اسرار خوش تیپی از نگاه لیلا بلوکات !

راز خوش تیپی از زبان بازیگر لیلا بلوکات!

اسرار خوش تیپی از نگاه لیلا بلوکات !

راز خوش تیپی از زبان بازیگر لیلا بلوکات!

 

اگر تا امروز لیلا بلوکات را به‌عنوان یک بازیگرخانم می‌شناختید از امروز به او به چشم یک ورزشکار حرفه‌ای نگاه کنید. تمام هفته را ورزش می‌کند و سلامت، آرامش و انرژی‌اش را مدیون تغذیه اصولی و رژیمی و ورزش‌های مداوم خود می‌داند.از دست‌پختش تعریف زیادی می‌کند به ویژه اینکه تمام فاکتورهای سلامت را از کم مصرف کردن روغن و نمک تا بخارپز کردن سبزی‌ها و گوشت سفید رعایت می‌کند. با او آشنا شوید تا از برنامه سالم زندگی‌اش بیشتر بدانید.

قند و شکر را سال‌هاست حذف کرده‌ام

من هیچ‌وقت رژیم غذایی در زندگی‌ام نداشتم و هر چیزی را که دوست داشتم خورده‌ام، ولی همیشه و از زمانی که به مفید و مضر بودن خوردنی‌ها آگاهی پیدا کردم بسیاری مواد را از برنامه غذایی‌ام حذف و جایگزین مفیدتر و بهتری برای همه آنها پیدا کردم. برای مثال نوشیدن نوشابه‌های گازدار سال‌هاست که از کنار غذایم حذف شده یا مدت‌هاست که به جای قند از خرما و به جای شکر از عسل استفاده می‌کنم. مصرف نکردن انواع سس‌های پرچرب و روغن‌های نباتی و استفاده از روغن زیتون یا هسته انگور به جای آن و کم نمک خوردن غذا‌ها هم از پرهیز‌های دیگرم در این سال‌هاست.

برنج را هیچ وقت از وعده‌های غذایی‌ام حذف نکرد‌ه‌ام اما همیشه کم مصرف کرده‌ام چون برنج کربوهیدرات دارد و برای پوست و مو بسیار مفید است، بنابراین فاکتور گرفتن آن فکر خوبی برای کاهش وزن نیست و از طرفی افراط در خوردن برنج برای هر وعده به ویژه شام هم اشتباه دیگر ما در برنامه ‌غذایی‌مان است. تا امروز سال‌هاست که پرهیز کرده‌ام و هر چیزی که به سلامت یا وزن ایده‌آل من صدمه بزند را استفاده نکرده‌ام و از همه مهم‌تر اینکه این رژیم از نوجوانی با من همراه بوده است و رعایت کردن رژیم مناسب و به اندازه خوردن مهم‌ترین اتفاق در سلامت و برنامه غذایی من است، به‌ویژه اینکه من شاید همه چیز بخورم اما با ورزش کردنم کالری اضافه را می‌سوزانم.

این چاشنی را به هر سسی ترجیح می‌دهم

خانم‌های ایرانی از لحاظ ژنتیک  پوست و موی سالم و زیبایی دارند بنابراین مراقبت از آنها با ورزش و تغذیه، مهم‌ترین و کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. من بسیار مراقب تغذیه و اینکه چه چیزهایی باید بخورم هستم، به‌ویژه وقتی گرفتاری و مشغله زیادی در زندگی به‌وجود می‌آید و کمتر زمان کافی برای ورزش کردن پیش می‌‌آید، بنابراین باید مراقب تغذیه و سلامت خوراکی‌هایی که استفاده می‌کنیم، باشیم. جایگزین کردن گوشت سفید مثل مرغ و ماهی به جای گوشت قرمز و استفاده روزانه از میوه‌ها و سبزیجات تازه کمک زیادی به شادابی پوست و مو می‌کند.

از طرفی شخصی که ورزش می‌کند و به تغذیه و سلامت خود توجه ویژه‌ای دارد قطعا به تازگی و سلامت موادی که با آن آشپزی می‌کند هم اهمیت می‌دهد و من چون هم علاقه زیادی به آشپزی دارم و هم دستپخت خیلی خوبی دارم هر کسی غذای من را می‌خورد، می‌تواند از سلامت و خوشمزگی آن مطمئن باشد، چون حتی‌الامکان غذایم را رژیمی، با روغن کم، کم نمک و بسیار خوش طعم درست می‌کنم. حتی برای سالادهایی که درست می‌کنم از سس‌های مرسوم فرانسوی و مایونز استفاده نمی‌کنم بلکه روغن کنجد یا زیتون، بالزامیک و آبلیمو چاشنی سالادهای من است.

با این روش، آرامشم را حفظ می‌کنم

امروزه هزارو یک دلیل برای استرس و تنش وجود دارد که تاثیر مستقیم آنها روی سلامت پوست و موست، اما همه ما باید سعی کنیم ابتدا با افکار مثبت و آرامش آنها را کنترل کرده و بعد با ورزش کردن همه تاثیرات آن را از بین ببریم.من به همه خواننده‌های سیب سبز می‌گویم بیشتر از هرچیز در زندگی آرامش داشته باشید و قدر آن را بدانید و با ورزش و خوش اخلاقی، سلامت‌تان را چندین برابر کنید. خنده را از لب‌های‌تان حذف نکنید و نگذارید هیچ چیز و هیچ کس در زندگی آزارتان دهد و از همه مهم‌تر به خدا توکل داشته باشید.

هرگز سراغ پرکالری‌ها نمی‌روم

صبحانه برای من جزء مهم‌ترین وعده‌های غذایی است و برای ناهار هفته‌ای دو یا سه بار برنج مصرف می‌کنم و برای شام سالاد یا سبزیجات پخته شده یا مقدار کمی گوشت سفید آبپز استفاده می‌کنم.آبمیوه تازه جزء جدایی‌ناپذیر برنامه‌های من است.  آبمیوه‌های طبیعی که از کرفس، هویج، طالبی و میوه‌های فصل می‌گیرم بعد از ورزش همیشه بهترین و خوشمزه‌ترین خوردنی من است. به هیچ‌عنوان اهل خوردن فست‌فود نیستم هم به خاطر اینکه کالری بالا و چربی فراوانی دارد و هم به این دلیل که در تهیه آنها از انواع و اقسام افزودنی‌ها و روغن‌های چندین بار مصرف شده استفاده می‌شود. بنابراین اگر بخواهم به رستوران بروم هیچ وقت فست‌فود جزو انتخاب‌های من نبوده و نیست.

بدون و رزش روزم شب نمی‌شود

ورزش همیشه یکی از مهم‌ترین و دوست ‌داشتنی‌ترین برنامه‌های زندگی من بوده و همیشه توام با هر کاری برایم در اولویت قرار داشته است. من از بچگی با ورزش کردن بزرگ شده‌ام. شنا، اسکی و دوچرخه‌سواری ورزش‌هایی هستند که من از اوایل نوجوانی شروع کردم و در سال‌های اخیر سوارکاری و والیبال هم به آنها اضافه شده و بدنسازی و ایروبیک هم ۱۲-۱۰ سالی است که جزو برنامه‌های همیشگی من است. در این سال‌ها آسیب‌های جدی هم با شکستن چند ناحیه از بدنم دیده‌ام اما با این حال هیچ وقت ورزش را کنار نگذاشته‌ام چون عاشق ورزش کردن هستم.

ورزش مداوم هم در جوانی و سلامت و هم در بالا بردن انرژی و اعتمادبه‌نفس به‌ویژه در خانم‌ها تاثیر بسزایی دارد و باعث می‌شود از استرس و افکار منفی دور شوند. برای این منظور حتما لازم نیست که همه خانم‌ها هر روز به باشگاه بروند و ساعت‌ها ورزش کنند، روزانه یک ساعت پیاده‌روی یا حتی انجام ورزش‌هایی که به آن علاقه دارید با امکانات معمولی که در اختیار دارید به روند سلامت جسمی شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

با عرقیات گیاهی آرام می‌شوم

همیشه برای استفاده از داروهای شیمیایی ترس داشته‌ام حتی اگر گاهی بخواهم قرص خواب یا مسکن مصرف کنم، سعی می‌کنم جایگزین گیاهی آن را پیدا کنم و خوردن داروهای شیمیایی آخرین گزینه‌ام باشد مثلا نوشیدن عرقیات گیاهی آرام‌بخش مثل گل گاوزبان را ترجیح می‌دهم و از زمانی که یادم می‌آید همیشه قفسه‌ای مخصوص این نوع عرقیات گیاهی در خانه ما بوده فقط قرص‌های آهن ،کلسیم و برخی مولتی‌ویتامین‌ها هستند که البته با تجویز پزشکم مصرف می‌کنم وهمیشه همراهم هستند.

استرس‌ها و تنش‌هایی که به‌واسطه کار یا زندگی هرازگاهی سراغم می‌آید را سعی می‌کنم با آرامش و حتما با یک نوشیدنی که از شربت‌ها وعرقیات گیاهی آرام‌بخش است برطرف کنم یا خوراکی‌هایی می‌خورم که لذت بردن از خوردن‌شان فکر کردن راجع به اتفاقات بد را از من دور می‌کند.

به خاطر تنوع سراغ جراحی نروید

خوشبختانه، خدارا شکر، تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ام برخلاف حرف‌هایی که شنیده‌ام که من چندین و چند عمل جراحی را تجربه کرده‌ام اما از همین جا می‌گویم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

من واقعا کسانی که به این جراحی‌ها احتیاج دارند را منع نمی‌کنم چراکه بعضی‌ها مثلا بینی‌شان بیش از حد بزرگ یا قوزدار است خب جراحی برای این عده پذیرفتنی است که برای از بین بردن ناراحتی ناشی از این عیب یا بالا رفتن اعتمادبه‌نفس‌شان این عمل را در حد معقول انجام بدهند، اما واقعا طبیعت ما ایرانی‌ها به‌خودی‌خود زیبایی را در خود دارد ولی متاسفانه یک‌سری افکار غلط به‌ویژه در دخترهای جوان ما ایجاد شده که بدون داشتن هیچ ایرادی فکر می‌کنند حتما باید تغییراتی در صورت خود به‌وجود بیاورند که من این شیوه را اصلا توصیه نمی‌کنم.

واقعا اگر دقت کنید همه دختر‌های ما شبیه هم شده‌اند و به هر قیمتی شده خودشان را زیر تیغ جراحی می‌برند تا کارهایی که اصلا لازم و توصیه شده نیست با ظاهرشان انجام بدهند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *