اشکان خطیبی: فکر نمیکنم این عکس برهنه تحریک کننده باشد! + عکس

2ashkan.khatibi

حضور فیلم سینما نیمکت در جشنواره مونترال

جشنواره فیلم مونترال به طور رسمی اعلام کرد که «سینما نیمکت» محمد رحمانیان برای حضور در بخش مسابقه این فستیوال پذیرفته شده است. اشکان خطیبی بازیگر این فیلم که برای این نقش‌ خود سختی‌های بسیار زیادی کشید در گفت‌وگویی در مورد حضور بین المللی این فیلم می‌گوید و بار دیگر ابراز امیدواری می‌کند صحنه‌هایی که برای حضور در آنها سختی زیادی تحمل کرده، برای نمایش در ایران حذف نشوند.

اشکان خطیبی بازیگر این فیلم که در اغلب کارهای تصویری و نمایشی این سال‌های محمد رحمانیان حضور داشته، در مورد حضور این فیلم در جشنواره مونترال می‌گوید: «خیلی خوشحالم که فیلم «سینما نیمکت» برای رقابت در جشنواره مونترال انتخاب شده است. نمی‌دانم در جشنواره فیلم فجر چرا خیلی به این فیلم توجه نشد. به هر حال داوران و اعضای هیات انتخاب هر جشنواره‌ نظر و سلیقه خاص خود را دارند و انتخاب‌های متفاوتی می‌کنند.»

خطیبی که قبلا از انتخاب نشدن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره سی و چهارم فجر انتقاد کرده بود، بار دیگر از «سینما نیمکت» دفاع می‌کند: «این فیلم خاصی است که به یک مساله همه‌گیر در یک مقطع زمانی اشاره می‌کند و اتفاقا همه ما از آن موقع خاطراتی هم داریم و درگیر اتفاقاتی که در فیلم نشان می‌دهد، بودیم.»
اشکان خطیبی در فیلم سینما نیمکت

اشکان خطیبی در فیلم سینما نیمکت

 

خطیبی با بیان این‌که پیش از این هم جشنواره مونترال به برخی از فیلم‌های ایرانی جوایزی را اختصاص داده است، می‌گوید: «جشنواره فیلم مونترال پیش‌تر هم به فیلم‌های ایرانی از جمله «رنگ خدا» و «بچه‌های آسمان» جوایزی داده. برگزار کنندگان جشنواره حساسیت‌های مثبتی نسبت به فیلم‌های خاص که از جریان سینمای بدنه متفاوت‌اند، دارند. من هم امیدوارم اتفاق بسیار خوبی برای این فیلم در مونترال بیافتد زیرا همه اعضای گروه برای ساخت «سینما نیمکت» زحمت بسیار زیادی کشیدند.»

اما در زمان جشنواره فیلم فجر، اشکان خطیبی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حذف بخشی از این فیلم به دلیل نیمه برهنه بودن خود انتقاد کرد. خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا این صحنه در اکران عمومی هم حذف خواهد شد یا خیر می‌گوید: «درباره اکران «سینما نیمکت» در ایران من خیلی مطلع نیستم، اما طبق آخرین اخباری که دارم گویا رایزنی‌هایی درباره آن سکانس‌ انجام شده تا از فیلم حذف نشود. به هر حال فکر نمی‌کنم نیم تنه برهنه مردی که از شدت لاغری در حال مرگ است کسی را تحریک کند. به نظر من در نمایش‌های بین المللی این فیلم هم لزومی ندارد این صحنه حذف شود. چون این صحنه در خارج از کشور کسی را تحریک نمی‌کند، اما گویا این نماها در ایران خیلی‌ها را تحریک کرده است!»

خطیبی در پایان درباره این‌که آیا به همراه این فیلم به جشنواره مونترال خواهد رفت یا خیر، می‌گوید: «خدا را شکر در 4 سال گذشته روز به روز کارهایم بیشتر شده و به تازگی هم نمایش «مجلس ضربت زدن» را به پایان برده‌ام و به دلیل خستگی بسیار زیاد نمی‌توانم به مونترال بروم، اما آقای رحمانیان به این جشنواره خواهند رفت.»

منبع : icinema.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *