این دختر ثروتمندترین دختر ایرانی است+معرفی ثروتمندترین زنان ایرانی

372
دسته‌بندی نشده
این دختر ثروتمندترین دختر ایرانی است

 

امعه ایرانی جز یکی از بهترین جوامع مهاجر و تاثیر گذار بر کشورهای مهاجرپذیر بوده است، در این میان زنان موفق ایرانی جزئی از این جامعه اند. در این مقاله ثروتمند ترین زنان ایرانی در سال ۲۰۱۵ معرفی شده اند.

ثروتمندترین زنان ایرانی:

ثریا دارابی،یکی از پایه گذاران ZADY با ۱۰ میلیون دلار درآمد

ثریا دارابی یکی از بنیانگذاران Zady ،محتوا نویس برند تجاری “همه نوع خوراک در مورد مد” فعالیت دارد. Zady تولید و فروش بی انتهای دارد که ثریا راوی داستان هر کدام از این محصولات است. ثریا حرفه ای خود را به عنوان مدیر مشارکت دیجیتال و رسانه های اجتماعی در نیویورک تایمز آغاز کرد؛ جایی که او انگشتش را بر روی نبض دنیای دیجیتال گذاشت و چشم انداز آن را تغییر داد. در حالی که در روزنامه تایمز او قرار بود مسئول اخبار جهانی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، توییتر، یا استارت آپ های بزرگ و کوچک، باشد؛ اما بخاطر آگاهی و اطلاع رسانی موفق در مورد کمپین‌های مختلف جایزه‌ گرفته است. ثریا مدرک کارشناسی خود را در رشته هنر از دانشگاه جورج تاون دریافت کرده و در حال حاضر در بروکلین، نیویورک زندگی می کند.

soraya-darabi.jpg

ثریا دارابی،یکی از پایه گذاران ZADY ، هفتمین زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

 سیما ضرغامی – نماینده Nickelodeon و  Viacom

سیما ضرغامی مجری برنامه ایرانی_ آمریکای از کانل تلویزیونی آمریکاست. سیما از سال ۲۰۰۶  رئیس شبکه های بچه ها و گروه های خانوادگی در Nickelodeon و  Viacom  می باشد. ضرغامی از سال ۱۹۸۵ به عنوان یک کارمند برنامه ریزی به Nickelodeon پیوست، و در سال ۲۰۱۴ مقام ریاست در Nickelodeon به او تعلق گرفت. جایی که او با نظارت بر تولید و توسعه شبکه، به همراه گروه بازاریابی، برنامه‌نویسی و خلاقیت در این شبکه، موجب شکوفایی نام این شرکت شده است. ضرغامی به عنوان Cable Telecommunications (کابل مخابراتی)، از سال ۲۰۰۶ نامگذاری شد.

cyma-zarghami.jpg

ثریا ضرغامی رئیس کانال Nickelodeon & Viacom ششمین زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

رکسانا ورزا – فعال استارت آپ های مایکروسافت در فرانسه

رکسانا ورزا،فعال استارت آپ مایکروسافت در فرانسه، در حال حاضر اجرای هر دو برنامه مایکروسافت و Bizspark  در دست دارد. او در آوریل ۲۰۱۳ به عنوان ۳۰ زن برتر  فناوری در کسب و کار خود بر گزیده شد. قبل از مایکروسافت نیز برای چندین استارت آپ اروپایی کار می کرد؛ همچنین سر دبیر TechCrunch فرانسه بود. او همچنین در فرانسه و بریتانیا از بنیانگذران دختر در زمینه فن آوری است و همکاری با سازمان کنفرانس Failcon پاریس داشت. رکسانا سه زبانه است، و مدافع بیماران صرعی، و دارای مدرک از دانشگاه UCLA  و دانشگاه Sciences Po  پاریس و مدرسه اقتصاد لندن است.

roxanna-varza.jpg
رکسانا ورزا – فعال استارت آپ مایکروسافت د ر فرانسه، پنجمین زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

 پریسا تبریز – ملکه امنیتی گوگل کروم

پریسا تبریز متولد سال ۱۹۸۳  و متخصص امنیت اطلاعات کامپیوتری آمریکا ست.

Forbes او را در لیست مقاله، “۳۰ در ۳۰″ به عنوان  (۳۰ پیشگامان فناوری زیر ۳۰ سال) معرفی کرده است؛ او در حال حاضر برای گوگل کار می کند؛ که به او لقب”ملکه امنیت” داده اند.، پریسافقط چند ماه پس از فارغ التحصیلی به گوگل پیوست و هم اکنون رهبری تیم کشف حفره‌های امنیتی گوگل را به عهده دارد.

پریسا تبریز، از مادری  آمریکایی لهستانی، پرستار، و پدری دکتر که از مهاجران ایرانی ست، متواد شده است.

parisa-tabrizi.jpg

پریسا تبریز ، ملکه امنیت گوگل کروم ،چهارمین زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

 شهرزاد رفعتی – مؤسس و مدیر عامل BroadbandTV

این رهبر ۳۴ ساله، خودساخته و شیک تکنولوژی  وقتی از تهران به ونکوور آمد، به عنوان یک نوجوان با مهارت محدود و تسط کم به زبان انگلیسی بود. او به سرعت به علوم کامپیوتر مسلط و عاشق  صنعت فن آوری اطلاعات شد. شهرزاد میگوید شرکت خود را از سال ۲۰۰۵ پایه گذاری کرده است؛ درست پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بریتیش کلمبیا با لیسانس علوم کامپیوتر بود.

BroadbandTV در حال حاضر تشکیل شده از ۷۴ کارمند،و شهرزاد رفعتی به عنوان مثالی کامل از داستانهای الهام بخش ژنده پوش ثروت میتوان شناخت.

shahrzad-rafati.jpg

شهرزاد رفعتی، مؤسس و مدیر عامل BroadbandTV سومین زن ثروتمند ایرانی سال ۲۰۱۵

سحر هاشمی – بنیانگذار کافه جمهوری  با ثروت ۳۵ میلیون دلاری

سحر هاشمی، مقیم بریتانیا و کارآفرینی موفق است. او به عنوان یکی از بنیانگذاران زنجیره قهوه ،قهوه جمهوری و شیرینی سازی Skinny Candy ست. سحر همچنین به عنوان امپراتور (Order of the British Empire (OBE و به عنوان قهرمان بریتانیای در سال ۲۰۱۲  به دلیل خدماتی که برای اقتصاد انگلستان و کمک به موسسه خیریه داشته، منصوب شد. در پایان ماه ژوئیه،شرکت Coffee Republic پس از بسته شدن ۱۸ شعبه از مراکزش، توسط شرکت   Arab Investment Ltd خریداری شد.

sahar-hashemi.jpg

سحر هاشمی،بنیانگذار کافی جمهوری با ۳۵ میلیون دلار درآمد دومین زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

 انوشه انصاری – از بنیانگذاران سیستم  Prodea Systems با ۷۵۰ میلیون دلار درآمد

انوشه انصاری متولد۱۲ سپتامبر ۱۹۶۶  در مشهد، یکی از زنان موفق ایرانی است. او که اسم خود را به عنوان اولین زن فضانورد ثبت کرده است، مهندس و یکی از بنیانگذاران و رئیس سیستم Prodea  از مهاجران ایرانی-آمریکایی است. از موفقیتهای قبلی انوشه، شامل عنوان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فن آوری های مخابراتی، Telecom Technologies است.در سال ۲۰۰۱ در یک معامله سهام-به-سهام  صحاب  ۱۰٫۸ میلیون سهم از سهام SONUS  شد. انوشه انصاری “معاون رئیس جمهور از SONUS و مدیر کل جدید تقسیم هوشمند IP SONUS.” بوده است. همچنین در سال ۲۰۰۶، او یکی از بنیانگذاران سیستم Prodea و رئیس فعلی و مدیر عامل شرکت است.

untitled-22.jpg

انوشه انصاری، از بنیانگذاران سیستم Prodea Systems با ۷۵۰ میلیون دلار درآمد، اولین زن ثروتمند ایرانی درسال ۲۰۱۵

 

منبع: ارسالی کاربران

 

 

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *