ارتباط شوم شهره با راننده پراید در کرج / شوهر بی نوا دیر راز او را فهمید + عکس

ارتباط شوم شهره با راننده پراید در کرج شوهر بی نوا دیر راز او را فهمید + عکس

پیک موتوری که متهم است زن جوانی را در شهرستان فردیس کرج به قتل رسانده است در بازجویی‌های ابتدایی جرم خود را انکار کرد. متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان شهرستان محل حادثه قرار گرفت.

اوایل آذر‌‌سال گذشته بود که مردی در فردیس کرج به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن ناگهانی همسرش خبر داد.

وی در توضیح ماجرا گفت: صبح به محل کارم رفتم و شب مثل همیشه به خانه برگشتم که خبری از همسرم نبود. فرزندانم که کوچک هستند، گفتند بعد از ظهر مادرشان برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و دیگر به خانه برنگشته است. آن شب تا صبح به دنبال همسرم گشتیم اما خبری از او پیدا نکردیم.

با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس‌آگاهی فردیس کرج تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن زن جوان که شهره نام داشت آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه داشت مأموران در جریان کشف جسد زن جوانی داخل سطل زباله‌ای حوالی فردیس قرار گرفتند که به طرز مرموزی به قتل Murder رسیده بود. از آنجایی که مشخصات ظاهری جسد کشف شده شباهت زیادی با زن گمشده داشت مأموران شاکی را به پزشکی قانونی دعوت کردند و وی جسد همسرش را شناسایی کرد. بدین ترتیب پرونده زن گمشده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان جنایی فردیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل وی به دستور قاضی دادسرای شهرستان فردیس وارد عمل شدند.

مأموران در نخستین گام دست به تحقیقات میدانی زدند و افرادی را که با وی در ارتباط بودند شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان داد مقتول مدتی قبل با مرد جوان پراید سواری ارتباط تلفنی و پیامکی داشته و آخرین بار هم با راننده پراید دیده شده است که ساعتی بعد به طرز مرموزی ناپدید و چند روز بعد هم جسدش کشف می‌شود‌. مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی مرد جوان ادامه دادند تا اینکه پس از گذشت 9‌ماه از حادثه راننده پراید را که مرد 27‌ساله‌ای به نام سام است شناسایی و به عنوان مظنون حادثه دستگیر کردند.

متهم چند روز قبل پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در بازجویی‌ها قتل زن جوان را انکار کرد و اما به آشنایی با مقتول اعتراف کرد.

متهم گفت: در حال حاضر موتور سیکلتی دارم که با آن پیک‌موتوری کار می‌کنم و خانه‌ام نیز در حوالی دریاچه چیتگر است. سال قبل خودروی پرایدی داشتم که با آن مسافرکشی می‌کردم. من معمولاً در خط تهران کرج و فردیس مسافران را جابه‌جا می‌کردم تا اینکه روزی مقتول به عنوان مسافر سوار خودروی من شد. پس از این چند باری او به صورت اتفاقی مسافر من شد که به همین خاطر با هم آشنا شدیم و قرار شد هر وقت نیاز به ماشین داشته باشد با من تماس بگیرد تا او را به مقصد برسانم.

وی ادامه داد: ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت و او هر زمانی که نیاز به خودرو داشت با من تماس می‌گرفت و چنانچه من در مسیر بودم او را به مقصد می‌رساندم تا اینکه روز حادثه با من تماس گرفت و خواست او را به کرج ببرم. شهره را در نزدیکی خانه‌اش سوار کردم و نیم ساعت بعد او را در کرج پیاده کردم و بعد از این ارتباط ما با هم قطع شد و او دیگر با من تماسی نگرفت که الان فهمیدم به قتل رسیده است.

متهم در پایان به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با صدور قرار عدم صلاحیت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت تا تحقیقات در محل حادثه از متهم ادامه یابد. تحقیقات برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه و مشخص شدن صحت ادعای متهم از سوی مأموران ادامه دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *