهنه کار سینماست که نقش آفرینی های متعدی از او در ذهن سینمادوستان باقی مانده است. از “شب های روشن” فرزاد مؤتمن گرفته تا “مزرعه پدری” زنده یاد رسول ملاقلی پور.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)علیرضا نیکبخت در کنار بادیگارد هایش در حاشیه یک افتتاحیه. #خودسوزی_آزاد
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)موج سواری و بهره برداریِ فالوئری از اکانتِ یکی از آتشنشان های شهید… حیفِ آب دهانی که بخواهیم روی صورت این افراد بیاندازیم. اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)هانیه غلامی هم راهی خانه بخت شد و از دیروز فوج فوج فالوئر است که دارد از صفحه اش کوچ میکند. تبریک و آرزوی خوشبختی برای این زوج عزیز.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)“سلفی در شرایط سخت”ِ رضا صادقی در کنار خانواده عزیزش.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)رضا کیانیان و مرجان سپهری در مراسم یادبودی که شب گذشته در مقابل تمامی مراکز آتش نشانی در تهران برگزار شده بود. البته این مراسم در حوالی تئاتر شهر بود.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)– بیا اینم از ماچ برای عکس، فقط جان عزیزت زودتر برو جلوی دست و پا رو نگیر بذار به کارمون برسیم!
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)زمزمه هایی که از سوی بنیاد شهید به گوش رسیده حاکی از این است که قربانیان حین عملیات آتشنشانی، شهید محسوب نمی شوند! موضوعی که هنوز تایید نشده است و امیدواریم یک شوخی رسانه ای باشد! ممنون از رامبد جوان بایت برداختن به این موضوع مهم. اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)امیر مهدیانی، فرمانده ی یکی از گروه های اطفای حربقِ پلاسکو که مامورانش در زیر آوار مانده اند و خودش چند روز است که با پای شکسته در تلاطم و تلاش برای بیرون کشیدن نیروهای تحت خدمت خویش است. #قهرمانان_پلاسکو
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)عارف جانا، سخن از زبان ما میگویی.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)گاهی هم خبری امیدوار کننده میدیم، که بلافاصله خودمون تکذیبش میکنیم!
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)سلفی زیر هالترِ پرس سینه نداشتیم که میلاد کی مرام زحمتش را کشید.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)– کی دمپایی توالتو خیس کرده؟!
(عکس مربوط به فیلم سینمایی “تابستان داغ” ساخته ابراهیم ایرج‌زاد است.)
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)سالار عقیلی با این پست مسئولیت همه چیز را بر عهده گرفته بود که دقایقی بعد توسط شبکه خبر، تکذیب شد.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

بازیگران بدحجاب زن ایرانی فضای مجازی

سلفی پشت بامیِ دوستان با حضور طناز طباطبایی، پریناز ایزد یار و آناهیتا افشار. عکسی که بعید است جدید باشد.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)کاوه سماک باشی و سام درخشانی خبر از شروع یک پروژه تلویزیونی جدید خبر دادند. عدم حضور شاهرخ استخری و سوگل طهماسبی در این سریال موجی از نگرانی در بین اهالی تلویزیون به راه انداخته است. اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)صبر، صبر، صبر… اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)استاد عباس جدیدی در حال کارت کشیدن و کمک در یک مرکز خیریه. پ.ن: عکس ناگهانی و توسط یکی از پرستاران گرفته شده است.پ.ن2: واژه ی “ریا” همین حالا از دایره المعاررف فارسی بیرون آمد و گفت: من دیگه نمیتونم، و سر به بیابان گذاشت.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)در روز های گذشته، سالگرد درگذشت استاد همایون خرم را هم داشتیم. استاد بی بدیل موسیقی و نوازندهٔ ویولن، موسیقی‌دان و آهنگساز برجسته کشورمان. یاد ساز پر صلابت، سنگین و عاری از هر نوع خودنمایی استاد خرم و توانایی ایشان در آفرینش آنی ملودیهای جاندار و جذاب، هیچ گاه از خاطر موسیقی ایران نخواهد رفت. روحشان شاد. عکس از همکار عزیزم کوروش جوان.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)سلفی شاد بازیکنان تراکتورسازی در جشن تولدی که توسط باشگاه برای هاشم بیک زاده یکی از بازیکنان این تیم گرفته شده بود. جشنی که در روز عزای عمومی ملت ایران برگزار شد. پس از دیدن این عکس ناخودآگاه یاد چند سال پیش افتادم که مدیر عامل وقت باشگاهِ متلاشی شده استیل آذین، علی کریمی یکی از ستاره های آن موقع فوتبال آسیا

 

را به خاطر نوشیدن آب در حین تمرین در ماه رمضان از تیم اخراج کرد (حال کاری نداریم که علی چند روز بعد سر از باشگاه شالکه 04 در آورد و به ریششان خندید). مدیر عاملی که از قضا امروز مدیر عاملِ تراکتورسازی است و این جشن را در این شب تلخ تدارک دیده است. شاید این مقایسه در این موقعیت درست نباشد، ولی مرورش لازم بود.
اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)با این عکس از حضور باران کوثری در گردهمایی شبانه به یاد قهرمانانِ پلاسکو، مطلب امروز را هم به پایان میبریم. دعا و آرزوی صبر برای خانواده های چشم انتظار این حادثه فراموش نشود. یا حق.اخبار جدید بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی (194)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *