بازیگران مشهور ایرانی در instagram + تصاویر

%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b4%d9%87%d9%88%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c

عکسهای جدید و جذاب بازیگران مشهور ایرانی و هنرمندان سینما و تلویزیون

آرزوی سلامتی داریم برای هرمز خان شجاعی مهر، یکی از بنجامین باتن های صدا و سیما و مجری خوش ادب و متینِ تلویزیون و مردِ ظاهراً خشنِ همیشه مهربانِ دنیای مجری گری. امیدواریم حالشان هر چه زودتر خوب شود تا بار دیگر شاهد ایشان در تلویزیون باشیم. جواد خان زرینچه هم در کنار سایر عزیزان به عیادت هرمز خان رفته بود که در سلفی شاهدش هستید.

سلفی جواد زرینچه و هرمز شجاعی مهر

تشکر بی پایان از خاله نسرین مقانلو که شوخی های دوستانه ی ما را با این پست پاسخ داد :))

آقا پسرتان خیلی هم از کریس رونالدو خوشتیپ تر است. انشاالله که همیشه سرزنده و موفق باشند.

پسر نسرین مقانلو

الهام چرخنده پس از ترخیص شدن از بیمارستان و ذوق دیدارِ پسر نازنینش ارسطو جان. خداوند همه مادر ها را برای عزیزانشان نگاه دارد.
الهام چرخنده و پسرش

سیما جان نیازی به صغرا کبرا چیدن نیست، بگو که دیدم همه از این عکس ها دارند و من هم نخواستم از قافله عقب بمانم. الکی تقصیر بی خوابی و این حرف ها نیانداز!
سیما خضرآبادی

حسام نواب صفوی با این عکس از دوران کودکی، یاد پدر فقیدش را زنده کرد. روح همه پدر های سفر کرده قرین آرامش و شادی باشد.
حسام نواب صفوی

جناب خان در کنار برادرش +عکس

(تیتر پیشنهادی برای بچه های بخش خبر. کلیک خورش هم خوب است)

جناب خان در کنار برادرش

سلفی سمیرا حسنپور در کنار ابوالفضل خان پورعرب و دو بُعد از شهاب حسینی در مراسم اکران خصوصی فیلم “سایه های موازی” در پردس کوروش.
سمیرا حسنپور در کنار ابوالفضل خان پورعرب

تیکه ی “پر از حرف های ناگفته” حمیدرضا آذرنگ به حسن فتحی و عوامل سریال شهرزاد. خب حمیدرضا جان با کُلت کمری که تهدیدت نکرده بودند! این چه جَوی است به راه انداخته ای؟! بازی نمیکردی خُب!
حمیدرضا آذرنگ

علی عمرانی و سامان احتشامی در حال انجام دادن یک کار سخت و با کیفیت. سختی کار کاملاً در وجناتِ چهره سامان قابل لمس است!
علی عمرانی و سامان احتشامی

آزاده صمدی یکی دیگر از چهره های پرطرفدار و پر خاطرخواهِ فضای مجازی در حال ورود به یک مراسم هنری. آن دو نیمچه طُره را هم بیرون انداخته تا خدایی ناکرده یک موقع فکر نکنیم به بیماری کچلی مبتلا شده است!
آزاده صمدی

بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه و این عزیزِ کوچک در یک کار سینمایی نقش یک خانواده را اجرا خواهند کرد. از آن کارهای سینمایی که هیچوقت رنگ سینما را نخواهد دید و در بهترین حالت در بوفه ی سینما به فروش خواهد رفت!
بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه

سلفیِ رستورانی عزیزانِ هم تیمی در یک تئاتر. یا حضور رویا میرعلمی، سارا حدادی، نرگس محمدی (همه نرگس خانم های جمع ما را ببخشند)، 4 پیکسل از ایرج خان راد، علیرضا آرا و جناب فرهاد آئیش به عنوانِ سردرمدارِ سفره.
 رویا میرعلمی، سارا حدادی، نرگس محمدی

ممنون از حمیرا ریاضی که دو پست از کودکی اش را در یک پست خلاصه کرد. کاری که هر کسی حاضر به انجام آن نیست!
حمیرا ریاضی

عکس یادگاری حامد بهداد در کنار فرزاد حسنی و بزرگان عالم دوبلاژ در استودیو دوبله کوالیما. استاد خسرو خسروشاهی، استاد چنگیز جلیلوند و استاد منوچهر والی زاده. احتمالاً حامد در یک پروژه در کنار عزیزان حضور دارد و جای یک کاراکتر عصبانی و روانی صحبت خواهد کرد.
 حامد بهداد در کنار فرزاد حسنی

وقتی در یک جاده ی برهوت بنزین تمام کنی و گرسنگی هم بر شما مستولی گردد و با این حال بخواهی سلفی بگیری و به اشتراک بگذاری، چنین کپشن های بی ربط و عجیبی دور از انتظار نیست!
نیما فلاح و همسرش

لیندا کیانی در کنار داداش جان و زن داداش جان در حاشیه یک میهمانی خانوادگی.
لیندا کیانی

ژیلا صادقی و همسرش به همراه المیرا شریفی مقدم و همسرش و همچنین مرجانه خانم گلچین در حاشیه یک مراسم هنری.
ژیلا صادقی و همسرش

الهام حمیدی از آیندهوون هلند این پست را آپلود کرده اند. الهام جان بگذار دو روز از سفرت بگذرد و بعد آرزوی سلامتی برای همه هموطنانِ سرتاسر کره خاکی بکن!
الهام حمیدی

عکس یادگاری محمود شهریاری در کنار بانو پری صابری، نویسنده و کارگردان نامی تئاتر کشورمان پیش از اجرای تئاتر “شمس پرنده” یکی از محبوب ترین نمایش های این روز ها.
محمود شهریاری در کنار بانو پری صابری

سلفی متین ستوده در کنار نگار عابدی و سایر همکاران پروژه “نرگس مست” ساخته جلال الدین دُری کارگردان جوان و جویای نام سینما. “نرگس مست” پیش از این، نام یکی از آلبوم های موسیقی حسام الدین سراج هم بوده است که این تشابه و در واقع یکی بودنِ عناوین می تواند برای فیلم آقای دُری مشکل ساز شود.
سلفی متین ستوده در کنار نگار عابدی

میترا حجار و گریم قجری اش در این پروژه. بنظر فیلم جالبی می آید.
میترا حجار

عکس یادگاری شقایق دهقان در کنار عمو پورنگ و مادرِ دوست داشتنی اش.
شقایق دهقان در کنار عمو پورنگ و مادرِش

نوبت اندیشه و کپشن برتر شماره پیش رسیده است:

اندیشه فولادوند وقتی که همچنان منتظر عکس کارت ملی لیلا بلوکات در اینستگرام است.” کپشنی از نیلوفر خانم که مورد پسند اکثر شما عزیزان قرار گرفته بود.

اندیشه فولادوند

#سخن_بزرگان #جملات_قصار #هایلایت #اکستنشن
الناز حبیبی

عکس خانوادگی شیلا خداداد و کامنت پر از گل کوروش تهامی برای این عکس. چهره های عزیز با این ویژگی جدید اینستاگرام باید بیش از قبل مراقب کامنت های خود باشند!
عکس خانوادگی شیلا خداداد

اگر هم میخواهید عکس “خیره به افق” بگذارید، مثل جناب عرب نیا از قلب جنگل های آمریکای جنوبی و رو به افق ساحل اقیانوس آرام بگذارید که دیگر حرفی برای گفتن نماند!
 عرب نیا

سلفی خیلی خیلی یهویی شهاب عباسی در کنار استاد رضا کیانیان و بزرگمهر حسینپور در جایی که به آن اشاره نشده است، ولی فکر کنم دفترِ بزرگمهر است.
شهاب عباسی در کنار استاد رضا کیانیان و بزرگمهر حسینپور

آقای بازیگر در گذر زمان. البته بین عکس و دوم و سوم فاصله زمانی یک مقدار بیش تر از حد معمول است که به بزرگی خودتان ببخشید!
عزت الله انتظامی

ارژنگ امیرفضلی، محمدرضا هدایتی و علی مسعودی در حال خوشگذرانی در پشت صحنه کار جدیدشان در آمل.
ارژنگ امیرفضلی، محمدرضا هدایتی و علی مسعودی

دورهمی بیادماندنی افشین زی نوری در کنار دانیال حکیمی و خانواده محترم.
دانیال حکیمی و خانواده اش

نیما شاهرخ شاهی و مریم معصومی قرار است در یک سریال مناسبتی که در ماه محرم پخش خواهد شد، بازی کنند. انتخاب نیما برای این سریال ها گزینه کم هزینه ای است، چون از لحاظ گریم و لباس همیشه آماده است. موهای پریشان و شال گردنِ هنری، تنها عناصری که برای ایفای نقش یک پسر یاغی و ناباب لازم است! نامش در فیلم هم کاملاً ایرانی است که عناصر بالا را تکمیل میکند! چون اگر نامش در فیلم مثلاً حمیدرضا بود، با این شالگردن و موها، اِرور میداد و درست کار نمی کرد!
نیما شاهرخ شاهی و مریم معصومی

ویدا جوان با این سلفی ما را با خانواده کوچکشان در استنشاق اکسیژن ناب در ارتفاعات تهران، سهیم کرد. البته هوای تهران اوضاعش آنقدر خراب است که در ارتفاع سی هزار پایی اش هم هیچ اکسیژن نابی یافت می نشود، چه برسد در بام تهران!
ویدا جوان و همسرش

بهرام رادان پس از اکران بارکد در لس آنجلس راهی استرالیا شد تا فیلم در آنجا هم اکران شود و مقصد بعدی ایشان برای اکران این فیلم، انگلستان خواهد بود. در حال حاضر تنها نگرانیِ ما، ساعت خواب بهرام رادان است، چون این موضوع خدایی نکرده میتواند در میزان برق چشمان بهرام تاثیر منفی بگذارد و سینمای ایران را با خسارت جبران ناپذیری همراه سازد!
بهرام رادان

با این عکس دیدنی از باران کوثری در لُپ سالگی، این مطلب را به پایان می رسانیم. ممنون از اینکه امروز هم با ما همراه بودید.
یا علی.
باران کوثری

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 220 + تصاویر

منبع : برترین ها

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *