انفجار شدید کپسول های ال پی جی در میدان ۷۲ تن قم با ۳ مصدوم +فیلم

انفجار کپیول های ال پی جی در میدان ۷۲ تن قم با ۳ مصدوم

انفجار کپسول ال پی جی در قم

🔴۳ مصدوم در انفجار کپسول‌های ال پی جی در میدان ۷۲ تن

فراهانی سخنگوی اورژانس قم:

🔶با توجه به وسعت حریق ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در همان ابتدا به محل اعزام شد و از ۳ مصدوم حادثه ۲ نفر با سوختگی حدود ۲۰ درصد توسط ۲ آمبولانس اورژانس به بیمارستان نکویی – فرقانی منتقل شدند و یک مصدوم نیز به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت پزشکی در محل درمان شد.

سخنگوی اورژانس قم گفت: حریق در جایگاه ال.پی.جی در میدان ۷۲ قم 3 مصدوم برجای گذاشت.

‌به گزارش‌ ایران۱۶، مهدی فراهانی در رابطه با حادثه حریق در قم عنوان کرد: شب گذشته حریق در جایگاه ال-پی-جی در میدان ۷۲ تن مجددا پرسنل و خودروهای اورژانس،و آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت حریق ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس، ۱۱۵ درهمان ابتدا به محل اعزام شد و از ۳ مصدوم حادثه ۲ نفر با سوختگی حدود ۲۰ درصد توسط ۲ آمبولانس اورژانس به بیمارستان نکویی-فرقانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم بیان کرد:همچنین یک مصدوم نیز به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت پزشکی درمحل درمان شد.

فراهانی در خصوص دو تصادف عصر دیروز با 9 مجروح در قم نیز توضیح داد: عصر روزگذشته بر اثر برخورد خودرو پراید با وانت بار در یکی از روستاهای بخش جعفریه ۵ مجروح بر جای گذاشت که مجروحین این تصادف پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی با ۲ دستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: ساعتی بعد از این حادثه و درجاده جدید قم-جعفریه واژگونی وانت بار ۴ مجروح شامل 2 کودک و 2 بزرگسال بر جای گذاشت که مجروحین این حادثه نیز با ۲ آمبولانس اورژانس به قم منتقل و تحویل بیمارستان شدند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *