این ستاره ها جنبه شهرت نداشتند

ستاره بودن دنیای خاص خود را دارد، این که یکی از پولدارترین افراد جهان باشی، همه دوست داشته باشند با تو عکس بگیرند یا به میهمانی های مختلف دعوت شوی.. واقعا جذاب به نظر می رسد اما شاید این تصویر فقط از دور زیبا باشد. هر ستاره ای با شهرت به گونه ای خاص برخورد می کند. برخی ها تاب این زندگی غیرعادی را می آورند و برخی دیگر برای تحمل فشارهای آن، دست به کاری می زنند. ما در اینجا نام ستاره هایی را که شهرت منجر به نابودی زندگی شان شد، برایتان آورده ایم.

۱٫ اعتیاد یکی از بزرگ ترین دام هایی است که ستاره ها در آن گرفتار می شوند.
دمی لواتا در مصاحبه ای با مجله « Entertainment Tonight» گفت که نمی تواند بیشتر از ۳۰ دقیقه بدون کوکائین سر کند. زک افران نیز در سال ۲۰۱۳ به کوکائین اعتیاد داشت. سلنا گومز نیز به الکل، قرص و ماری جوآنا وابسته بود. مایلی سایرس هم ستاره دیگری است که اعتیاد خود را به مواد پنهان نمی کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,ستاره ها

 

فرگی نیز مدتی برای ترک اعتیادی که به کریستال داشت، تلاش می کرد. او گفت: «من اعتیاد شدیدی داشتم به همین دلیل در کانون های ترک اعتیاد شرکت می کردم. اگر چه مواد مخدر اعتیاد آور است اما این ما هستیم که به آنها برای اولین بار جذب می شویم. من یاد گرفتم که چگونه احساساتم را سرکوب کنم.» اعتیاد لیندزی لوهان به مواد مخدر و الکل حتی از پشت عکس هایش هم پیداست.

ما امیدواریم که تمام ستاره هایی که در دام اعتیاد افتاده اند، هر چه زودتر مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

۲٫ یکی دیگر از مشکلاتی که ستاره ها ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنند، اختلالات غذایی است.
نمونه بارز آن هیلاری داف است که در سن ۱۷ سالگی به مدت ۲ سال به آن دچار شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,ستاره ها

 

او می گوید: «من در آن زمان مجبور بودم به سفرهای زیادی بروم که واقعا خسته کننده بود زیرا نمی توانستم احتیاجات بدنم را آنطور که باید برآورده کنم. شرایط ترسناکی بود و من واقعا پشیمانم.» هیلاری اعتراف می کند که مبتلا به پرخوری عصبی است طوری که هر روز با آن مقابله می کند.

۳٫ بسیاری از ستاره ها تاب شهرت را نداشتند، به همین دلیل به مشکلات روانی دچار می شوند.

بریتنی اسپیرز از جمله چهره هایی بود که در سال ۲۰۰۷ با این مشکل دست و پنجه نرم کرد. او موهای خود را از ته تراشید و به طور موقت از برقراری ارتباط با فرزندانش منع شد. او از آن پس تحت مسئولیت پدرش، جیمری اسپیرز، قرار گرفت و مدیریت کارهای خود را به او واگذار کرد.

 

اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,ستاره ها

 

دمی لواتا نیز از دیگر ستاره هایی است که دچار وضعیتی مشابه بریتنی شد. او از زمان نوجوانی مشکلات روحی و روانی زیادی را تجربه کرد که اختلالات دو قطبی و خود آزاری نیز جزو آنها بوده است.

در آخر هم لی تامپسون یونگ را نام می بریم که سردسته آنها بود و در سال ۲۰۱۳ با اسلحه خودکشی کرد.

۴٫ شهرت پای بسیاری از ستاره ها را به دادگاه باز کرده است.

لیندزی لوهان دورگه ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی و یکی از چهره‌های سرشناس هالیوودی است که زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون می باشد. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاههای پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بانوی جوان و زیبای دنیای سینمای هالیوود آمیخته است. زندانی شدن او بر حرفه اش تاثیر بدی گذاشت که هیچگاه قابل جبران نبود.

 

اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,ستاره ها

 

پس از او، شایا لابوف جا پای او می گذارد. او در سال ۲۰۰۷ به دلیل شلوغی و عدم خروج از داروخانه و در سال ۲۰۱۴ نیز به دلیل سیگار کشیدن در سالن تئاتر بازداشت شد.

۵. ستاره ها مدام زیر ذره بین مردم و پاپاراتزی ها هستند. فرقی نمی کند که در یک میهمانی باشند یا در خیابان، همیشه نگاههای بسیاری روی آنهاست. این وضعیت اگر چه جذاب اما برای بسیاری از ستاره ها غیر قابل تحمل است.
به عنوان مثال زک افران پس از موفقیت در فیلم «موزیکال دبیرستان» به مواد مخدر روی آورد. او می گوید: «من تحت فشار بودم. به هر جایی که می رفتم مردم اطرافم بودند، حتی تا داروخانه سر کوچه هم نمی توانستم با خیال راحت بروم. واقعا گیج شده بودم.» سلنا گومز هم از جمله افرادی بود که خودش را لا به لای این شهرت گم کرد.

 

اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,ستاره ها

 

شهرت باعث می شود که گاهی تفکیک زندگی خصوصی از زندگی کاری و داشتن یک زندگی نرمال دشوار شود و چهره های سرشناسی را اسیر خود کند؛ اتفاقی که برای ستاره ها که نام برخی از آنها را در اینجا آورده ایم، افتاده است.

 

اخبار فرهنگی و هنری – برترینها

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *