اشتباهات زنان در رابطه جنسی با همسر

اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی با همسر

رابطه جنسی یک امر کاملا دو طرفه است که زوج ها باید با شناخت و آگاهی کامل از یک دیگر اینکار را انجام دهند تا رضایت ایجاد شود. یکی از مسائلی که گاها بین بانو ها پیش می آید و کمی رایج است، تظاهر کردن به ارگاسم در رابطه ی جنسی است.اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی با همسر

اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی با همسر

 

دکتر علی شیخ‌الاسلامی دکتر عمومی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی اعتقاد دارد که بدترین و اشتباه‌ترین کار همین است که فرد به همسرش درمورد‌ی رابطه‌ی جنسی و اینکه به ارگاسم نمیرسد چیزی نگوید. راهکارهای ایشان را دراین خصوص بخوانید.

اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی با همسر

بسیاری از بانو‌ها در رابطه ی جنسی­شان به ارگاسم نمیرسند اما هیچ‌وقت این رابه شوهرشان نمی گویند. حتی مواردی را داشته‌ایم که خانمی ۵ سال است ازدواج کرده و حتی یک‌بار هم به ارگاسم نرسیده، حالا به شدت مضطرب و افسرده است اما نمی داند چطور این موضوع رابه شوهرش بگوید، در حالی‌که ۵ سال به او دروغ گفته. نظر شما دراین خصوص چیست؟

 

باید بگویم کسانی که اینکار رابه شکل عادت انجام می دهند بهتر است از همان ابتدا بجای نقش بازی کردن و تشکر کردن از این بابت که خیلی از رابطه ی جنسی شان راضی هستند مشکلی که دارند را مطرح کنند و بگویند از رابطه شان لذت نمی برند. البته این موضوع باید با ظرافت کامل ودر دوران مناسب مطرح شود

 

تا مرد احساس بدی نداشته باشد و فکر نکند که همسرش نیت دارد تقصیری را متوجه آقا کند. بهتر است قبل از آغاز صحبت، بانو به آقا بگوید که از ایشان راضی است اما باید در رابطه شان تغییری ایجاد شود تا ایشان بیشتر لذت ببرد. برترین راه این است که فرد کاملا احساسی که در رابطه­ ی جنسی‌اش دارد رابا طرف مقابل در بین بگذارد.

 

دراین خصوص چه راهکاری وجوددارد؟

اول از همه ی افراد باید مطمئن شوند رابطه‌ی جنسی که باهم دارند رابطه‌ی درستی است.

 

چه رابطه‌ای درست است؟

رابطه ی درست به رابطه ای می گویند که در دوران مناسب، در مکان مناسب ودر شرایط مناسب در حالی‌که هردو نفر علاقه‌مند و راغب به برقراری رابطه هستند، انجام شود. این رابطه باید آن‌قدر باب میل هردو طرف باشد که انها همه ی‌ی تلاش‌شان را برای بهتر شدن رابطه‌شان به کار ببندند.

 

مهم ترین مسئله برای اینکه زنان آسان‌تر به ارگاسم برسند و از رابطه‌ی جنسی‌شان لذت ببرند این است که مرحله‌ی پیشنوازش به خوبی انجام شود. بهتر است زوج‌ها حتماً از ژل‌های مخصوص رابطه‌ی زناشویی استفاده کنند. اگر تمام این شرایط رعایت شود احتمال این که برای بانو ارگاسم رخداد بیفتد هست. ضمن این که مقدمات عاطفی رابطه هم باید باشد.

 

منظورتان چیست؟

یعنی قبل از برقراری رابطه ی جنسی نیاز عاطفی آن بانو برطرف شود ایشان در رابطه ی جنسی با آرامش حاضر می­شوند و این مسئله به ارگاسم رسیدن بانو­ها کمک بیشتری می­کند. امکان ندارد خانمی با دلخوری، عصبانت و … وارد رابطه ی جنسی شود اما در انتها به ارگاسم هم برسد و لذت ببرد. حال خوب عاطفی یکی از پیش شرط­های به ارگاسم رسیدن است.

 

اگر این شرایط رعایت شود، در نخستین رابطه‌­ی جنسی که برقرار می­شود این ارگاسم رخداد می­افتد یا باید بعد از چند بار برقراری رابطه انتظار به ارگاسم رسیدن داشت؟

 

نه در همان مرحله رخداد می ­افتد. البته باید به یک مضمون­ی دیگر هم دقت کنید، ممکن است یکی از دلایل به ارگاسم نرسیدن بانو ها ممکن است زودانزالی همسرشان باشد که بهتر است اگر این مشکل وجوددارد به دکتر مراجعه کنند تا این مسئله برطرف شود و رابطهی زناشویی به کیفیت لازم برسد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *